rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salut,
de curand am inceput sa am si eu o problema la opelutul meu. Se arinde becul de la bateri in mers si uneori se stinge uneori ramane aprins.
Problema este ca toate indicatoarele la bord cad. Apa, Benzina etc.,chiar si detectorul nu mai merge, luminiile in schimb sunt ok .
Initial am crezut ca este de la alternator si am schimbat puntea de diode, releul de incarcare, periile, rulmentii ... deci acum alternatorul ar trebui sa fie ok. Din pacate in seara aceasta dupa vreo 380 de KM becul de la baterie s-a aprins din nou.
Este posibil sa fie bateria defecta? Daca ar fi un scurt circuit nu ar trebui sa se aprina inca de la pornire ?
Va Multumesc !
Am citit deja posturile de pe forum pe acest subiect.
de curand am inceput sa am si eu o problema la opelutul meu. Se arinde becul de la bateri in mers si uneori se stinge uneori ramane aprins.
Problema este ca toate indicatoarele la bord cad. Apa, Benzina etc.,chiar si detectorul nu mai merge, luminiile in schimb sunt ok .
Initial am crezut ca este de la alternator si am schimbat puntea de diode, releul de incarcare, periile, rulmentii ... deci acum alternatorul ar trebui sa fie ok. Din pacate in seara aceasta dupa vreo 380 de KM becul de la baterie s-a aprins din nou.
Este posibil sa fie bateria defecta? Daca ar fi un scurt circuit nu ar trebui sa se aprina inca de la pornire ?
Va Multumesc !
Am citit deja posturile de pe forum pe acest subiect.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Fa o proba cu o baterie cumparata recent si daca se mai aprinde becul, verifica firul de masa al alternatorului sau alte cabluri oxidate.
Masoara tensiunea bateriei cu un voltmetru astfel:
- minim 12.4 V cu motor oprit
- minim 11 V in momentul actionarii electromotorului
- minim 14 V dupa ce porneste motorul
Bafta.
Fa o proba cu o baterie cumparata recent si daca se mai aprinde becul, verifica firul de masa al alternatorului sau alte cabluri oxidate.
Masoara tensiunea bateriei cu un voltmetru astfel:
- minim 12.4 V cu motor oprit
- minim 11 V in momentul actionarii electromotorului
- minim 14 V dupa ce porneste motorul
Bafta.
- dragos_dpl
- 0 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Vectra 1993 c20ne
- Bucuresti
dragos_dpl
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
trage 2 fire unul de la + si celalat - leaga pe ea un voltmetru si masoara incontinu, adica in mers pana ce iar iti face figuri, iar cand se intampla te uiti la vm ceti indica!
in momentul cand cad indicatoarele respectiv se aprinde becul de la baterie ce faci?adica manevrezi vreun intrerupator, frana, drum denivelat...?
ps. daca ai spus ca nuti variaza intensitatea luminilor ma face sa cred ca bordul este bulit, verifica stabilizatorul de 10v, dar daca zici ca nici detectorul nuti merge atuncea altceva este sursa problemei!
ia la verificare tot ce are legatura cu acesti consumatori!undeva trebuie sa se intalneasca, ceva trebuie sa aiba comun!(siguranta,mufa...etc)
in momentul cand cad indicatoarele respectiv se aprinde becul de la baterie ce faci?adica manevrezi vreun intrerupator, frana, drum denivelat...?
ps. daca ai spus ca nuti variaza intensitatea luminilor ma face sa cred ca bordul este bulit, verifica stabilizatorul de 10v, dar daca zici ca nici detectorul nuti merge atuncea altceva este sursa problemei!
ia la verificare tot ce are legatura cu acesti consumatori!undeva trebuie sa se intalneasca, ceva trebuie sa aiba comun!(siguranta,mufa...etc)