- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salutare..!Am cautat pe forum o rezolvare la problema mea...si nu am gasit nici un raspuns...de accea mam hotarat sa postez aici
(opel calibra C20NE 1992)
Cand am plecat in aceasta seara cu masina din parcare...am sesizat o problema:
Vireaza Dreapta Perfect..........La virajul Stanga Foarte Foarte Greu...!Totodata se aude in partea stanga un zgomot parca freaca ceva...
Daca tin volanul in viraj stanga in "tensiune" zgomotul se accentueaza...!
Am verificat lichidul de frana...Intradevar era la limita...am complectat....si nici o schimbare...!
Care este posibila Problema..!?
(opel calibra C20NE 1992)
Cand am plecat in aceasta seara cu masina din parcare...am sesizat o problema:
Vireaza Dreapta Perfect..........La virajul Stanga Foarte Foarte Greu...!Totodata se aude in partea stanga un zgomot parca freaca ceva...
Daca tin volanul in viraj stanga in "tensiune" zgomotul se accentueaza...!
Am verificat lichidul de frana...Intradevar era la limita...am complectat....si nici o schimbare...!
Care este posibila Problema..!?
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
1. Indrepti rotile.Opresti motorul.
2. Scoti lichidul din vas ca sa nu curga prea mult pe jos (eu l-am scos cu o siringa.(poti sa sari peste etapa asta.)
2.1 . Desfaci o teava de pe pompa de servo.
3. Dai de volan stanga dreapta pana cand nu mai iese nimic pe acolo.
4. Pui teava la loc
5.Pui lichid la loc in borcan pana la semn
6.Dai din nou de volan stanga dreapta de cateva ori ca sa traga lichid din borcan.
7. Pui iar lichid la sem. Lasi rotile drepte.
8. Pornesti motorul. Dai de volan stanga dreapta supraveghind nivelul din vas. daca da semne ca dispare tot pui repede la loc ca sa nu ramana pompa fara lichid.
2. Scoti lichidul din vas ca sa nu curga prea mult pe jos (eu l-am scos cu o siringa.(poti sa sari peste etapa asta.)
2.1 . Desfaci o teava de pe pompa de servo.
3. Dai de volan stanga dreapta pana cand nu mai iese nimic pe acolo.
4. Pui teava la loc
5.Pui lichid la loc in borcan pana la semn
6.Dai din nou de volan stanga dreapta de cateva ori ca sa traga lichid din borcan.
7. Pui iar lichid la sem. Lasi rotile drepte.
8. Pornesti motorul. Dai de volan stanga dreapta supraveghind nivelul din vas. daca da semne ca dispare tot pui repede la loc ca sa nu ramana pompa fara lichid.
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
am facut tot ce scriE mai sus....Intradevar uleiul era jalnic...am scos cam un litru din toata instalatia....!
Probleme...La fel....Viraj stanga greoi...daca virez incet merge mai usor..daca o iau brusc acelasi zgomot de presiune...
Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..?sa fie ramasa deschisa....Inchisa?
Daca merg asa cu ea..ceea ce e greu la parcari si viraje in trafic...exsista vreun risc major?
Probleme...La fel....Viraj stanga greoi...daca virez incet merge mai usor..daca o iau brusc acelasi zgomot de presiune...
Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..?sa fie ramasa deschisa....Inchisa?
Daca merg asa cu ea..ceea ce e greu la parcari si viraje in trafic...exsista vreun risc major?
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- OP
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- trami
- **
- 134 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
GiGiCarbiT a scris: uleiul era jalnic...
Probleme...La fel....
Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..
Probleme...La fel....
Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..
Nu este nici o supapa blocata, sunt aproape sigur ca ai o uzura mare in carcasa distribuitorului in dreptul segmentilor, asa cum poti vedea in doua poze de aici: http://www.trami.eu/defecte.html
Uzura este des intalnita la casetele vechi cu carcasa din aluminiu, mai ales daca s-a mers cu ulei murdar. Particulele fine din uleiul murdar fac ca acesta sa se comporte ca un fluid abraziv care adanceste tot mai repede uzurile. Odata formate, segmentii nu-si mai fac datoria de etanseizare, iar inlocuirea uleiului cu unul curat este tardiva.
Foarte probabil sa fie si pompa pe duca, asta tot din cauza uleiului murdar.