ciprip
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mai nou am observat ca de ex in treapta a 3 - a la 1500 rpm ... (nu exlusiv la aceasta turatie) desi tin pedala de acceleratie constanta si turatiile imi confima asta, ramanand la 1500, masina accelereaza un pic apoi isi revine si tot asa.
Oare care o fi buba?
mentionez ca e vb de Vectra B 2.0DTH.
Multumesc mult!
Oare care o fi buba?
mentionez ca e vb de Vectra B 2.0DTH.
Multumesc mult!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ciprip
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
da ... e un pic de nonsens acolo ... diferenta de turatie e insesizabila ... ideea e ca smuceste un pic ... cam cum mi-ar intra turbo un pic ... deci smuceste ... merge mai repede .. si revine ... la kilometraj nu am reusit sa ma uit .. ca am urmarit sa tin turatiile constante .... am pus si pe pilot automat sa vad ce face ... si face la fel ....
Probabil ca cresc turatiile si viteza ... oricum ideea de baza e ca ... nu accelerez deloc din pedala .... tin pedala constant la acelasi nivel
sper ca am mai lamurit
Probabil ca cresc turatiile si viteza ... oricum ideea de baza e ca ... nu accelerez deloc din pedala .... tin pedala constant la acelasi nivel
sper ca am mai lamurit
- kallyo
- ****
- 1,366 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Timis
kallyo
- Mesaje scrise: 1,366
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- kallyo
- ****
- 1,366 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Timis
kallyo
- Mesaje scrise: 1,366
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
ciprip
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ciprip
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Deci o recapitulare a tuturor problemelor: check engine aprins la relantii in oras (foarte rar si disparea odata cu rularea in treapta a I-a sau a II-a), check engine aprins + taiat turbo la peste 3000 rpm la viteze de aprox 130 KM dar si in trepte inferioare gen a III-a si a IV-a, mers sacadat/smucit la 1500 rpm, parca nu mai tragea ca mai demult.
Mers la mecanic (Adam- Dambul Rotund nr. 20 Cluj-Napoca) mi-a pus-o pe tester eroare P0400, iar turbo nu intra deloc (mergand tot prin oras si defectandu-se treptat nici nu banuiam ce prost imi merge defapt masina), mi-a verificat ceva compresie (nu is mecanic, daca gresesc sa nu va suparati ), a zis ca e ceva supapa tutbo devina si a facut un swith cu alta care zicea el ca nu e la fel de importanta (don't ask), apoi a spus ca masina lua aer si a descoperit ca furtunul presiune turbo e crapat pe vreo 3 cm lungime, mi-a improvizat pana la schimbarea lui un soi de pansament (a pus ceva tub peste si apoi la ancorat in vreo 5-6 coliere de alea de plastic).
Masina acuma nu mai da nicio eroare, chiar si la regimuri de peste 4000 rpm, trage cum nu stiam sa poata. Merge excelent, mai bine decat imi aminteam asa ca probabil avea mici probleme si cand am cumparat-o ca second.
Mers la mecanic (Adam- Dambul Rotund nr. 20 Cluj-Napoca) mi-a pus-o pe tester eroare P0400, iar turbo nu intra deloc (mergand tot prin oras si defectandu-se treptat nici nu banuiam ce prost imi merge defapt masina), mi-a verificat ceva compresie (nu is mecanic, daca gresesc sa nu va suparati ), a zis ca e ceva supapa tutbo devina si a facut un swith cu alta care zicea el ca nu e la fel de importanta (don't ask), apoi a spus ca masina lua aer si a descoperit ca furtunul presiune turbo e crapat pe vreo 3 cm lungime, mi-a improvizat pana la schimbarea lui un soi de pansament (a pus ceva tub peste si apoi la ancorat in vreo 5-6 coliere de alea de plastic).
Masina acuma nu mai da nicio eroare, chiar si la regimuri de peste 4000 rpm, trage cum nu stiam sa poata. Merge excelent, mai bine decat imi aminteam asa ca probabil avea mici probleme si cand am cumparat-o ca second.
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Referitor la variatii ale vitezometrului la Opel Astra G din 99. Eu am avut o asemnea problema . Am verificat senzorul ABS ( acest senzor indeplineste doua functii , una pentru viteza alta pentru ABS ) a fost Ok , dupa aceea am verificat cablul care era intrerupt. Am schimbat cablul si totul a fost ok.