Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa cum unii stiti sau nu la sfarsitul anului am avut un mic accident rezultat cu o tamponare usoara in urma careia buburuza mea a suferit mici sifonari: capota, faruri, spoiler fata si furtun intercooler sarit. masina mergea foarte bine (dupa reatasarea furtunului de la intercooler) si nu a dat nici un semn de oboseala, singura problema ramasa fiind caroseria sifonata. Am dus masina in service si dupa ceva vreme am fost anuntat ca e gata si ma asteapta sa o ridic. Datorita unor probleme am ajuns o saptamana mai tarziu, timp in care masina a ramas in service.

Problema a aparut in momentul in care am vrut sa pornesc masina, in sensul ca nu a mai pornit. A ramas ca ei sa verifice care-i problema si sa ma intorc sa 2-a zi. A 2-a zi din colt in colt ca ar fi de la aia de la ailalta, ca se rezolva, ca intr-adevar masina nu avea nimic cand a ajuns acolo ... Sa mai astept o zi ca ar fi de la filtrul de motorina. Urmatoarea zi, iar din colt in colt ca nu a venit filtrul, m-am deplasat si am cumparat un filtru de motorina asteptand sa scot masina in urmatoarele ore. Chiar si cu filtrul nou exista urmatoarea problema care pan acum nu am mai intalnit-o: motorina nu ajunge in filtru. Cei de la service nu "au nici cea mai mica idee de la ce ar putea fi" dar patronul m-a asigurat ca se va rezolva si ca in cel mai rau caz vor trimite masina la reprezentanta opel.

Cu toate ca poate trebuia sa scriu la probleme tehnice, eu unul nu prea am cum sa imi bag nasul in motorul masinii, din moment ce e deja in service. Intrebarile mele in situatia de fata:

- ce trebuie sa fac? pt ca nu stiu cam unde trebuie sa ma adresez si ce sa fac.
- ce ar trebui sa verific si sa incerc sa schimb pt a reusi sa pornesc masina (in curand se face o sapt de cand ei incearca sa dea de capat problemei)
-eventualele probleme rezolvate, respectiv plata serviciilor celor de la reprezentanta opel (daca masina va ajunge acolo) cine ar trebui sa le suporte ?

p.s. Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe undeva problema, din pacate nu am acces la net prea mult si incerc pe cat posibil sa reduc timpul pierdut. Va multumesc.
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut
probleme pe la unele service-uri neserioase sun de cind lumea
dar sa duci masina cu motorul in regula doar pentru tinichigerie si sa nu mai porneasca nu am mai auzit
in primul rind daca masina ajunge la reprezentanta opel nu e problema ta sa platesti costul reparatiei
tu o ti pe a ta" nu am stricato eu " si cu asta basta
patronul find un pic smecheras o poate arunca, ca nu mai merge din cauza accidentului ca nu sunt ei de vina
sau se poate sa Ii fi schimbat ceva angajati de la service care are o masina asemanatoare
tu tine-o pe a ta si asa fac o treba de mIntuiala pe la service-uri
altfel te cauti in buzunare si platesti
toate bune
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
imi dau si eu cu parerea ... daca exista vreo posibilitate prin care sa verifici daca pompa de motorina este cea originala a masinii atunci nu sta pe ganduri si verifica, se poate ca nenorocitii sa-ti fi pus o pompa defecta si nu vor sa gaseasca acest defect tocmai ca tu sa nu te prinzi ... doar o parere ... se poate intampla din moment ce ai lasat-o acolo atata timp, poate vreun smecheras de angajat care are o masina ca a ta si-a schimbat la a lui ce a crezut el ca e mai bine, poate ...
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
multam de sfaturi. se pare ca totusi exista si oameni cinstiti pe lumea asta. masina a fost trimisa la reprezentanta si problema a fost rezolvata pe cheltuiala patronului de la service.
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa ne spui ce s-a intamplat?
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
aseara am butonat masina, iar azi am testat-o pe drum lung. in principiu sunt surprins ca se misca excelent (chiar mai bine ca inainte). sper sa nu dau iar de belele.

@state marius - nu mi-au spus clar ce s-a intamplat. doar ca a fost ceva la pompa de motorina dar nu exact ce.

neoficial, intreband doi trei mecanici de pe acolo, am fost informat de un amic cum ca mecanicul care a mesterit la masina mea mai are un frate care lucreaza la alt service si e posibil sa fi facut vreo manarie.

acu vreo doua trebi care m-au surprins: m-am dus sa alimentez - observat lipsa busonului de la rezervor. si cand am ajuns acasa am observat si ca semnalizarea de pe aripa stanga flutura in vant, trebuie sa gasesc modalitatea sa o stabilizez. toate ca toate sunt multumit ca am scos-o in sfarsit si ca pot sa merg iar cu ea.

p.s. la 4500 de ture 180 km/h. am decis ca e d'ajuns si am lasat-o moale.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR