Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cat costa intretinerea unui Ferrari
Oare chiar o fi adevarat ? Shocked
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
"a reconditionat 3 cauciucuri si spoilerul fata".

1. cum reconditionezi cauciucurile? ce se poate reconditiona la un cauciuc? nici macar in romania nu le mai reconditionezi, le arunci si iei altele.
asta imi spune ca articolul ala e facut cam dupa ureche. probabil copiat de undeva si tradus prost. poate nu cauciucurile au trebuit reconditionate ci tot ansamblul de la 3 roti?

2. care a fost problema cu 3 cauciucuri si spoilerul?
asta imi spune ca masina aia a fost chinuita bine. poate fiul investitorului s-a dus cu ea la liceu sa se dea mare si a facut niste liniute, niste curse care nu s-au terminat tocmai bine. sau poate chiar investitorul.

3. bateria, amortizoare spate si centrat roti 1228 dolari. mai sa fie. asa de scumpe? si de ce a trebuit sa centreze rotile? a mers cu ea prin bucuresti?

4. la cutia de viteze il cred. dar de ce i s-a stricat cutia la numai atitia kilometri?

sau poate ca la service-urile lor au tarife diferentiate in fucntie de valoarea masinii pentru manopera.
sau poate habar nu am eu de preturile din america. adica sigur nu am habar.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ce inseamna centrat roti si care este cauza sau cum se manifeste "descentrarea" . E cumva unghiul ?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
de la 225 000 usd la aproape 90 000 in doar 6 ani. damm! si opel se tine mai bine la devalorizare
nu cred ca e un articol de luat in seama...
sau proprietarul e plapumar si nu a stiut cum sa conduca un ferrari
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
3. bateria, amortizoare spate si centrat roti 1228 dolari. mai sa fie. asa de scumpe? si de ce a trebuit sa centreze rotile? a mers cu ea prin bucuresti?

Daca si alea sunt preturi mari pentru un ferrari, atunci noi, cei cu masini muritoare, ar trebui sa nu le schimbam deloc.
Ai idee cat costa un amortizor sport, unu d'ala oparit, KW sau ce vrei tu?
Ori doua amortizoare de ferrari si o baterie, probabil si montajul, undeva la 3000 ron chiar e pomana.
Nu cred ca este deloc aberant acel articol. Unii din voi aveti impresia ca supercarurile ar trebui sa fie mai fiabile decat o masina obisnuita, si asta doar pentru ca costa mult. E total gresit.
In afara de asta, la un supercar, nu poti ignora zgomote ciudate pe dedesupt, frana care nu tine din prima sau stiu eu ce joc la vreo articulatie.
Sunt chestii care trebuie intretinute in service-urile uneia dintre cele mai exclusiviste marci si consider corecta socoteala.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca ne-am axat preponderent pe costuri...mai mult suntem surprinsi de "fiabilitatea"investitiei..
"unii dintre voi considera un....."
pai atunci pe se da banii? doar pe motor...faima/firma,exclusivitatea supercarului vine tocmai din atentia la detaliile manufacturarii ,in multe cazuri hand made....adica dau 225 000 $ pe masina si in 50 000km mai dau inca 65000 ,iar in final o vand cu 90 000,un calcul mic spune ca in cei 6 ani de explotare am pierdut 200 000$.
normal ca nu stiu cum e la volanul unui ferarri...probabil face de 10 ori bani Wink
totusi exista un mic paradox intre acest articol si fiabilitatea declarata a celor de la ferarri....exista masini foarte vechi care sunt inca intr-o excelenta stare tehnica ...dar cu costuri de intretinere exorbitante aka exclusiviste..
deh, "noblesse oblige".
off-oare ce costuri de intretinere v-a avea lambo reventon?...pret achizitie DE =1.150.000 E
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
O masina bagata pe circuit este solicitata cu mult mai mult decat o masina cu care te mai tragi cand si cand. Cine are ferrari nu cred ca rezista sa stea la liniute banale... Masinile vechi doar ne dau impresia ca sunt in stare buna, cand le vedem la expo sau la tv dar daca intrebi un posesor despre cat il costa sa intretina un porsche din '85, sigur renunti la ideea de "ia uite ce masina, desi veche, se tine foarte bine".
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cunosc pe cineva cu un porsche din '70 si ceva (nu stiu exact anul). nu l-a costat atit de mult. mai mult, l-a demontat singur pe tot si l-a pus inapoi, a reparat/inlocuit ce trebuia ca sa faca masina in stare perfecta si a facut treaba foarte buna, fara costuri mari. de asta ma miram. probabil ca daca o ducea pe la service-uri costurile ar fi fost uriase.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR