Danny-K
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 1992 X17DT (Isuzu)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
Sorry daca mai exista un topic dar nu am gasit un raspuns pt problema mea.
Deci Opel Astra F - 17DT 1992- motor isuzu ... am patit urmatoarea problema:
Varianta 1: Daca inchid etans capacul de la vasul de apa - Iese un fum alf f f f abudent, + motorul merge f rau... parca merge in 2 pistoane... apa creste ok, e caldura in masina
Varianta 2: daca deschid capacul de la apa, motorul incepe sa mearga ok fara sa mai scoata fum alf, dar temperatura creste la 110 f repede + iese apa din vas (zici ca fierbe sau cand deschizi o sticla de apa minerala, chiar daca e rece apa tot asa face), + nu am caldura in masina.
Acum am lasat masina in parcare... vreau cateva ideii pls.. e radiatorul infundat sau garnitura arsa, sau ... si solutii ar fi binevenite
Tin sa mentionez ca nu am termostat + termocupla e manuala (dar nu raceste cu capacul desfacut). Si problema a inceput de ieri ... pana acum era ok
Ms mult
-----------------------
Astra X17DT (Isuzu) - 1992
Ultima modificare făcută de Danny-K la Mar 12 Dec, 2006 11:46 am
Deci Opel Astra F - 17DT 1992- motor isuzu ... am patit urmatoarea problema:
Varianta 1: Daca inchid etans capacul de la vasul de apa - Iese un fum alf f f f abudent, + motorul merge f rau... parca merge in 2 pistoane... apa creste ok, e caldura in masina
Varianta 2: daca deschid capacul de la apa, motorul incepe sa mearga ok fara sa mai scoata fum alf, dar temperatura creste la 110 f repede + iese apa din vas (zici ca fierbe sau cand deschizi o sticla de apa minerala, chiar daca e rece apa tot asa face), + nu am caldura in masina.
Acum am lasat masina in parcare... vreau cateva ideii pls.. e radiatorul infundat sau garnitura arsa, sau ... si solutii ar fi binevenite
Tin sa mentionez ca nu am termostat + termocupla e manuala (dar nu raceste cu capacul desfacut). Si problema a inceput de ieri ... pana acum era ok
Ms mult
-----------------------
Astra X17DT (Isuzu) - 1992
Ultima modificare făcută de Danny-K la Mar 12 Dec, 2006 11:46 am
Danny-K
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 1992 X17DT (Isuzu)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- duradarius@masini.ro
- **
- 88 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 1995 1.7 TDI
- Baia de Aries (Alba)
duradarius@masini.ro
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Baia de Aries (Alba)
- Masina: Astra 1995 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
Danny-K
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 1992 X17DT (Isuzu)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
Uleiul arata ok, am inteles ca daca e garnitura sau chiuloasa poate fisurata in partea cu uleiul sau spre evacuare...
Nu am mai mers cu ea pana acum si am dus azi masina la mecanic ... ma depaseste situatia.
Am sa va spun ce si cum o sa mai fie... abia maine da jos chiuloasa.
Sper sa nu ma coste ... f mult reparatia
-----------------------
Astra X17DT (Isuzu) - 1992
Nu am mai mers cu ea pana acum si am dus azi masina la mecanic ... ma depaseste situatia.
Am sa va spun ce si cum o sa mai fie... abia maine da jos chiuloasa.
Sper sa nu ma coste ... f mult reparatia
-----------------------
Astra X17DT (Isuzu) - 1992
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu am acelasi motor ca si tine @Danny-K dar din 94 situatia este asemenatoare, doar ca la mine nu fierbe apa in borcan.
Pierd antigel, pe teava de la esapament ies aburi, uleiul este ok. Curios este faptul ca acum parca trage putin mai bine si are si demarajul mai bun.
Sunt curios cum ai rezolvat tu problema si cat te-a costat!
Ca sa nu mai deschid alte topicuri, am sa postez tot aici.
Am fost, am interbat, m-am interesat sigur este granitura de chiuloasa ciupita.
Am intrebat de manopera la cineva, care din cate am inteles se pricepe, si mi-a spus 150 RON.
Garnitura am gasito la 180 RON Victor Rainz.
Ce parare aveti? Mult? Putin? Acceptabil?
Pe langa garnitura propriuzisa mai trebuie ceva ?
Ulei, antigel alte garnituri?
Pierd antigel, pe teava de la esapament ies aburi, uleiul este ok. Curios este faptul ca acum parca trage putin mai bine si are si demarajul mai bun.
Sunt curios cum ai rezolvat tu problema si cat te-a costat!
Ca sa nu mai deschid alte topicuri, am sa postez tot aici.
Am fost, am interbat, m-am interesat sigur este granitura de chiuloasa ciupita.
Am intrebat de manopera la cineva, care din cate am inteles se pricepe, si mi-a spus 150 RON.
Garnitura am gasito la 180 RON Victor Rainz.
Ce parare aveti? Mult? Putin? Acceptabil?
Pe langa garnitura propriuzisa mai trebuie ceva ?
Ulei, antigel alte garnituri?
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- andrei_sebi18
- **
- 338 mesaje
- din 10 Jan 2010
- Vectra 1997 x17dt
- Brasov
andrei_sebi18
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o problema tot la x17dt pe vectra b. Daca merg prin oras si e trafic si caldura mare motorul trece de 90 grade undeva la 92 si atunci in sistemu de racire se face o presiune ca daca deschid capacu navaleste apa afara si cateodata daca nu ii eliberez presiunea pe la vasul de expansiune gasesc sub ea pata de antigel si lipsa apa din borcan cam jumate de litru si nu gasesc pe unde se scurge, dar repet doar cand e sub presiune in rest nu curge nici un gram.La drum lung e totu in regula apa sta usor sub 90 nu face presiune chiar daca merg cu viteze mari. Motorul nu da nici un semn, nu scoate fum de nici o culoare, trage foarte bine, si merge uniform, ce ar putea fi si pe unde ar putea sa curga.
Inca ceva termostatul zic eu ca e bun pentru ca iarna ajungea greu la 80 grade si nu prea trecea peste
Inca ceva termostatul zic eu ca e bun pentru ca iarna ajungea greu la 80 grade si nu prea trecea peste
- andrei_sebi18
- **
- 338 mesaje
- din 10 Jan 2010
- Vectra 1997 x17dt
- Brasov
andrei_sebi18
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2010
- Mesaj Privat