Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • matei22ro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G din 2000, tip x17dtl. Ieri in trafic am observat ca la fiecare stationare la semafor, iesea fum pe la capota asa ca m-am grabit sa aduc masina acasa. De mentionat ca pentru un drum de aproximativ 20km, masina a consumat un sfert de rezervor. Cand am deschis capota, am descoperit ca toate cablurile, furtunele si bateria... erau naclaite de motorina. Am pornit din nou motorul si am aruncat un ochi mai atent. Nu ma pricep la termenii tehnici asa ca voi incerca sa explic cat mai bine cu cuvintele mele. Embarassed

Ultimul injector din partea dreapta (cel de langa baterie), are un "dop" de cauciuc infipt in el... iar acel dop cred ca este crapat deoarece arunca efectiv jet de motorina. Am vazut ca fiecare injector are o "mufa" prin care vine motorina... dar mai are si inca 2 legaturi, cu injectorul dinaintea lui si cel de dupa el. Am inteles ca aceste legaturi reprezinta de fapt acea "pre-incalzire" pe care o face diesel-ul inainte de pornirea motorului. Booon.... ideea e ca .. ultimul injector, nemaiavand nimic dupa el... are o singura legatura de genul asta cu cel de dinainte, iar in locul unde ar fi trebuit sa fie legatura cu urmatorul injector (daca ar mai fi fost vreunu Very Happy) este infipt acest tzumburush.
Va rog, daca stie careva ce ar trebui sa fac in acest caz? Sa schimb injectorul? Sau toate injectoarele? Sau numai acel "dop" de cauciuc. :/ Sunt in ale motoarelor dar n-am chef sa bag nush cati bani intr-o masina pe care nu vreau sa o mai tin prea mult. Teoretic, ar trebui sa merg cu ea la service. Practic, prefer mai intai sa vad daca nu pot sa o rezolv eu, cu putin ajutor din partea voastra. Smile

Multumesc anticipat
Skip ads

  • tasica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pune alt "dop" din ala. poti sa-l faci din furtun de perfuzie si la un capat il incalyesti sil lipesti sau poti sa cauti in dezmembrari ca sigur gasesti

este vorba de returul motorinei lagaturile alea dintre injectoare
  • matei22ro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pai daca e returul motorinei, de ce arata ca un cablu electri cu armatura pe dinafara si nu este tot teava de metal cum e aia care vine din pompa la injector? Surprised
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
e conducta metalica pentru ca de la pompa la injector motorina vine cu foarte mare presiune si nici un furtun nu ar rezista, in timp ce pe retur presiunea este mult mai mica; injectoarele sunt identice ca structura si sunt interschimbabile ca pozitie; nu trebuie decat sa schimbi acel furtun cu capatul obturat; nu cred ca o sa il gasesti de cumparat in schimb il poti confectiona dintr-un capat de furtun de retur pe care il poti obtura fie cu un surub, fie introducand o bila de rulment dupa care il "topesti" un pic ca sa faca priza
  • matei22ro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de ajutor. Am cautat vreo 2 ore prin Bucuresti un magazin care sa aibe asa ceva dar .... victorie totala. Smile Cu doar 10 ron am acum dop nou pe retur Smile
  • biba_lionclaw

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
acum mai curge?
  • matei22ro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nope.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,


Astazi am observat ca pe linga injectorul aflat sub ECU este o pata neagra, cel mai probabil de motorina.CE remediu exista pt acest lucru?Nu am simptome de intrerupere a motorului, insa se aude un tacanit si la cald is la rece.Se mai poate strange acest injector sau alta solutie?!

Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR