Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • k3ros3n

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am o Calibra din '90, C20XE, v16, motor - 2000, 150cp, si de cateva luni intampin niste probleme.
1. La relanti ori imi moare imediat dupa ce ii dau cheie, sau sta ce sta si imi scade sub 800-900rpm, pana pe la 500 poate chiar mai jos timp in care imi flambeaza martorul de la baterie in bord, dupa care sare de nebuna pana la 1500 uneori peste 2000rpm.
2. Merg ce merg cu ea imediat dupa ce se stabilizeaza cat de cat, apoi in intersectii cand schimb viteza, semafoare sau cand o las pe liber pur si simplu moare motorul instant.
3. Cand dau treapta a 2-a si apas pedala de acceleratie parca ramane in aceeasi viteza (ca si km, asta e senzatia) apoi parca rupe deodata ca si cum s-ar trezi si realizeaza cam la ce viteza ar trebui sa mearga si se simte un soc totodata.
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa aiba aprinderea ceva, altul ca sa nu fie pompa de benzina pe duca, sau probleme cu clapeta de injectie. Bujiile sunt schimbate, fise bujii sunt ok. Am pus acum 3 luni si lichid de curatare a injectoarelor, cu toate ca am primit ulterior sfat ca nu am facut tocmai bine pt ca prin asta adun toata mizeria in injectoare cica.
Stie cineva ce inseamna toate astea?
De la ce ar putea fi?
Caci nu am gasit ceva concret pt. toate aceste probleme pt. o calibra.
M-ar putea ajuta cineva cu o solutie?
Multumesc anticipat.
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
e si pe gaz?sau numai benzina si eu am patit la fel.daca nu inseamna ca e de la regulatorul de relantiu,ori are mizerie ori a ramas blocat.eu am dat putin in regulator si si-a revenit.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
1. Curatat motoras relanti (IAC - foloseste functia de cautare)
2. Ce benzina folosesti?
  • george SFI

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 2000 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema va rog sa-mi spune-ti si mie de la ce poate fii k nici meknicii de la serv nu stiu. am o calibra c20xe din 91 si am schimbat ambreiajul ,au montat baietii la service cutia si cand am pornito nu imi mai sta la relanti tre sa-i dau sprituri k la dacie , zici k merge in 3 bujii si scoate fum k la balamuc. ei zic k nu se pricep si nu au ce sa-i faca .i-am scos bujiile erau negre afumate. va multumesc
  • dady_t

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
k3ros3n a scris:Am o Calibra din '90, C20XE, v16, motor - 2000, 150cp, si de cateva luni intampin niste probleme.
1. La relanti ori imi moare imediat dupa ce ii dau cheie, sau sta ce sta si imi scade sub 800-900rpm, pana pe la 500 poate chiar mai jos timp in care imi flambeaza martorul de la baterie in bord, dupa care sare de nebuna pana la 1500 uneori peste 2000rpm.
2. Merg ce merg cu ea imediat dupa ce se stabilizeaza cat de cat, apoi in intersectii cand schimb viteza, semafoare sau cand o las pe liber pur si simplu moare motorul instant.
3. Cand dau treapta a 2-a si apas pedala de acceleratie parca ramane in aceeasi viteza (ca si km, asta e senzatia) apoi parca rupe deodata ca si cum s-ar trezi si realizeaza cam la ce viteza ar trebui sa mearga si se simte un soc totodata.
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa aiba aprinderea ceva, altul ca sa nu fie pompa de benzina pe duca, sau probleme cu clapeta de injectie. Bujiile sunt schimbate, fise bujii sunt ok. Am pus acum 3 luni si lichid de curatare a injectoarelor, cu toate ca am primit ulterior sfat ca nu am facut tocmai bine pt ca prin asta adun toata mizeria in injectoare cica.
Stie cineva ce inseamna toate astea?
De la ce ar putea fi?
Caci nu am gasit ceva concret pt. toate aceste probleme pt. o calibra.
M-ar putea ajuta cineva cu o solutie?
Multumesc anticipat.
Nu are nici o treaba benzina.Verifica senzorul de ralanti,sonda lambda,chiar si ECU in final.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR