MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare, am si eu o mica problema.
Pierd ulei pe la garnitura baie ulei. Cand am pus motorul pe masina pierdea fff putin si atunci tot am desfacut baia sa o etansez ca am o boala cu pierderile astea de ulei( vreau sa fie motorul asta luna). Am cumparat toate garniturile care am considerat ca trebuiau schimbate inclusiv garnit de baie. Cand am desfacut baia SURPRIZA ! , intre baie si bloc este o tabla (linistitorul de ulei) care are o garnitura de cauciuc vulcanizata pe ea. Nu mai stiu pe unde am citit ca in cazul asta nu se mai pune garnitura suplimentara ci se etanseaza cu putin mastic si se strange mai mult decat in cazul in care nu ar fi garnitura vulcanizata pe linistitor ulei. Am etansat-o si am montat-o la loc.
Dupa ceva timp am vazut ca tot pierde ulei si ceva mai rau ca la inceput. Bineinteles ca am dat iar baia jos sa o etansez mai bine. M-am uitat mai atent la garnitura si am vazut ca in unele locuri (prin zona in care pierdea ulei) era putin ciupita garnitura. Am pus mai mult silicon si acum vreau sa spun ca pierde si mai mult ulei, efectiv lasa balta sub masina.
Luni trebuie sa-mi vina linistitorul de ulei cu garnitura vulcanizata pe el dar intrebarea este TREBUIE SAU NU SA-I PUN SI GARNITURA SUPLIMENTARA ca sa nu mai piarda ulei. Pierderile erau in zona filtrului de ulei, in partea din spate a motorului.
Astept sugestii
Pierd ulei pe la garnitura baie ulei. Cand am pus motorul pe masina pierdea fff putin si atunci tot am desfacut baia sa o etansez ca am o boala cu pierderile astea de ulei( vreau sa fie motorul asta luna). Am cumparat toate garniturile care am considerat ca trebuiau schimbate inclusiv garnit de baie. Cand am desfacut baia SURPRIZA ! , intre baie si bloc este o tabla (linistitorul de ulei) care are o garnitura de cauciuc vulcanizata pe ea. Nu mai stiu pe unde am citit ca in cazul asta nu se mai pune garnitura suplimentara ci se etanseaza cu putin mastic si se strange mai mult decat in cazul in care nu ar fi garnitura vulcanizata pe linistitor ulei. Am etansat-o si am montat-o la loc.
Dupa ceva timp am vazut ca tot pierde ulei si ceva mai rau ca la inceput. Bineinteles ca am dat iar baia jos sa o etansez mai bine. M-am uitat mai atent la garnitura si am vazut ca in unele locuri (prin zona in care pierdea ulei) era putin ciupita garnitura. Am pus mai mult silicon si acum vreau sa spun ca pierde si mai mult ulei, efectiv lasa balta sub masina.
Luni trebuie sa-mi vina linistitorul de ulei cu garnitura vulcanizata pe el dar intrebarea este TREBUIE SAU NU SA-I PUN SI GARNITURA SUPLIMENTARA ca sa nu mai piarda ulei. Pierderile erau in zona filtrului de ulei, in partea din spate a motorului.
Astept sugestii
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Si eu m-am confruntat cu aceasta problema, de garnitura vulcanizata nu am auzit ce-i drept, setul de garnituri original pentru baie (din aluminiu) este compus din doua bucati confectionate din pluta insa nu este cea mai buna solutie, din cate am citit pe alte forumuri se recomanda folosirea unei garnituri de baie din cauciuc (imbraca "linistitorul") acesta este modelul pentru motorul C20NE, asa ceva am instalat eu la motorul meu si nu sunt probleme. Se poate comanda decat garnitura.
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat