ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
A venit vara si la masina mea si la cielo daca ai motoru la 90 grade pe ceas si spargi un ou pe capota se carbonizeaza in 2 minute de prajit sa nu mai zic asa ca m-am uitat dupa o solutie de a porni ventilatoru inainte sa atinga temeperatura lui. Apa este la 90 de grade dar motoru este mult mai incins cel putin in zona delcoului unde modulul de aprindere este lipit de bloc so
cooler is better.
In primul rand va trebuie un switch perma on / off poate fi luat de la o lampa sau de la o sursa de calculator (nu sunt bune switchuri de reset sau on off PC ATX ) daca aveti un calculator pre ATX e perfect ala. De la switchu ala tre sa vina 2 cabluri de aprox 30 cm lungi dar daca vreti sa ajunga switchu in cabina atunci lungimea este custom.
In radiator in partea stanga cum te uiti de sus in jos este un senzor de temperatura iesit cu 3 fire care intra in el, scoateti mufa superioara nu desfaceti senzorul din radiator (iese destul de greu si de preferat este sa desfaceti si clipsul ce sta pe mufa) daca va uitat pe spatele ei sunt 3 culori pe cabluri 1 alb si 2 rosii bagati firele din switchu vostru in cele 2 rosii direct in mufa si dupaia introduceti mufa la loc cu grija sa nu iasa firele si gata porniti motoru si jucativa cu switchu NU imi asum nici o raspundere pentru eventualele pagube cauzate si din cate am vazut pe net folosirea excesiva a ventilatorului duce la un consum ridicat de electricitate si implicit combustibil si la uzarea motorului electric.
Am impresia ca sistemul astfel facut pe ventilator pornit manual merge doar la prima viteza, am observat ca nu face atata zgomot ca atunci cand porneste el singur ceea ce e bine si + senzorul inca functioneaza si daca il lasati sa porneasca singur va pornii la 90 de grade ca inainte de modificare. Have fun. Daca nu va descurcati o sa pun si poze dar eu habar naveam sa fac asta si mi-a luat 10 minute sa testez pe care fire tre sa conectez din sezor sa mearga.
cooler is better.
In primul rand va trebuie un switch perma on / off poate fi luat de la o lampa sau de la o sursa de calculator (nu sunt bune switchuri de reset sau on off PC ATX ) daca aveti un calculator pre ATX e perfect ala. De la switchu ala tre sa vina 2 cabluri de aprox 30 cm lungi dar daca vreti sa ajunga switchu in cabina atunci lungimea este custom.
In radiator in partea stanga cum te uiti de sus in jos este un senzor de temperatura iesit cu 3 fire care intra in el, scoateti mufa superioara nu desfaceti senzorul din radiator (iese destul de greu si de preferat este sa desfaceti si clipsul ce sta pe mufa) daca va uitat pe spatele ei sunt 3 culori pe cabluri 1 alb si 2 rosii bagati firele din switchu vostru in cele 2 rosii direct in mufa si dupaia introduceti mufa la loc cu grija sa nu iasa firele si gata porniti motoru si jucativa cu switchu NU imi asum nici o raspundere pentru eventualele pagube cauzate si din cate am vazut pe net folosirea excesiva a ventilatorului duce la un consum ridicat de electricitate si implicit combustibil si la uzarea motorului electric.
Am impresia ca sistemul astfel facut pe ventilator pornit manual merge doar la prima viteza, am observat ca nu face atata zgomot ca atunci cand porneste el singur ceea ce e bine si + senzorul inca functioneaza si daca il lasati sa porneasca singur va pornii la 90 de grade ca inainte de modificare. Have fun. Daca nu va descurcati o sa pun si poze dar eu habar naveam sa fac asta si mi-a luat 10 minute sa testez pe care fire tre sa conectez din sezor sa mearga.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat