In primul rand imi cer scuze daca incep un alt topic despre aceasta problema dar din cate am observat majoritatea discutiilor se baza pe motoarele y17dt.
Nu sunt mecanic de fel dar ma mai pricep si eu pe ici pe colo.
Am apelat la ajutorul vostru pentru ca deja problema este destul de serioasa.Detin un Astra G din 2004 1.7CDTI 80cp cod motor Z17DTL si ma confrunt cu aceasta problema.
Imediat ce am observat ca in vasul de expansiune sunt pete de ulei am plecat cu masina la service-ul unui cunoscut.. el mi-a spus ca ar putea fi termoflotul..a fost demontat, probat la presiune si apoi vestea ca termoflotul nu este defect.
In continuare pentru a identifica problema am inceput sa schimbe oringuri la injectoare, ceva garnituri, suporti de injectoare presupun..cam atat imi aduc eu aminte din ce mi-a spus dar am sa atasez cateva poze pentru a va face o idee.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ok..toate bune si frumoase am facut si schimbul de ulei, cateva spalari.. parea sa functioneze.La cateva zile am plecat la munte , cu ocazia asta ma gandeam ca se va curata mult mai bine circuitul de racire.Am ajuns la Brasov si urma sa observ cu stupoare ca masina mea inca baga ulei in apa si nivelul uleiului scazuse considerabil.
Am luat alt termoflot si m-am hotarat sa il schimb singur(deoarece am cheltuit destul de mult pe piese si manopera) cu ocazia asta sa curat clapeta de acceleratie si egr-ul.Incepand sa demontez am scos toate furtunele circuitului de racire inclusiv radiatorul din care am scos cam 1L de ulei..
In momentul de fata masina este demontata si astept parerile voastre.
Tin sa precizez ca garnitura este ok, uleiul nu a facut spuma.
Ar putea sa fie blocul motor fisurat ?
Imi cer scuze inca odata pentru ca am deschis topicul acesta dar deja ma gandesc la cheltuieli mult mai mari si nu stiu daca se merita! Astept parerile voastre, va multumesc!