Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Dupa o viata destul de lunga, iata ca motorul meu s-a hotarat sa treaca in nefiintza !
E un CIH 2.0E pe un ascona B.
Totul a inceput pe DN1, aveam cam 150km/h si am inceput sa incetinesc ca trebuia sa opresc, cand am oprit mashina, ea dadea semne ca ar avea probleme cu aprinderea ( tremuraturi, zgomote, etc. ).
Bun. schimb bujii, schimb platina, schimb fise bujii !
NIMIC.
Ridic relantiul sa pot sa aud motorul si incep sa scot pe rand fisele de la bujii.
Surpriza, la pistonul 2 nici un efect, cu fisha scoasa sau pusa nici o diferenta, ba sincer parca merge mai bine fara fisha.
Ipoteza: eu cred ca s-au dus naibii segmentii...voi ce ziceti ?
Daca aveti vreo idee, e binevenita, si marea rugaminte ar fi: VREAU UN NENEA GICA (respectiv Gheorghe, Ion etc ) care sa sa priceapa la astfel de motoare.
Nu mai vreau improvizatii a la romani. Vreau si eu un om care sa lucreze ca la carte cu lera, cu cheie dinamometrica, cu tot tacamu nu sa le faca pe toate "dupa ochi".
  • alex_pescaru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Senator 1978 30H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Segmentii, daca se duc, se duc progresiv la toti cilindrii. Daca se sparge cel de compresie la vreun cilindru, el tot ramane acolo si etanseizeaza, iar efectul nu ar fi asa de drastic.
La un efect asa de evident, daca dupa schimbarea bujiilor, fiselor, platinei (asta nu era nevoie din moment ce ceilalalte bujii functioneaza) este tot asa, cred ca ar putea fi de la o supapa care nu mai etanseizeaza corect.
E destul de greu de spus cu motorul pe masina...
Incearca un test de compresie. In mod normal, la carte, spune ca trebuie sa ai 10-12 bari, in limita unei diferente maxime de 1 bar intre cilindrii.
Ai scos cate o fisa pe rand constatand ca la 2 are probleme. Ai incercat si sa dezactivezi pe rand injectoarele? Poate ai injectorul infundat... Dar oricum, daca injectorul ar fi infundat, simptomul ar fi cam acelasi - nu se va simti diferenta...
Parerea mea: fa un test de compresie si trage o concluzie dupa...

PS: Am un 3.0CIH.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Alex are dreptate in tot ceea ce a spus , cel mai sigur ar fi sa faci un test de compresie.

Ar mai fi ceva care poate fi luat in discutie vizavi de mersul nerotund al motorului : o cama uzata. Shocked

Oricum daca problema nu e una electrica si testul de compresie releva anumite probleme , rezultatul e acelasi , va trebui demontata chiulasa.

Problema cea mai mare va fi gasirea acelui mecanic care cunoaste aceste motoare deoarece metodele "Dacia" pot insemna doar risipa de bani timp si nervi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR