Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Salutare !

LA MULTI ANI in 2009 !
Nu am mai intalnit acest efect la alte masini sau poate nu l-am luat in seama:
Bag in a-I-a, ambreiajul e apasat si ..ii dau drumul incet FARA sa apas acceleratia, masina merge fara probleme, dau drumul la tot ambreiajul si masina merge cu o viteza constanta de 7Km/h.
La alti posesori de Vectra C poate si B cum e ?

CristianTM.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu e singura masina care face asa. eu pot sa merg la fel si cu a 2-a
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Responsabil de acest fenomen este motorul. Cu cat este mai puternic, cu atat va merge intr-o treapta mai mare. Si noile sisteme de gestionare a motorului pun umarul la mentinerea motorului in functiune chiar daca este solicitat la turatia de ralanti.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand am facut scoala de soferi asta a fost primul lucru pe care mi l-a aratat instructorul. La masina din semnatura merge treaba asta in primele 3 viteze. In a 4a deja da sa moara motorul.
  • andrei03dna

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut
opel vectra c am si eu 2.2 dti si la mine este la fel
in treapta 1 am reusit sa urc un deal foarte abrupt cu inca 3 persoane in masina fara sa apas deloc acceleratia.Cred ca atunci cand da de greu motorul se tureaza singur ca altfel nu mi explic....
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:Responsabil de acest fenomen este motorul. Cu cat este mai puternic, cu atat va merge intr-o treapta mai mare. Si noile sisteme de gestionare a motorului pun umarul la mentinerea motorului in functiune chiar daca este solicitat la turatia de ralanti.

Nu stiu daca trebuie sa fie foarte puternic motorul pentru asta. Cu Logan de 1.6, 90 C.P., am plecat de pe loc in treapta a cincea doar din ambreiaj, fara a atinge acceleratia si a mers. Cand am eliberat complet ambreiajul aveam cca 32 km/h cu motorul la relanti.

Cu masina din semnatura nu am incercat asta, dar stiu ca in treapta intai la relanti am 6 km/h.
  • catalinb

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
28 Km\H la relanti treapta a V-a Vectra B2 1.6 16V
Dar asta cu conditia sa iti iei avant si s-o lasi sa revina singura la relanti.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
vectra c y20 dth plec si cu a 2-a fara sa accelerez. am mers zilele astea cu un seat 170 cp de la o ruda si cand am intors masina mi s-a oprit motorul in viteza 1 pt ca nu am accelerat eram invatat ca la mine.
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
La orice masina cu sistem electronic de gestionare a motorului ar trebuii sa mearga chestia asta cu conditia sa lasi ambreiajul destul de incet si sa nu fie panta prea mare sau mai bine spus sa poata livra motorul suficient cuplu la turatii mici incat sa poata urni masina din loc.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
biela-manivela a scris:
Bandi a scris:Responsabil de acest fenomen este motorul. Cu cat este mai puternic, cu atat va merge intr-o treapta mai mare. Si noile sisteme de gestionare a motorului pun umarul la mentinerea motorului in functiune chiar daca este solicitat la turatia de ralanti.

Nu stiu daca trebuie sa fie foarte puternic motorul pentru asta. Cu Logan de 1.6, 90 C.P., am plecat de pe loc in treapta a cincea doar din ambreiaj, fara a atinge acceleratia si a mers. Cand am eliberat complet ambreiajul aveam cca 32 km/h cu motorul la relanti.

Cu masina din semnatura nu am incercat asta, dar stiu ca in treapta intai la relanti am 6 km/h.

Am incercat in seara asta cu Vectra plecarea de pe loc in treapta a cincea doar din ambreiaj, fara acceleratie, si a mers destul de usor. La final aveam 32-33 km/h.
  • sonny

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Asta e din cauza motorinei care se autoaprinde la presiuni mari din cilindru. Pus in miscare pistonul genereaza presiune in cilindru si aprinde motorina. Nu e nevoie ca la masinile pe benzina de bujii. Atata timp cat motorul merge va genera putere. Daca e in treapta corespunzatoare va merge cu viteza constanta. A mea de exemplu in treapta a 5a merge cu 50km/h constant. Acum depinde de cuplu daca pastreaza viteza si in urcare, iar in coborare va avea parte de frana de motor pastrand astfel aceeasi viteza, dar pe drum drept merge cu 10km/h in treapta I, 20km/h in a II a si tot asa (vorbesc de masina mea).
  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:Responsabil de acest fenomen este motorul. Cu cat este mai puternic, cu atat va merge intr-o treapta mai mare. Si noile sisteme de gestionare a motorului pun umarul la mentinerea motorului in functiune chiar daca este solicitat la turatia de ralanti.
Nu tine de puterea motorului. Eu am chinuit un Tico acum vreo 6 ani asa. In treapta 1 mergea repejor, iar in treapta 2 trebuia sa franez din cand in cand ca sa mentin o viteza mica.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Este ceva normal. ECU regleaza turatiile la relantiu. Daca te uiti dimineata cand pornesti masina o sa vezi ca sta turata pe la 1200-1300rpm, dupa 1-2 minute turatia incepe sa se regleze la 900rpm. Daca scade sub 900 ecu accelereaza automat.

Eu am plecat si cu a 5-a de pe loc, si am mers la relantiu de la 1 pana la a 5-a. In viteza a 5-a oscileaza undeva intre 39 si 43km/h.

Am mers 30km la relantiu cand am ramas fara benzina si bani Smile Biled-Timisoara. Am ramas cu rezervorul gol in biled si a trebuit sa ajung acasa Smile
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sonny a scris:Asta e din cauza motorinei care se autoaprinde la presiuni mari din cilindru. Pus in miscare pistonul genereaza presiune in cilindru si aprinde motorina. Nu e nevoie ca la masinile pe benzina de bujii.

Ai dreptate, dar eu am aratat ca si benzina se descurca la fel de bine! Cool
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
inspectoratul a scris:Am mers 30km la relantiu cand am ramas fara benzina si bani Smile Biled-Timisoara. Am ramas cu rezervorul gol in biled si a trebuit sa ajung acasa Smile


Depinde in ce viteza, ca daca mergi cu a 1-a la relanti, consumi 2l pe ora si mergi numai 7 km, adica 28l/100km. In plus, in orice viteza, daca dai de o rampa iti va consuma mai mult la relanti decat la 1800RPM.

La masina mea, consumul minim apare undeva in treapta a 5-a la 1700RPM si nu la relanti. Asta pe drum drept.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu din cate stiam la relantiu este undeva la 1-2l/h. Eu aveam maxim 1l in rezervor dar se pare ca am ajuns Smile Daca mai patesc asa voi proceda si data viitoare.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am mai accelerat si eu dar cat de putin s-a putut, la o cale ferata, pod ... dar in proportie de 90 am mers la relantiu, si viteza medie a iesit undeva la 35km/h
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La mine consuma 0,7 l/h la relanti fara AC si 1,3 l/h cu AC. Asta pe loc. In mers e posibil sa consume mai mult, fiind injectata mai multa benzina ca sa nu dea in nas.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
In mers sigur consuma mai mult, pentru ca trebuie sa mai si mentina 1400Kg in miscare.

Numai 0.7l/h la relanti? Toate Z18XE pe care le-am vazut pana acum stau la 0.9l/h. Cu A/C e intradevar 1.3l/h.
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sincer si pe mine m-a uimit un pic can am citit 0.7 la relanti...eu mai putin de 0.9 n-am vazut, extrem de rar 0.8 si pe perioade f f scurte. Dar cine stie ....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR