Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • unuCip

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pe forum
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Tocmai acum 2 sapt mi-am schimbat raciotrul de ulei deoarece am constatat ca aveam ulei in vasul de expansiune. Am scos antigelul, am curatat de 2 ori radiatorul cu o solutie de curatat radiatoru, am curatat vasul de expansiune de ulei cu benzina. Totul mergea perfect .... la 2-3 zile erau inca cateva urme de ulei de la recircularea apei prin radiator si mizeriile care ramasesera pe acele canale.

Problema mare care ma face sa plang: acum am ulei sa-mi pun si in cap in vasul de expansiune. Ori ca deschid capacelul de la motor de ulei, ori ca deschid la antigel ... parca e aceasi densitate de ulei. Am incremenitit cand am vazut.

Nu stiu ce sa ma fac. Racitorul de ulei m-a costat 300 euro si mi l-a trimis cineva din Be si l-am montat aici cu un mecanic in afara servisului. Crying or Very sad Crying or Very sad

Precizez ca am un Opel Astra 17 dti din 2000.

daca a mai trecut cineva prin experienta asta si poate sa ma ajute ... il rog sa-mi dea un sfat.
Multumesc
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
S'ar putea sa fie din montaj (asta daca piesa a fost noua)...desi mare inginerie nu cred ca ar fi... dar la mecanicii de la noi
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Daca te ajuta cu ceva :

https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=#1894
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
treaba e de la garnitura de chiloasa !
-verifica daca nu are apa (antigel) in baie. daca e uleiul albicios (ca laptele cu cacao) inseamna ca e cu apa
-am patit de 2 ori aceiasi chestie si eu la opel astra c16nz benzina am schimbat garnitura de chiloasa si sa rez
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
vezi si topicul meu
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
verifica daca ai presiune mare pe furtunul ce duce la vasul de expansiune.
in mod normal trebuie sa nu fie prea mare .daca da SA DUS GARNITURA DE CHIULASA.
DACA NU mai sapa dar 99% este garnitura
NU ai pierderi de lichid de racire?
  • mihaicatalin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu ai rezolvat-o pina acum pune detergent in instalatie si mergi doua zile asa cu masina. dupa aceea mai fa o spalare cu solutie 2+2 sau altceva si se va rezolva. Asa am patit si eu.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ce treaba avea "racitorul" de ulei cu aparitia uleiului in vasul de expansiune? Este clar ca ai ars garnitura de chiuloasa. Probabil ai forjat mai mult decat trebuia.
Cand se arde garnitura de chiuloasa pot apare doua efecte:
1. aparitia uleiului in vasul de expansiune sau
2. spumarea uleiului din baie (apa in baia de ulei)
Efectul este in functie de locul unde este ciupita garnitura. Daca in acel loc este mai mare presiunea de ulei, uleiul se duce in apa, daca e mai mare presiunea apei, se duce apa in baie. Asa ca poti sa cauti garnitura sa o schimbi si spune-ne si noua cat era de ciupita.
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu am patit ceva asemanator la un Golf dar nu aveam asa mult ulei in vasul de expansiune , daca garnitura de chiuloasa e stricata ar trebui sa iti dea niste balboce in vas. Practic apa care vine din radiator , impinsa de pompa de apa nu isi mai face circuitul .Si se intampla si chestia aia cu umflatul furtunelor de apa pt. ca incepe sa scape presiune in circuitul de apa.In principiu si eu tot garnitura de chiuloasa zic ca e.
  • mihaicatalin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ldivora are treaba racitorul de ulei cu uleiul din vasul de expansiune deoarece prin acel racitor circula ulei care se raceste cu lichid de racire. Este o boala a racitorelor de ulei de la Opel mai ales la motoarele de 1.7 dupa ceva timp datorita materialului din care este construit devine poros si trece uleiul in apa deoarece presiune de ulei este mai mare decit a lichidului de racire si astfel vei avea mult ulei in vasul de expansiune.
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma motorul o sa se raceasca tot ku ulei Very Happy. Asa ca il poti lasa asa.Very Happy
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa ma bag si eu in seama:)...Am aceeasi problema si eu.Vasul era ffff jegos si pe marginea radiatorului de racire al uleiului am ceva `firicele`de ulei.Am schimbat antigelul, am curatat vasul si acum astept...De la un mecanic am inteles ca asta e boala radiatoarelor Y1.7 DTI.Garnitura nu o am bulita[cel putin dupa ce s a scris aici-spumarea uleiului din baie (apa in baia de ulei),la schimbarea antigelului acesta era perfect curat].De consumat ulei nu consuma.Intrebarea mea ar fi:se poate reconditiona radiatorul de racire al uleiului?
  • mihaicatalin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2005

  • Mesaj Privat
b82bog din citi mecanici am intrebat inclusiv pe cei care lipesc si repara radiatoare toti au spus ca nu se poate repara. mai am doua locuri unde sa intreb si cred ca dupa aceea am raspunsul 100%.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
OK! Totusi acest radiator cum functioneaza.Trece uleiul prin el ca nu prea inteleg. dehhh...cu dacia era mult mai simplu Rolling Eyes
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
b82bog a scris:OK! Totusi acest radiator cum functioneaza.Trece uleiul prin el ca nu prea inteleg. dehhh...cu dacia era mult mai simplu Rolling Eyes


Simplu: radiatoarele pentru racit ulei se folosesc pentru a raci uleiul care trece prin motor sau uleiul din cutia de viteze. Probabil atunci cand constructorul considera ca motorul/cutia de viteze ar functiona mai bine cu uleiul mai rece (adica mai vascos), introduce acest radiator. Eu am avut asemenea radiator la un BMW, dar era pentru uleiul din cutia hidramata. Culmea e prin radiator nu trecea si apa pentru racire. Era montat sub radiatorul pentru apa din motor - adica folosea pentru racire numai curentul de aer generat de deplasarea masinii. Era oarecum suficient, pentru ca piesele din cutia de viteze erau solicitate numai in mers.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
fm-Iarta-ma te rog dar tot nu pricep.Prin radiatorul de racire al uleiului circula si apa sau cum e?Sad
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Prin circuite separate, evident. In cazul unei fisuri la granita dintre cele doua circuite....pa.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
As avea si eu o intrebare , unde draq se afla racitorul asta de ulei ? am si eu la msina mea acelasi motor Y17DT si nu am vazut nici un racitor de ulei .
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
In fata linga radiatorul de apa +clima , unul dreptinghiular si mai micut Exclamation
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai ala este intercooler este montat pe circuitul de admisie aer si are rolul de a raci aerul iesit din turbina , eu asa stiu ca este.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR