- sabothor
- OP
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,
Iata ca a venit timpul sa postez si eu primul meu thread la probleme tehnice. Nu stiu daca s-ar putea numi problema tehnica ceea ce am patit eu, dar nu am vrut sa-l postez intr-o categorie gresita.
Problema sta in felul urmator: duminica pe la pranz, dupa ce am iesit din barul fratelui meu, pornesc masina si surpriza! - computerul de bord imi da o eroare pe care nu am mai intalnit-o niciodata: Headlights error! Please check front lights! (Am intalnit o eroare de genul asta cu o saptamana in urma, dar suna altfel (Tailights error!). Atunci problema era datorata faptului ca mi-am schimbat triplele originale cu unele aftermarket de la FK si o mufa nu facea bine contact. Am repus mufa si eroara a disparut)
Sa revin la subiect ... am crezut initial ca iar am o problema cu triplele, asa ca am coborat din masina si m-am uitat in spate - triplele erau ok. Am revenit in masina si mai citesc inca o data eroarea (care era mura-n gura) si mi-a dat seama ca se referea la luminile frontale. M-am uitat la faruri si atunci am vazut problema: din 2 becuri de faza scurta, nici unul nu era aprins, desi ele erau pornite.
Ma urc in masina si pornesc (era inca zi) si pe drum ma gandeam deja sa imi iau alte becuri. Apoi am constatat ca nu are cum sa se arda ambele becuri deodata si atunci am acuzat o problema de la sigurante.
M-am indreptat spre o benzinarie si am luat un set de sigurante de diferite culori si voltaj diferit. Nu stiu exact cum se numesc, dar este vorba de modelul cu 2 lamele si suprafata superioada din plastic (cele comune, cu siguranta stiti la ce ma refer).
Cand am ajuns acasa incepuse deja sa se innopteze asa ca am hotarat sa las treaba pe a doua zi ca sa am timp sa ma mai documentez.
Am luat cartea masinii (care e in germana ) si dupa chin cu traduceri and stuff, am hotarat sa cobor la masina cu gandul ca ii dau eu de cap si aflu ce siguranta trebuie schimbata, dar surprizele nu s-au oprit aici.
Dupa ce am coborat la masina si am scos sertarasul ala din stanga volanului, am gasit panoul de sigurante (care era intact, nou si neatins). Am luat clestisorul acela cu gandul sa scot o siguranta, cand am observat ca ceea ce luasem eu nu prea se potrivea cu sigurantele masinii si aici ma refer ca blestemetele alea de sigurante (binenteles, TOATE loguite GM ) erau mai mici decat ceea ce luasem eu.
Intrebarea mea:
Credeti ca problema mea se datoreaza unei sigurante arse? Daca da ... ce mama dracului sigurante am eu pe masina, ca nu am vazut in viata mea acel model prin magazine (sau poate exista si nu stiu eu). Au vreo denumire anume?
Daca este nevoie, o sa fac o poza la panoul de sigurante si eventual cu o siguranta scoasa ca sa vedeti exact despre ce e vorba.
Totodata rog un coleg, daca are la indemana un manual in engleza, sa imi spuna si mie care siguranta anume trebuie inlocuita pentru luminile din fata (faza scurta)
Mentionez ca lumina in bord, pozitiile si faza lunga functioneaza perfect.
Sper ca am fost destul de explicit si scuze ca v-am rapit timpul citind acest roman
PS. Mai am o problema, mi s-a ars un proiector, cel de pe stanga, am cumparat al set de becuri pentru proiectoare si le-am montat. Au mers cam 30 de minute, apoi cel de pe stanga a cedat iara. WTF? Asta sa fie tot o problema de la sigurante sau pur si simplu atat a fost viata lui ...?!?
Iata ca a venit timpul sa postez si eu primul meu thread la probleme tehnice. Nu stiu daca s-ar putea numi problema tehnica ceea ce am patit eu, dar nu am vrut sa-l postez intr-o categorie gresita.
Problema sta in felul urmator: duminica pe la pranz, dupa ce am iesit din barul fratelui meu, pornesc masina si surpriza! - computerul de bord imi da o eroare pe care nu am mai intalnit-o niciodata: Headlights error! Please check front lights! (Am intalnit o eroare de genul asta cu o saptamana in urma, dar suna altfel (Tailights error!). Atunci problema era datorata faptului ca mi-am schimbat triplele originale cu unele aftermarket de la FK si o mufa nu facea bine contact. Am repus mufa si eroara a disparut)
Sa revin la subiect ... am crezut initial ca iar am o problema cu triplele, asa ca am coborat din masina si m-am uitat in spate - triplele erau ok. Am revenit in masina si mai citesc inca o data eroarea (care era mura-n gura) si mi-a dat seama ca se referea la luminile frontale. M-am uitat la faruri si atunci am vazut problema: din 2 becuri de faza scurta, nici unul nu era aprins, desi ele erau pornite.
Ma urc in masina si pornesc (era inca zi) si pe drum ma gandeam deja sa imi iau alte becuri. Apoi am constatat ca nu are cum sa se arda ambele becuri deodata si atunci am acuzat o problema de la sigurante.
M-am indreptat spre o benzinarie si am luat un set de sigurante de diferite culori si voltaj diferit. Nu stiu exact cum se numesc, dar este vorba de modelul cu 2 lamele si suprafata superioada din plastic (cele comune, cu siguranta stiti la ce ma refer).
Cand am ajuns acasa incepuse deja sa se innopteze asa ca am hotarat sa las treaba pe a doua zi ca sa am timp sa ma mai documentez.
Am luat cartea masinii (care e in germana ) si dupa chin cu traduceri and stuff, am hotarat sa cobor la masina cu gandul ca ii dau eu de cap si aflu ce siguranta trebuie schimbata, dar surprizele nu s-au oprit aici.
Dupa ce am coborat la masina si am scos sertarasul ala din stanga volanului, am gasit panoul de sigurante (care era intact, nou si neatins). Am luat clestisorul acela cu gandul sa scot o siguranta, cand am observat ca ceea ce luasem eu nu prea se potrivea cu sigurantele masinii si aici ma refer ca blestemetele alea de sigurante (binenteles, TOATE loguite GM ) erau mai mici decat ceea ce luasem eu.
Intrebarea mea:
Credeti ca problema mea se datoreaza unei sigurante arse? Daca da ... ce mama dracului sigurante am eu pe masina, ca nu am vazut in viata mea acel model prin magazine (sau poate exista si nu stiu eu). Au vreo denumire anume?
Daca este nevoie, o sa fac o poza la panoul de sigurante si eventual cu o siguranta scoasa ca sa vedeti exact despre ce e vorba.
Totodata rog un coleg, daca are la indemana un manual in engleza, sa imi spuna si mie care siguranta anume trebuie inlocuita pentru luminile din fata (faza scurta)
Mentionez ca lumina in bord, pozitiile si faza lunga functioneaza perfect.
Sper ca am fost destul de explicit si scuze ca v-am rapit timpul citind acest roman
PS. Mai am o problema, mi s-a ars un proiector, cel de pe stanga, am cumparat al set de becuri pentru proiectoare si le-am montat. Au mers cam 30 de minute, apoi cel de pe stanga a cedat iara. WTF? Asta sa fie tot o problema de la sigurante sau pur si simplu atat a fost viata lui ...?!?
- sabothor
- OP
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema, am fost azi la un service si s-a uitat un electrician la ea. Nu era absolut nici o problema de la sigurante ci becurile s-au ars amandoua .. so .. ce incredere sa mai am in Phillips Blue Vision?
Am schimbat becurile cu unele H7 Plasma nush ce (50 RON) si am rezolvat si problema proiectorului .. intr-adevat durata de viata a lui a fost de 30 de minute
Total 50 ron H7 becuri + 45 RON H3 Proiectoare ambele de la aceeasi firma (plasma white) + 20 ron manopera + 10 ron spaga ... si am lumini pe masina
Thread-ul se poate inchide!
Multumesc!
Am schimbat becurile cu unele H7 Plasma nush ce (50 RON) si am rezolvat si problema proiectorului .. intr-adevat durata de viata a lui a fost de 30 de minute
Total 50 ron H7 becuri + 45 RON H3 Proiectoare ambele de la aceeasi firma (plasma white) + 20 ron manopera + 10 ron spaga ... si am lumini pe masina
Thread-ul se poate inchide!
Multumesc!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Oricum, si cu sigurantele poti avea bucurii
Aceeasi problema am avut-o si eu, tot punand detectorul de radar in priza de bricheta, am bagat o fisa. Rezultat: a puscat siguranta
Am mers la benzinarie, aveau niste sigurante care, comparate cu a mea, pareau de tractor (de 2 ori mai mari). Asa ca, cu siguranta arsa in buzunar, am luat magazinele de piese la rand, pana am gasit la unii un carton care are cate 2 (sau 3?) sigurante de dimensiunea potrivita pentru fiecare amperaj.
Recomand oricui sa faca la fel, nu de alta, dar evitati multe neplaceri dupa...
Aceeasi problema am avut-o si eu, tot punand detectorul de radar in priza de bricheta, am bagat o fisa. Rezultat: a puscat siguranta
Am mers la benzinarie, aveau niste sigurante care, comparate cu a mea, pareau de tractor (de 2 ori mai mari). Asa ca, cu siguranta arsa in buzunar, am luat magazinele de piese la rand, pana am gasit la unii un carton care are cate 2 (sau 3?) sigurante de dimensiunea potrivita pentru fiecare amperaj.
Recomand oricui sa faca la fel, nu de alta, dar evitati multe neplaceri dupa...
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 23 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat