albu41
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
albu41
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- HaRRy_GTS
- **
- 243 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Vectra 2004 2.2 YDTR
- Bucuresti
HaRRy_GTS
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,074 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,074
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
*
Deja, daca ar fi eficace nu s-ar ALEZA, ci FREZA, la un motor Diesel singura chestie care poti obtine este sa loveasca supapele in piston... 😂
La un motor Diesel (mai ales la unul cu Turbo...) cresterea raportului de compresie nu te ajuta la (mai) nimic...
albu41> nimeni nu sustine ca minti, sugestia pertinenta ar fi mai curand sa nu mai crezi tot ce auzi...
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)