Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • danutzvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am luat de curand un opel vectra din 1994..care merge ffff bine..darare o problema mik:imi indica tot timpul rezervorul full..de ce?cum pot sa verific sa vad care e buba?mam uitat deja sub banketa....si nu e de akolo..pt k,,kiar daca scot mufa de akolo....tot plin imi indica....cred ca da undeva la masa.....dar unde?ma puteti ajuta?orice sfat e binevenit Sad
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sonda este in fata rezervorului sub masina, pe unde intra returul.
Ai grija nivelul de benzina sa fie mic ca altfel te "inbibi" cand desfaci busonul.
Ar trebui sa verifici si in bord.
Si eu am o problema p'acolo de ceva timp, nu i-am dat de cap nici pana acum - nu pot alimenta mai mult de 20-25 litri.
Sare pistolul, si , mai sus de 20- 25 alimentez cu taraita, ffff incet

P.S Bine ai venit printre noi


Ultima modificare făcută de johnny25med la Joi 01 Nov, 2007 4:17 pm
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
acul iti indica full?sau ii complet iesit de pe cursa?
daca zici ca ai dat jos firul si indica plin inseamna ca de la ceas ii buba.
desfa ceasul si verifica.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
danutzvectra, poate fi ceasul, cum zice AdamOpel, dar poate fi si un scurt undeva intre ceas si sonda de benzina. Daca atunci cind pui contactul (dupa ce a stat masina oprita un timp) indicatorul urca usor spre plin, eu sint inclinat sa cred ca e scurt pe circuit.

johnny25med, tu probabil ai infundata aerisirea rezervorului. Nu-ti face un "fis" cind scoti capacul rezervorului la benzinarie?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
face, dar nu mereu, am mers si cu busonul scos dar tot asa face
  • serj
  • **
  • 65 mesaje
  • din 17 Jun 2007
  • Vectra 1992 C16NZ
  • Bistrita-Nasaud
  • serj

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
a mea face aproape de fiecare data cand ma duc sa alimentez, acel "fis". ce imi recomandati, sa merg si cu busonul scos?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu, la mine e tocmai invers . Adica indica tot timpul la mijloc intre rosu si 10 L . Ce am observat, ca la franari bruste sau in pante cu o inclinatie mai mare acul se ridica si se apropie de valoarea reala .

Sincer ma cam afecteaza, avand in vedere faptul ca am si cablul de kilometraj rupt , deci nu pot tine o evidenta a kilometrilor parcursi .

O singura data mi s-a aprins martorul rosu cu pompa de benzina, am mers la o benzinarie si am facut plinul din care reiesea ca mai aveam vreo 12 L in rezervor Embarassed .

Cineva mi-a zis ca ar fi plutitorul acelei sonde . Daca aveti ceva sugestii, pareri, le ascult cu placere .
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
johnny25med, serj, presiunea in rezervor trebuie tot timpul sa fie egala cu cea atmosferica, adica nu se admit nici un fel de "fis"-uri.
Astea sint furtunele de aerisire:

Ar trebui sa vedeti daca nu le aveti infundate pe unele din ele. Daca face "fis" si trage aer cind scoti busonul, inseamna ca nu intra aer in rezervor, ca sa egaleze presiunea, cind pompa trage benzina. Daca bagi benzina greu, inseamna ca aerul nu iese din rezervor.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cozmino, da, de la plutitorul sondei cred ca ti se trage problema. S-a umblat pe la pompa de benzina cumva? Ti-o fi strimbat plutitorul sau poate ai ceva care nu-l lasa sa se ridice. Sonda de combustibil ar trebui sa fie accesibila printr-un capac in rezervor, pe undeva pe sub bancheta din spate. Asa arata sonda:

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, s-a umblat de doua ori la pompa de benzina, dar problema nu a aparut dupa ce s-a umblat acolo, era dinainte. Exista posibilitatea sa fi umblat cineva cat a fost masina la fosta proprietara .

Intr-adevar este un capac, sub scaunul dreapta spate, prin care am acces la rezervor, implicit la pompa de benzina.

Sa inteleg ca odata cu scoaterea pompei de benzina va iesi si ansamblul sondei, nu ?
Cel mai probabil maine am sa umblu pe acolo sa vad care e problema si revin .


Multumesc frumos, murzick !
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cozmino, nu trebuie sa soti pompa de benzina. Sonda o poti scoate separat, are un fel de clema pe care trebuie sa o apesi si iese. Vezi cum desfaci firul, sa nu-l rupi.
  • danutzvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la mine imi indica tot timpul plin....kiar din momentul ce pun contactul..acul se ridica incet in sus pana la 60l.....am fost sa pun benzina si am pus un pik,,,iar aia da akolo a zis k am plinul(masina o am de 2 sapt)..si ala care mia vanduto mia zs k nu are multa benzina in ea..bineinteles ca yo iam pus...dar niciodata plinul....si acu de curand,cand am vrut sai pun iar....nu a mers prea multa benzina in rezervor..cik era plin..ca sa ridikat pana la gura aia...und se baga pistonul de la peco....eu vreau sa stiu PE UNDE INRA FIRELE DE LA REZERVOR(LA SONDA)..IN CAROSERIE....si CUM SE DESFACE BORDUL(in caz ca e nevoie)....sa vad care e problema....aa...inca ceva..DE CE IMI DARDAIE cateodata la rallanti?unu mia zis k poate fi de la motorasul ala...de la injectie...dar nu cred ca e ala...ca masina trege fff bn...numai la rallanti face asa..si la prima pornire dimineatza..trebuia sa invarta un pik mai mult...DE CE?ma poate ajuta cineva?FFF URGENT...in primul rand cu indicatorul de benzina...
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pentru litrometru: verifica firele si conexiunile, cel mai probabil ai unul pus la masa
pentru bord: da un search si vei gasi cum se demonteaza bordul
pentru relanti: tot cu search vei gasi cum se curata "motorasul"
spor la treaba!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ca tot e vorba de sonda din rezervor, mie imi indica constant mai multi litri decit am.
de exemplu, daca pun 10 litri, imi arata ca e la jumatate (am bord digital).
Cind era cel analogic arata bine.

Ce sa fac, sa strimb flotorul, sau sa pun o rezistenta undeva in bord ?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ce fel de bord digital ai?
de pe kadett gsi sau vectra A?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca e kadett GSI.
E exact ca asta de aici.
http://www.youtube.com/watch?v=dfVJLUB098k
  • Mephysto

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Astazi mi-am luat si eu o Vectra A GT din '91 si am o problema asemanatoare. Mai exact aceea ca nu se ridica acul. Nu am bagat prea multa benzina... in jur de 25l poate umpic` mai mult, dar el nu a urcat. Va rog sa ma ajutati. Va multumesc
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am patit si eu cu o astra f din 92.la plin indicatorul din bord imi arata cam jumatate de rezervor.meseriasii au spus ca este o sursa de 12v pe bord(o chestie neagra cu 3 picioruse) si de la aia se trage.masina era a firmei si nu si-a batut nimeni capul sa o repare.
eu cred ca e bine de verificat si sursa aia.problema e ca nu se gaseste in comert.trebuie luat de pe alt bord!

bafta
  • Mephysto

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
multumesc marian... o sa verific si o sa caut eventual pe la dezmembrari ceva... nu stiu acuma sigur de la ce e dar multumesc oricum e ceva de verificat.
multa bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR