- Daniel Sandu
- OP
- 14 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Zafira 2009 A17DTR
- Bucuresti
Daniel Sandu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am un Opel Omega Caravan fabricatie 2001 cu motor diesel 2.2 DTI 16 valve (model Y22DTH), care din pacate in conditii de frig sau dupa o stationare indelungata de mai multe zile porneste la sfert, dar daca te opresti la un magazin la intoarcere dupa 15 sau 20 minute nu porneste decat dupa secunde bune de dat la automat (cred ca aproape iese foc din demaror) si cu pedala de acceleratie apasata si face un nor imens de fum.
Si alta problema daca cineva stie sa-mi spuna (la cateva service-uri nu au stiut) este ca daca ramai fara motorina trebuie alimentata si tractata sa porneasca pentru ca cica nu ar avea pompa de motorina (in rezervor) si nu ai cum sa o amorsezi daca se goleste. Va multumesc anticipat. LA MULTI ANI TUTUROR SI UN AN CAT MAI BUN![b]
Si alta problema daca cineva stie sa-mi spuna (la cateva service-uri nu au stiut) este ca daca ramai fara motorina trebuie alimentata si tractata sa porneasca pentru ca cica nu ar avea pompa de motorina (in rezervor) si nu ai cum sa o amorsezi daca se goleste. Va multumesc anticipat. LA MULTI ANI TUTUROR SI UN AN CAT MAI BUN![b]
csandu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut Daniel si La Multi Ani !
Este adevarat, la aceste motoare nu se foloseste pompa de alimentare separata; pompa de injectie este cea care trage motorina din rezervor, din acest motiv orice neetansare pe circuitul de alimentare devine o problema serioasa. Pentru situatia descrisa de tine ( recomandat este sa nu se ajunga aici ) reamorsarea este dificila si poate fi rezolvata si prin tractare dar este de preferat folosirea unei pompe de amorsare , intercalata pe circuitul de alimentare in fata filtrului( se gasesc niste pompe de amorsare din cauciuc).
De regula problemele motoarelor diesel de pornire greoaie la cald sunt cauzate de pompa de injectie si injectoare, e dureros dar asta e.
Incearca sa alimentezi motorina de la alta statie si urmareste comportarea motorului, daca persista trebuie sa te gandesti serios la pompa.Sanatate si succes.
Este adevarat, la aceste motoare nu se foloseste pompa de alimentare separata; pompa de injectie este cea care trage motorina din rezervor, din acest motiv orice neetansare pe circuitul de alimentare devine o problema serioasa. Pentru situatia descrisa de tine ( recomandat este sa nu se ajunga aici ) reamorsarea este dificila si poate fi rezolvata si prin tractare dar este de preferat folosirea unei pompe de amorsare , intercalata pe circuitul de alimentare in fata filtrului( se gasesc niste pompe de amorsare din cauciuc).
De regula problemele motoarelor diesel de pornire greoaie la cald sunt cauzate de pompa de injectie si injectoare, e dureros dar asta e.
Incearca sa alimentezi motorina de la alta statie si urmareste comportarea motorului, daca persista trebuie sa te gandesti serios la pompa.Sanatate si succes.
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut daniel. aceasi problema o am si eu< am o vectra 2003, daca o las mai mult timp nepornita in conditii de frig,,si apoi o pornesc ,,porneste la sfert,,,,,si daca e bine afara,,,nu e frig,,,,,si incerc sa o pornosc,,,,trebuie sa dau la automat de multe ori....plus ca iese fum...mult fum....si mersul motorului e neregulat 2,3 minute, duipa care isi revine., sa-mi spui si mie daca ti-ai rezolvat problema sa stiu si eu care e cauza, eu inca nu am ajuns la service cu ea...astept un raspuns din partea ta.bafta