gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
subscriu,
Daca chiar vrei sa faci acest lucru, trebuie sa iei in calcul urmatorii factori adica ai nevoie neaparat de:
- biele+pistoane(si cuzinetii aferenti)
- chiulasa(dezmembrarile o vand separat la 350 - EUR)
-functie de ce model de distributie vei folosi va trebui sa faci filete(M8 ) in blocul motor locurile pentru filete exista insa mai mult ca sigur sunt ruginite si vei f9i nevoit sa faci ceva majorari
- pompa de apa si distributie cu tot cu role ( 100-150 EURO)
- toata instalatia electrica si ECU-ul la care se adauga senzorul knock, debitmetrul, delcoul cu senzor hall, bobina de inductie si amplificatorul (separate la dezm inca 350-400 EUR)
- admisie plus rampa de injectoare(100 EURO)
- galerie de evacuare (50 EURO)
- indicat ar fi sa pastrezi cutia de viteze ca daca o adaugam la lista...
cred ca mai sunt si alte maruntisuri care trebuiesc dar nu mai stau acum sa le insir...
Ideea este urmatoarea un motor in 16V daca stai sa cauti il gasesti cu tot cu anexe pe la 800 de EURO, toate piesele insirate mai sus daca este sa le cumperi separat te vor costa aproape 1000 din pacate.
Decizia iti apartine.
Daca chiar vrei sa faci acest lucru, trebuie sa iei in calcul urmatorii factori adica ai nevoie neaparat de:
- biele+pistoane(si cuzinetii aferenti)
- chiulasa(dezmembrarile o vand separat la 350 - EUR)
-functie de ce model de distributie vei folosi va trebui sa faci filete(M8 ) in blocul motor locurile pentru filete exista insa mai mult ca sigur sunt ruginite si vei f9i nevoit sa faci ceva majorari
- pompa de apa si distributie cu tot cu role ( 100-150 EURO)
- toata instalatia electrica si ECU-ul la care se adauga senzorul knock, debitmetrul, delcoul cu senzor hall, bobina de inductie si amplificatorul (separate la dezm inca 350-400 EUR)
- admisie plus rampa de injectoare(100 EURO)
- galerie de evacuare (50 EURO)
- indicat ar fi sa pastrezi cutia de viteze ca daca o adaugam la lista...
cred ca mai sunt si alte maruntisuri care trebuiesc dar nu mai stau acum sa le insir...
Ideea este urmatoarea un motor in 16V daca stai sa cauti il gasesti cu tot cu anexe pe la 800 de EURO, toate piesele insirate mai sus daca este sa le cumperi separat te vor costa aproape 1000 din pacate.
Decizia iti apartine.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dar cine spune ca nu se poate... am mai auzit de motoare biturbo pe Opel-uri de ex. C36GET pe Lotus Omega a mai fost o Calibra motor V6... dar de C20NE nu am auzit pana acum mai mult ca sigur ai indoieli in ceea ce priveste furtul de idei, eu unul te inteleg, 800 de EURO sa fimi cinstiti nu sunt o suma foarte greu de obtinut, nimeni nu doreste ca incepand de maine sa apara prin toata tara, la fiecare colt de bloc, cate un astfel de Opel cu motor C20NE biturbo
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
[quote="sorin666"][quote="gsi_master"]se poate pune am vazut pe o astra cu 2000 16v pusa o sigura turbina .Cred ca se poate pune si doua[/quote]
*
In serie sau in paralel Daca nu esti un profesionist super-utilat, pune-le mai bine pe ambele... in port-bagaj [/quote]
chiar asa m-am gandit si eu le prind cu doua coliere de plastic sa ma dau rotund ca am bi-turbo eventual de radiator ca sa dea bine cand trag capota .
*
In serie sau in paralel Daca nu esti un profesionist super-utilat, pune-le mai bine pe ambele... in port-bagaj [/quote]
chiar asa m-am gandit si eu le prind cu doua coliere de plastic sa ma dau rotund ca am bi-turbo eventual de radiator ca sa dea bine cand trag capota .