dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
salutare tuturor membrilor.Am o problema cu siguranta de la luminile din bord care se arde f repede si nu inteleg ce af putea fii.Am verificat cat de cat instalatia(aprox.cat se poate vedea cu ochiul)dar nimic.Trebuie sa mentionez ca mai sunt unele probleme de la alternator care i-mi mentine becul de baterie aprins cand nu accelerez sau o las la relantii(nu si cand este turata)care stiu ca sunt carbunii dar nu am avut timp sa-i schimb.Poate avea legatura tensiunea curentului mica cu sigurantele.Nu-i vad sensul de ce imi arde f repede siguranta.La fel m-ar interesa un manual sau amperajul sigurantei care se foloseste pt luminile din bord.Pe placuta panoului nu-mi marcheaza valorile.
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Scoate siguranta care sare si masoara cu un voltmetru daca la bornele ei ai tensiune cu sarcina in repaos (nu aprinzi nimic). Daca da inseamna scurtcircuit spre masa dupa ea si trebuie gasit. Daca nu citesti tensiune fara sarcina bagata dar ea apare la aprinderea pozitiilor atunci inseamna ca in circuit apare sarcina spre masa prea mare datorata unui defect intern al sarcinii. Nu am schema electrica la Kadet dar teoria e valabila la toate. Siguranta ta se pare ca e de 10A (rosu), adevarat? Din ce am cautat si eu vezi in ce stare ai pe afara semnalizari si pozitii( desfa sa nu ai problema aparuta la un soclu ceva) Daca gasesc o schema poate am sa mai revin. Voi la Kadet ar fi trebuit sa le aveti postate.
PS Nu ai treaba deocamdata cu incarcarea alternatorului (aia e alta gasca pe care trebuie sa o rezolvi). Siguranta ta asigura un circuit bine definit cu sarcina bine definita.
PS Nu ai treaba deocamdata cu incarcarea alternatorului (aia e alta gasca pe care trebuie sa o rezolvi). Siguranta ta asigura un circuit bine definit cu sarcina bine definita.
- overtaxer
- **
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
vio_nn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
releul de incarcare se afla de obicei in interiorul alternatorului.acum depinde ce fel de alternator ai.delco-remy sau bosch.la bosch se schimba mai usor.ce tip de motor ai?codul?du-te la oricine stie sa masoare cu un voltmetru si roaga-l sa-ti masoare incarcarea.in relanti cat si in turatie maxima alternatorul trebuie sa incarce in jurul valorilor de 13.6v-14.4v constant
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
imi puteti spune cum se verifica alternatorul...am voltmetru! Am masurat la baterie in timpul mersului si are 14,2 iar suguranta cu pricina are 12-12,2 la fel.Nu imi dau seama unde poate fii acel scurt.Am gasit siguranta de la electroventilaor care era putin topita...posibil din vreo supraincalzire.Sa fi afectat aceasta!?
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
pai am masurat la alternator care are 2 legaturi si am gasit la una 14,6 si la cealalta 12,6 ceea ce cred ca este bine.Azi i-am demontat si ceasul de bord care are toate circuitele si legaturile in regula si asemenea la tabluol de sigurante care este cu toate cablurile in regula.Singura care nu am verificat-o si poate fii o posibila averie este blocul de unde se pornesc luminile.Mai poate fii ceva care nu am sesizat eu ca ar fii un defect!?
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
dupa cate stiu cand rasucesti intr de lumini prima treapta sunt pozitia si bordu.daca pozitia merge verifica becul de la bricheta ,demonteaza ceasurile si verifica vizual daca nu se vede ceva inegrit in cazul ca te descurci cu un aparat de masura ai sa vezi ca le faci sa mearga.
+12v primesti din intr rotativ de faruri care merge si la bord si la stopuri ( pozitie)
+12v primesti din intr rotativ de faruri care merge si la bord si la stopuri ( pozitie)
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
ok oricum m-am pregatit cu intrerupator cu alta plansa de circuite care este si face legaturile dintre beculetele din spatele ceasurilor numai ca nu am avut timp.Lucrez de noapte si termin a doau zii pe la amiaza si timpul nu-mi prea permite.Dar o sa fac cum mi-ai siz si am sa-ti confirm rezultatul.Oricum iti multumesc mult
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
nu pune la suflet voltajul!In timpul in care merge motorul incarcarea tresa se incadreze intre 13.7-14.2, pentru 0.1v nu are voie sa se arda sig.
Sig este inainte de :lumini bord; lumini ornament bricheta ;torpedo.Verifica sa nu ai soareci, cabluriroase de la vibratii sau pe cablajul de bord un scurt.
Sig este inainte de :lumini bord; lumini ornament bricheta ;torpedo.Verifica sa nu ai soareci, cabluriroase de la vibratii sau pe cablajul de bord un scurt.
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
am verificat aztazi din nou si este siguranta de la pozitii partea dreapta a masinii.Am verificat si nu vad nimic deosebit la instalatie.Din cauza la luminiile de pozitie nu mai merg nici luminiile in bord .Tot astazi am inlocuit plansa cu circuitele care este prinsa pe spatele ceasurilor din bord....dar nici o schimbare ,siguranta continua si se arde.Am am observat ca la un moment mi-a ars sigurantadupa ceteva secunde dupa ce am rotit de intrerupatorul de lumini.Unde si ce trebuie sa mai verific