- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor, sunt nou printre voi. Mi-am vandut recent o astra g 2.0 dti coupe si am revenit la prima mea dragoste benzina. Am cumparat o vectra b 1.8 16v din 98. Masina nu prea a avut stapan si are unele chichite pe trebuie sa la rezolv. La pornire la rece se aude functionand ceva echipament care se gaseste langa baterie, dar dupa aprox 2 minute se opreste. E normal acest lucru. Mentionez ca becul chek engine sta aprins si nu tureaza mai mult de 4500 rpm si consumul este cam mare. Becul de la airbag sta aprins dar asta cred ca vine de la lovitura din partea frontala care a primit-o candva si se vede ca este reparata de mantuiala asa ca poate sunt senzorii din bara(daca exista).
Daca cineva are masina identica sau a avut rog sa-mi explice si mie zgomotul la pornire.
Daca cineva are masina identica sau a avut rog sa-mi explice si mie zgomotul la pornire.
- ludi_f
- **
- 363 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Astra 2007 Z13DTH
- Hunedoara
ludi_f
- Mesaje scrise: 363
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Referitor la zgomotul care il auzi la pornirea motorului cand e rece, vezi postul meu in linkul urmator:
https://www.clubopel.com/vie...ght=secondary+air
https://www.clubopel.com/vie...ght=secondary+air
- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Intr-adevar masina a fost ieftina dar tinand cont de anul de fabricatie si echipare CD la 4700 euro, eu zic ca nu a fost mult. Sper sa ma tina cat fosta mea vectra A 1.8i din 92 care a stat la mine 7 ani si am fost supermultumit.
Problema la masina asta este ca becurile stau aprinse, consuma dublu cat fosta mea vectra, are relantiul cateodata instabil si cdea mai mare buba neste ca nu raspunde la tester parca ar avea fire intrerupte. Sunt curios daca cineva a mai avut aceasta problema deoarece asa nu stiu ce o doare.
Problema la masina asta este ca becurile stau aprinse, consuma dublu cat fosta mea vectra, are relantiul cateodata instabil si cdea mai mare buba neste ca nu raspunde la tester parca ar avea fire intrerupte. Sunt curios daca cineva a mai avut aceasta problema deoarece asa nu stiu ce o doare.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
sec233ast, limitarea turatiei la 4500 si consumul mai mare sint aproape sigur de la probleme cu senzorul camshaft (ax cu came). Inainte de a schimba senzorul verifica fire, contacte. E mare probabilitatea sa fie un contact prost. Incearca sa faci singur o diagnoza cu agrafa cum scrie aici http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm si posteaza codurile de eroare daca reusesti.
Cu becul de airbag e mai complicat. Din cite stiu, erorile din ECU de airbag nu pot fi sterse decit cu Tech2. Trebuie sterse si vazut daca mai apar. Daca apar din nou, trebuie luat la purecat mai bine si vazut care-i problema. Senzori in bara nu exista.
Cu becul de airbag e mai complicat. Din cite stiu, erorile din ECU de airbag nu pot fi sterse decit cu Tech2. Trebuie sterse si vazut daca mai apar. Daca apar din nou, trebuie luat la purecat mai bine si vazut care-i problema. Senzori in bara nu exista.
- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am citit codul de eroare cu metoda agrafei si a iesit 340 care este senzorul de la axa cu came. L-am si comandat si costa un jur de 100 ron. Am incercat sa-l dau jos pe cel vachi dar trebuie sa dau jos aparatoarea de la cureaua de transmisie. In timp ce demontam am gasit un conector fara mufa sub carcasa neagra in care sunt o gramada de fire inclusiv comanda injectoarelor. Aceasta mufa nu are pereche la mine. Se afla in partea stanga jos sub plastic. V-as ruga sa va uitati ca si la voi este acesta mufa, poate sa am probleme si din cauza asta. Multumesc pentru sfaturile primite pana aici si sper sa rezolv cat mai multe probleme cu ajutorul vostru ca nu-mi place sa mi-o repare altcineva.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
sec233ast, daca senzorul nou nu e Siemens, ca cel original si tot se aprinde "Check engine" dupa schimbarea senzorului, vezi si discutia asta https://www.clubopel.com/vie...p?p=230660#230660
- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat