- furia rosie
- OP
- 3 mesaje
- din 07 Oct 2008
- Ascona 1980
- Timis
furia rosie
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
S-a vorbit despre ce ulei si cum se face de foarte multe ori.
Insa sunt cativa pasi simpli valabili pentru toate masinile:
- cauti un canal (o constructie care sa te ajute sa ai acces sub masina)
- aduci motorul la temperatura optima de functionare (90*C)
- deschizi capacul de la axul cu came (pe unde se completeaza uleiul)
- acum tre uiti cu atentie sub masina la baia de ulei ai undeva un surub pe care il desfaci ca sa poti evacua uleiul (ATENTIE uleiul scurs trebuie sa il pui intr-un recipient pentru ca este foarte daunator mediului)
- in timp ce uleiul curge in recipient cu ajutorul unei chei de filtre desfaci filtrul de ulei
lasi sa se scurga tot uleiul 30-40 de minute sunt indeajuns
- acum pui surubul de la baia de ulei la loc si il strangi
- pui filtru nou insa aici trebuie sa pui putin ulei in el si sa ungi garnitura de cauciuc innainte de a il strange
- dupa ce ai pus dopul (surubul) la baie si filtru torni ulei nou in motor pe la capacul cu came (ATENTIE trebuie sa urmaresti nivelul pe joja mai ales la masinile vechi)
Oricum trebuie sa stii ce cantitate de ulei iti intra in motorul tau.
Dupa ce ai pus uleiul si este aproape de limita maxima ai pus si capacul si pornesi motorul verifici daca ai pierderi te uiti eventual la martorul de presiune ulei etc
Cam astia sunt pasii.
Insa sunt cativa pasi simpli valabili pentru toate masinile:
- cauti un canal (o constructie care sa te ajute sa ai acces sub masina)
- aduci motorul la temperatura optima de functionare (90*C)
- deschizi capacul de la axul cu came (pe unde se completeaza uleiul)
- acum tre uiti cu atentie sub masina la baia de ulei ai undeva un surub pe care il desfaci ca sa poti evacua uleiul (ATENTIE uleiul scurs trebuie sa il pui intr-un recipient pentru ca este foarte daunator mediului)
- in timp ce uleiul curge in recipient cu ajutorul unei chei de filtre desfaci filtrul de ulei
lasi sa se scurga tot uleiul 30-40 de minute sunt indeajuns
- acum pui surubul de la baia de ulei la loc si il strangi
- pui filtru nou insa aici trebuie sa pui putin ulei in el si sa ungi garnitura de cauciuc innainte de a il strange
- dupa ce ai pus dopul (surubul) la baie si filtru torni ulei nou in motor pe la capacul cu came (ATENTIE trebuie sa urmaresti nivelul pe joja mai ales la masinile vechi)
Oricum trebuie sa stii ce cantitate de ulei iti intra in motorul tau.
Dupa ce ai pus uleiul si este aproape de limita maxima ai pus si capacul si pornesi motorul verifici daca ai pierderi te uiti eventual la martorul de presiune ulei etc
Cam astia sunt pasii.