P1897
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2020
- Mesaj Privat
Va salut,
De curand ( dupa schimarea pompei de injectie si programarea acesteia ) masina a inceput sa aiba niste simpome ciudate. (Vectra C - 2003 - 2.0 DTI - Y20DTH)
Pana in viteza a 5-a (indiferent de turatie) totul merge perfect. Din a 5-a la peste 2500 de ture, apare cheia in bord si intra intr-un limp mode ciudat ( nu e cel care nu permite turatul peste 3000, ci, nu o mai pot tura peste 2200 RPM)
Daca opresc si repornesc, totul merge perfect! Nu conteaza daca sunt 30 grade sau 12 grade afara. Doar viteza.
Ca mentiuni:
- pompa de injectie e proaspat schimata, si verificata iar acum. E in parametrii perfecti.
- EGR-ul este nou (original) schimbat acum 8 - 9 luni.
- Carburant OMV Premium, niciodata codus sub a doua linie de pe bord la rezervor.
- filtre, ulei, au 2000 km. Mann & Motul
Masina merge absolut impecabil, pana in a 5-a cand vreau sa merg, de exemplu cu 120.
Codul de eroare e ciudat. Am mai vazut colegi pe forum zicand de el, dar nu avea rezolvare. A nu se comfunda cu P0300 - Cylinder Missfire, care apare doar la benzinare. E P0300-FB - High Pressure Diagnosis Malfunction.
Orice indrumare mi-ar fi de mare ajutor! Am cautat deja pe tot forumul, Google, etc... A mai intampinat cineva asa ceva pana acum?
Toate cele bune,
Paul
MODEL: Vectra 2003
MOTOR: Y20DTH
De curand ( dupa schimarea pompei de injectie si programarea acesteia ) masina a inceput sa aiba niste simpome ciudate. (Vectra C - 2003 - 2.0 DTI - Y20DTH)
Pana in viteza a 5-a (indiferent de turatie) totul merge perfect. Din a 5-a la peste 2500 de ture, apare cheia in bord si intra intr-un limp mode ciudat ( nu e cel care nu permite turatul peste 3000, ci, nu o mai pot tura peste 2200 RPM)
Daca opresc si repornesc, totul merge perfect! Nu conteaza daca sunt 30 grade sau 12 grade afara. Doar viteza.
Ca mentiuni:
- pompa de injectie e proaspat schimata, si verificata iar acum. E in parametrii perfecti.
- EGR-ul este nou (original) schimbat acum 8 - 9 luni.
- Carburant OMV Premium, niciodata codus sub a doua linie de pe bord la rezervor.
- filtre, ulei, au 2000 km. Mann & Motul
Masina merge absolut impecabil, pana in a 5-a cand vreau sa merg, de exemplu cu 120.
Codul de eroare e ciudat. Am mai vazut colegi pe forum zicand de el, dar nu avea rezolvare. A nu se comfunda cu P0300 - Cylinder Missfire, care apare doar la benzinare. E P0300-FB - High Pressure Diagnosis Malfunction.
Orice indrumare mi-ar fi de mare ajutor! Am cautat deja pe tot forumul, Google, etc... A mai intampinat cineva asa ceva pana acum?
Toate cele bune,
Paul
MODEL: Vectra 2003
MOTOR: Y20DTH