ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Daca a-ti mai patit careva.
Initial motorul mergea in trei pistoane, schimbat bujii, capac delco, fise-- nimic.
Problema s-a dovedit a fi (dupa ce am gasit bujia de la pistonul 1 rece tot timpul) injectorul intepenit. Totul ok - inlocuit injector merge ok acuma dar a aparut alta problema:
De la 3000 Rpm motorul incepe sa mearga ca si fara benzina si nu mai trage , dupa care isi da drumul vreo 10 secunde si din nou la fel
Stie cineva care a-r putea fi problema? in momentul cand se manifesta simptomul in calculator se inregistreaza codul de eroare 16 - knock error - cu toate ca senzorul functioneaza ok, contacte imperfecte nu sunt, debitmetrul de aer este nou, etc , etc
Initial motorul mergea in trei pistoane, schimbat bujii, capac delco, fise-- nimic.
Problema s-a dovedit a fi (dupa ce am gasit bujia de la pistonul 1 rece tot timpul) injectorul intepenit. Totul ok - inlocuit injector merge ok acuma dar a aparut alta problema:
De la 3000 Rpm motorul incepe sa mearga ca si fara benzina si nu mai trage , dupa care isi da drumul vreo 10 secunde si din nou la fel
Stie cineva care a-r putea fi problema? in momentul cand se manifesta simptomul in calculator se inregistreaza codul de eroare 16 - knock error - cu toate ca senzorul functioneaza ok, contacte imperfecte nu sunt, debitmetrul de aer este nou, etc , etc
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Testerul celor de la Opel spun ca totul este ok. Eroarea respectiva apare din cauza lipsei de detonatie in motor la un moment dat. Dar dc nu se face detonatia nu stiu sa spuna nici cei de la Opel. Mi-a mai ramas sa scimb pompa de benzina, care se pare ca nu face destula presiune in instalatie si astept sa vad ce se intampla.
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
ollync a scris:Testerul celor de la Opel spun ca totul este ok...
nu mai fi asa de increzator, prietenul ala de care scriam a auzit si el chestia asta de la mai multe reprezentante si nu o data, inainte sa il aduc aici vroia chiar sa plece cu masina in Germania sa o faca ... poate sa iti confirme si radu de aici de pe forum are o Calibra turbo patit si el la fel...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
ollync a scris:Testerul celor de la Opel spun ca totul este ok. Eroarea respectiva apare din cauza lipsei de detonatie in motor la un moment dat. Dar dc nu se face detonatia nu stiu sa spuna nici cei de la Opel. Mi-a mai ramas sa scimb pompa de benzina, care se pare ca nu face destula presiune in instalatie si astept sa vad ce se intampla.
Lipsa exploziei (si nu a detonatiei, ca atunci ar fi nasol) este cel mai probabil cauzata la motoare pe benzina de lipsa scanteii (cel putin atata timp cat sistemele de alimentare cu combustibil si aer functioneaza cat de cat). Am spus "in mod normal" tinand cont de situatia prezentata. Nu imi spune mie cum e cu senzorii ca pana una alta la facultate am avut si proiect pt. sistem de achizitii de date pt. automobile asa ca mai usor cu zeflemeaua...
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca esti asa specializat inseamna ca ai facut o greseala gramaticala pentru ca ai spus in" mod normal" iar din ce zicea omul nu prea avea legatura cu scanteia-(neaparat in mod normal)(ti-am zis ca am avut si eu problema asta cu acelasi diagnostic pe calculator si vreo doi"ingineri "nu i-au dat de cap tocmai pentru ca in final era asa de simplu-insa eu am cumparat initial un senzor care sti cam cat costa si asta degeaba)-dar daca vrei sa ne contrazicem noi doi hai sa-i lasam pe oamenii astia sa rezolve problema si noi sa ne cautam un PM sau altceva nu? :D
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Problema cu sonda labda chiar am avut, dar s-a rezolvat. Era intrerupt firul de alimentare cu 12V. Dar atunci imi raporta calculatorul cod de eroare 13. Acuma singurul cod ce il raporteaza este 16 , motorul se tureaza dar cu sunetul acela enervanr Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. si trage de parca-i o baba.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
tu, cel mai probabil ai detonatii in motor...asta se datoreaza insuficientei benzinei care intra in camera de ardere, deci cauze ar fi:
waste gate blocat la turbina
debitmetru
injectoare care nu lucreaza corect la anumite turatii
o masa sarita la rampa de injectie
pompa de benzina obosita
filtru de benzina infundat
regulator de presiune de benzina uzat
diverse furtune de vacum fisurate
supape care nu lucreaza bine
defect la sistemul electric, un senzor stricat ceva
dupa cum vezi sunt mai multe cauze, asa ca incearca sa le iei prin eliminare
waste gate blocat la turbina
debitmetru
injectoare care nu lucreaza corect la anumite turatii
o masa sarita la rampa de injectie
pompa de benzina obosita
filtru de benzina infundat
regulator de presiune de benzina uzat
diverse furtune de vacum fisurate
supape care nu lucreaza bine
defect la sistemul electric, un senzor stricat ceva
dupa cum vezi sunt mai multe cauze, asa ca incearca sa le iei prin eliminare
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Rezolvat problema cu senzorul, desfacut curatat bloc motor, restrans la loc, relipit in mufa un firicel care facea si nu facea contact.
Acuma este ok, nu-mi mai raporteaza eroare 16, si nici alta eroare de vreun senzor, dar problema la aceea cu sunetul Drrrrrrrrrrrrrr cand accelerez intre 2-4000 rpm tot a ramas. Si trage parca-i o baba, dupa care are tendinte sa-si dea drumul vreo 10 secunde si inapoi la loc.
Acuma este ok, nu-mi mai raporteaza eroare 16, si nici alta eroare de vreun senzor, dar problema la aceea cu sunetul Drrrrrrrrrrrrrr cand accelerez intre 2-4000 rpm tot a ramas. Si trage parca-i o baba, dupa care are tendinte sa-si dea drumul vreo 10 secunde si inapoi la loc.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Nu, problema nu era de la knock sensor, avea si ala o problema, dar nu afecta functionarea motorului in felul acesta.
Ceas de boost nu am, mi-as pune unul daca a-s gasii pe undeva.
Eu nu am schimbat cipul original din ecu, poate sa-l fii schimbat cel care a
avut masina inaintea mea.
Inca tot nu am ajuns sa-mi schimb pompa de benzina, pe care o suspectez eu, face niste zgomote ciudate la un moment dat. Va tin la curent.
Ceas de boost nu am, mi-as pune unul daca a-s gasii pe undeva.
Eu nu am schimbat cipul original din ecu, poate sa-l fii schimbat cel care a
avut masina inaintea mea.
Inca tot nu am ajuns sa-mi schimb pompa de benzina, pe care o suspectez eu, face niste zgomote ciudate la un moment dat. Va tin la curent.
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat