- Dac
- OP
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
acum am aflat si citez:
*********************
TIMISOARA etapa din 25 06 2005 Acceleratie viteza 400m
EXISTA DOAR LOCUL 1 !
Cateva amanunte :
Inscrierile incep la ora 11 la Aeroportul International Traian Vuia din Timisoara.
Startul in jurul orelor 16:30 , iar participantii deja inscrisi sunt rugati sa vina de la ora 16.
Pista de concurs este pista secundara de acces.
Publicul va sta pe o singura parte.
Taxa participare concurs 500 000lei.
Taxa acces public 50 000lei.
Publicul incepe sa intre de la 16:00.
Se vor acorda premii!
Arbitrajul si cromotrarea vor fi asigurate de
Federatia Romana de Automobilism http://www.frauto.ro/
Parteneri media Legal Racing sunt :
BestSport, TeleSport, Antena 1, Radio 21.
Deasemenea PREMILE vor fi sustantiale si insotite de DIPLOME si CUPE.
ANTENA 1, la ultimele doua evenimente a premiat si asta substantial
(1000$) premiul cel mare. A fost si un abonat HAI-ul .
E interesant din ce in ce mai interesant iar organizarea este foarte buna.
Vor fi prezente forte al Jandarmeriei si o societate de paza alaturi de care Politia, Salvarea, Pompieri vor veghea la buna desfasurare a evenimentului din TIMISOARA.
++++++++++++++++++++++++
Grupa A1 masini pana la 75cp
Grupa A masini intre 76cp si 100cp
Grupa B masini intre 101cp si 130cp
Grupa C masini intre 131cp si 150cp
Grupa D masini intre 151cp si 200cp
Grupa E masini intre 201cp si 250cp
Grupa F masini intre 251cp si 300cp
Grupa G masini intre 301cp si 350cp
Grupa H VIP
+++++++++++++++++++++++
Incadrare masini modificate
Atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul.
In cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective si se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo:
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor :
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos:
(puterea de fabrica) x 2,0 = puterea de clasa
Pentru schimbat chiulasa:
Motor 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
*************************
(sursa: http://www.streetracing.ro/forum/)
*********************
TIMISOARA etapa din 25 06 2005 Acceleratie viteza 400m
EXISTA DOAR LOCUL 1 !
Cateva amanunte :
Inscrierile incep la ora 11 la Aeroportul International Traian Vuia din Timisoara.
Startul in jurul orelor 16:30 , iar participantii deja inscrisi sunt rugati sa vina de la ora 16.
Pista de concurs este pista secundara de acces.
Publicul va sta pe o singura parte.
Taxa participare concurs 500 000lei.
Taxa acces public 50 000lei.
Publicul incepe sa intre de la 16:00.
Se vor acorda premii!
Arbitrajul si cromotrarea vor fi asigurate de
Federatia Romana de Automobilism http://www.frauto.ro/
Parteneri media Legal Racing sunt :
BestSport, TeleSport, Antena 1, Radio 21.
Deasemenea PREMILE vor fi sustantiale si insotite de DIPLOME si CUPE.
ANTENA 1, la ultimele doua evenimente a premiat si asta substantial
(1000$) premiul cel mare. A fost si un abonat HAI-ul .
E interesant din ce in ce mai interesant iar organizarea este foarte buna.
Vor fi prezente forte al Jandarmeriei si o societate de paza alaturi de care Politia, Salvarea, Pompieri vor veghea la buna desfasurare a evenimentului din TIMISOARA.
++++++++++++++++++++++++
Grupa A1 masini pana la 75cp
Grupa A masini intre 76cp si 100cp
Grupa B masini intre 101cp si 130cp
Grupa C masini intre 131cp si 150cp
Grupa D masini intre 151cp si 200cp
Grupa E masini intre 201cp si 250cp
Grupa F masini intre 251cp si 300cp
Grupa G masini intre 301cp si 350cp
Grupa H VIP
+++++++++++++++++++++++
Incadrare masini modificate
Atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul.
In cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective si se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo:
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor :
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos:
(puterea de fabrica) x 2,0 = puterea de clasa
Pentru schimbat chiulasa:
Motor 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
*************************
(sursa: http://www.streetracing.ro/forum/)