mafia
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am un daewoo racer din 94 cu motor de opel vectra c16nz de 1.6 cu gpl.Am si eu mai multe probleme de knd a venit frigul&mor k eu iubesc masina asta(se pare k ea p mine nu:().Nu sta la relanti.Oscileaza de la 800 kt seatea d obicei intre4-500 pana la1-1.200 turatii.Uneori se opreste.Am plecat la Constanta.Dak vroiam sa schimb viteza din a5a in a4a murea motorul la vit de peste 110km/h pe liber ma refer.In ultimele zile a inceput sa-mi apara semnul acela galben de la bord k are probleme,seamana cu un motoras parca,&knd apare creste turatia pana la 2000,cel mai mult2600&sta asa pana dispare la relantiu.In mers e ok.Uneori parca intra un diavol in ea k brusc creste turometrul de la normal pana la 3000 4000 5000 si se smuceste putin.Dar asa int-o fractiune de secunta&skde la fel de repede.Parca e posedata .De obicei imi consuma km 10.3l de gaz in Bucuresti.Acum mi-a luat zilele astea km 18.6 gaz.Ma rupe.Knd apare semnul galben la bord&creste in medie pana la 2000,dak o opresc nu mai porneste pe benzina ci doar pe gaz.dak dispare semnul porneste pe ambele gaz/benzina dar toarce in continuare 4-500-1000.rar sta la 800.Se comporta mai rau pe gaz dekt pe benz dar&pe benz face cu10%mai bine dar tot dezastruos in concl.In ult perioada am bagat de la butan k e mai bun(dak recomandati altceva spuneti)&o pornesc mereu pe benzina.Knd e rece e ok,se comporta normal,dar dak se inklzeste o ia razna,dupa cum v-am spus mai devreme.Am schimbat bujiile,fisele.Am inteles k e ceva cu valva de relanti.A umblat la ea un prieten kre se pricepe &a curatat-o dar si in interior unde vine ea cu spray de discuri de frane.degeaba.trebuie schimbata valva sau cum s-o mai numi ea?kre ar fi problemele?ce sa schimb sau sa fac?astept poze sugestii sfaturi idei recomandari!Ma dispera!va rog frumos sa nu ma ignorati!
cu mult respect,
va salut!
cu mult respect,
va salut!
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Domnule mafiot draga!
Cine naiba te-a invatat sa scrii in halul asta? Cred ca daca ai avea bunavointa sa recitesti ceea ce ai scris, nici macar tu nu vei intelege? Ai impresia ca toti suntem ca tine, sa intelegem nenorocirea de limbaj de chat pe care cu sarguinta te-ai chinuit s-o postezi, gandindu-te ca toti o sa lesinam cu "mama ce cool e asta!" pe buze?
Iti recomand o mica excursie prin gramatica de-a 3-a. Dupa ce treci clasa te ajutam si cu problema de la masina.
Cine naiba te-a invatat sa scrii in halul asta? Cred ca daca ai avea bunavointa sa recitesti ceea ce ai scris, nici macar tu nu vei intelege? Ai impresia ca toti suntem ca tine, sa intelegem nenorocirea de limbaj de chat pe care cu sarguinta te-ai chinuit s-o postezi, gandindu-te ca toti o sa lesinam cu "mama ce cool e asta!" pe buze?
Iti recomand o mica excursie prin gramatica de-a 3-a. Dupa ce treci clasa te ajutam si cu problema de la masina.
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
unQ
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
ama scris ceva asemanator cu cateva post-uri mai jos , nu era rau daca citeai ...nu bag mana in foc dar am vorbit cu un baiat de la reprezentanta si mi-a spus ca e foarte posibil(aproape sigur) ca picura un injector, ca sa-l schimbi in jur de 300-400 lei doar ca sa-l cumperi + mana de lucru.La mine (opel vectra b 1.6 pe gaz) imi sugera ca este decat unu dar la tine ...in ce hal iti face e posibil sa ai doua...cam cu atat pot sa te ajut...bafta!
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- bulky
- **
- 137 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Vectra 2000 20tdi
- Constanta
bulky
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 20tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Bogeyman
- **
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
vectra2000edition- Suspendat
- 26 mesaje
- din 20 Feb 2008
- Vectra 1992 c20ne
- Bihor
vectra2000edition- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2008
- Mesaj Privat
fara suparare,dar cum ti-au recomandat si altii,invata sa scrii romaneste si apoi intreaba ce ai de intrebat.Am reusit sa citesc pana la jumatate din primul tau post dar nu am mai avut rabdare sa continui.Acuma ca sa revenim la problema ta:iti oscileaza relantiul pt ca probabil senzorul de relanti iti este imbacsit si trebuie sa il cureti,ti se aprinde beculetul in bord,asta inseamna ca,calculatorul motorului functioneaza in regim de avarie,pt ca a depistat o defectiune la partea electronica a masinii,mai precis ceva senzor sau senzori.Parca spune-ai ca este pe gaz daca bine am inteles,mai mult ca sigur ca ti s-a stricat senzorul acela care dicteaza motorului cat gaz sa iti bage,acesta este de doua feluri:manual sau electronic,daca tu il ai pe cel manual de aceea dupa 110km/h ti se opreste motorul pt ca nu poate sa bage suficienta presiune in comparatie cu viteza de rulare si cat cere motorul.Sper ca ti-am fost de folos.Bafta
unQ
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
ldivora a scris:unQle, tu ai inteles ce vrea? Ca eu dupa primele k-uri si &-uri am renuntat.
Mda.... am inteles deoarece am ridicat o problema asemanatoare , este vorba de faptul ca dupa ce porneste ii sta turata la turatii mari (2000-3000) si chiar si in timpul mersului ii se tureaza motorul din senin, dupa aceea.... cu motorul cald ...oprit... vrea sa porneasca din nou ...porneste dupa 2-3 chei si se tureaza foarte mult in jur de 4000 de ture daca nu ma insel ... o perioada mai mare de timp decat ar fi cat de cat normal 10-20 secunde, nu mai zic de consumul exagerat de gaz....,cam asta ar fi o descriere cat de cat coerenta.... Din punctul meu de vedere din cate am discutat si eu cu baietii ar fi cam clar injectorul(injectoarele) problema care apare cu precadere la masinile puse pe gaz.
Cine poate sa dea un raspuns mai clar...va rog....bafta!