Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am o problema cand pornesc masina,numai cand este race motoru face urat ca si cum s-ar lovi 2 tablite oricum fier pe fier si mie tare frica sa nu cumva sa fie distrus motoru,mentionez faptul ca mananca ulei(castrol 10-60) si anume 2l la 7000km,nu stiu daca este mult sau putin dar nu mi se pare foarte mult.Ce imi puteti recomanda mai pot merge asa cu masinuta sau tre sa fac ceva,mentionez faptul ca dupa cateva secunde dupa ce am pornito,rece fiind nu se mai aude nimic si toarce ca o pisicuta,trage bine si chiar o duc des prin 5000-6000 ture avand un mers mai sportiv.Va rog frumos sa ma ajutati daca aveti idee despre asta.
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
probabil ca e vreun tachet mai intepenit si pina se umple cu ulei tacane
in rest,mare consumul,treb sch simeringuriel de supape mai intii si daca nu se rezolva,segmenti etc
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca stiu eu bine, Z16XE e descendentul lui X16XEL, care e vestit mincator de ulei. Un consum de pina in 0,6l la 1000 km e considerat normal de producator. Sau nu e asa?
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
este posibil sa fie doar un tachet?,asta ce inseamna ca daca se regleaza se poate sa nu se mai auda?
da ai dreptate 600 la mie si de aia am spus ca nu mi s-ar parea f mult.
Edit
Nu mai posta sucesiv. Citeste Citeste Regulamentul! si intelege.
Iulian

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
600 la mie e un consum pt care constructorii inlocuiesc un motor,nu e un consum normal ci o limita pt cel mai defaforabil caz,segmenti aliniati turatii maxime etc
am circulat mai demult cu o masina dacia ce consuma 1-1,5l/1000 si facea un fum...
tachetii de care vorbeam sunt hidraulici cu autoreglare
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si ce imi recomanzi sa mai astept cu reparatul motorului sau nu,sau sa scimb mai intai simeringurile de supape,poate poate o mai duc inca 20.000,30.000.......ce zici?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
de regula sub 200000km pt defectul asta sunt raspunzatoare simeringurile;daca nu au mai fost schimbate go for it,nici nu e scumpa operatiunea
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Recomanda-mi ceva te rog!Tre sa plec in aprilie pana in spania ce zici ar fi ceva probleme sau ma duce si oricum acum nu prea am bani.Eu nu ma prea pricep la motoare dar azi am schimbat bujiile,toate 4 au lucrat dar una din ele avea ulei pe filet ce zici ca eu sunt putin paralel la motoare!Da-mi un sfat te rog si iti multumesc frumos de raspunsuri!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cred ca nu ai citit atent ce am scris,nu are rost sa repet.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR