Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Uneori , la plecarea de pe loc am probleme : daca ridic prea repede piciorul de pe ambreiaj si motorul nu este turat masina se zgaltaie de parca as fi un incepator care nu stie sa tureze masina.Uneori face , uneori nu.Am cerut diverse pareri de la mecanici: cica ar fi discul de ambreiaj ovalizat ! Dar atunci de ce nu face mereu ?
Eu suspectez ambreiajul , care este hidraulic. Motorul trage bine nu sunt probleme gen ambreiaj pe duca.
Deci ? Ce se fie ? Masina estre o Astra G motor Z16XEP
Multumesc.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu ambreiaj ovalizat (asta e o aberatie, discul fiind presat intre volanta si placa de presiune la ambreiere, faptul ca nu este plan nici nu conteaza ), ci arcurile de la disc au joc in locasurile lor.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar de ce nu face mereu ? Sub 0 grade nu face niciodata . Face aleatoriu . Se zdruncina toata masina. Se poate regla ambreiajul asta hidraulic ? Ma gandesc ca poate lichidul este imbatranit si nu isi mai face treaba.Asa am patit-o cu antigelul era neschimbat si isi pierduse proprietatile si ingheta sub -5 grade. Ingheta ca o apa obisnuita. Si a ramas termostatul pe deschis.
Numai probleme am avut cu masina asta. Mad
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Din cate imi dau seama, este un pic comod. Fara suparare ! Din cand in cand mai verifici una alta la masina. Nu o lasi pana moare asta referitor la antigel, care este bine sa-l schimbi anual. Daca tu ai grija de ea , va avea si ea grija de tine.

La amrejajul hidraulic nu ai ce sa reglezi. Numai service-ul te poate ajuta. Uleiul il schimbi degeaba. Este ceva mecanic.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
costi petrescu a scris:Din cate imi dau seama, este un pic comod.

Daca ai sti cat ,,bibilisesc'' la ea. Am devenit mecanic in Opel (chei torx , tubulare torx, sonde lambda si alte asemenea)
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
este laudabil. atunci cum de ti-a scapat ?

Legat de ambreiaj, verifica nivelul din cutie. Mai elimini din posibilele cauze.

Bafta
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nivelul de ulei in cutie ? Ce legatura ar avea ?
Ma bate gandul sa fac o aerisire a pompei hidraulice dar nu stiu pe unde se aeriseste si cum.
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ulic&start=20

poate te ajuta.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@costi petrescu: 1. Nivelul de ulei la cutie nu are legatura cu subiectul (masina nu are probleme de intrare in treapta de viteza);
2. Nici aerisirea nu are legatura, din acelasi motiv;
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR