- Cris.M.
- OP
- 101 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Cris.M.
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am o mica problema inca de cand am achizitionat masina.Nu stiu daca am fost suficient de explicit inca din titlu,dar am sa incerc sa detaliez problema aici.
Este vorba de butonul/rotita cu care reglezi ventilatia prin rotire(de la 1 la 6) si acelasi buton care prin apasare iti da acces la meniul cu ajutorul caruia setezi cum vrei sa intre aerul,intri in modul ECO (dezactivezi practic aerul conditionat).E vorba de tipul acela cu clima,care mai are in lateral cele doua butoane (ca nu stiu cum sa le numesc altfel) pentru a regla temperatura,fiecare pe partea lui.
Ei bine,nu o sa spun despre modul asta,cel putin stufos de avea acces la niste setari necesare uneori si despre care cred ca se putea o gasi o solutie mult mai buna,am sa va spun doar ca butonul din mijloc imi joaca feste.Daca il rotesc si vreau sa stabilesc o anumita rotatie a ventilatorului,turatia acestuia sare aproape necontrolat.Adica eu il dau mai incet o treapta,el sare doua trei..sau o ia mai tare.Daca prin apasare vreau sa intru in meniul respectiv,trebuie sa ma joc cateva minute la el ca sa reusesc (iar alteori chiar nu reusec deloc).
Am fost la G&P si dupa ce mi-au spus ca e doar niste mizerie adunata,probabil praf,au dat cu un spray de curatire,dar problema nu s-a rezolvat.Atunci a venit un "meserias" care a decretat,ca "rotita" din stanga e devina (desi ambele laterale merg ireprosabil) si ca trebuie schimbat un intreg "modul" ( o fi asa,nu stiu) care costa vreo 7 milioane plus manopera.
Cum am adunat mai multe impotriva celor de la G&P Iasi,nu mai am de gand sa trec pe acolo.O sa ma consult cu voi ,ma documentez cat de cat,poate imi veti da vreun sfat si idei si sper sa rezolv problema asta,care devine frustranta cand vreau sa reglez orice tine de ventilatie.
ps- pun si o poza sugestiva.
Este vorba de butonul/rotita cu care reglezi ventilatia prin rotire(de la 1 la 6) si acelasi buton care prin apasare iti da acces la meniul cu ajutorul caruia setezi cum vrei sa intre aerul,intri in modul ECO (dezactivezi practic aerul conditionat).E vorba de tipul acela cu clima,care mai are in lateral cele doua butoane (ca nu stiu cum sa le numesc altfel) pentru a regla temperatura,fiecare pe partea lui.
Ei bine,nu o sa spun despre modul asta,cel putin stufos de avea acces la niste setari necesare uneori si despre care cred ca se putea o gasi o solutie mult mai buna,am sa va spun doar ca butonul din mijloc imi joaca feste.Daca il rotesc si vreau sa stabilesc o anumita rotatie a ventilatorului,turatia acestuia sare aproape necontrolat.Adica eu il dau mai incet o treapta,el sare doua trei..sau o ia mai tare.Daca prin apasare vreau sa intru in meniul respectiv,trebuie sa ma joc cateva minute la el ca sa reusesc (iar alteori chiar nu reusec deloc).
Am fost la G&P si dupa ce mi-au spus ca e doar niste mizerie adunata,probabil praf,au dat cu un spray de curatire,dar problema nu s-a rezolvat.Atunci a venit un "meserias" care a decretat,ca "rotita" din stanga e devina (desi ambele laterale merg ireprosabil) si ca trebuie schimbat un intreg "modul" ( o fi asa,nu stiu) care costa vreo 7 milioane plus manopera.
Cum am adunat mai multe impotriva celor de la G&P Iasi,nu mai am de gand sa trec pe acolo.O sa ma consult cu voi ,ma documentez cat de cat,poate imi veti da vreun sfat si idei si sper sa rezolv problema asta,care devine frustranta cand vreau sa reglez orice tine de ventilatie.
ps- pun si o poza sugestiva.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Cris.M., rotita aia nu este altceva decit un potentiometru, unul mai complex, ca are si functia aia cu buton, dar tot potentiometru e. Si ca la orice potentiometru, dupa un timp, lamela aia care se misca nu mai face contact bine cu stratul rezistiv. Trebuie vazut daca se poate scoate partea aia cu butoane si desface ca sa ajungi la potentiometru si daca se poate desface potentiometrul ca sa-l curati.
- Cris.M.
- OP
- 101 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Cris.M.
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
@ cris.M. hai sa-ti vand un pont(gratis)
eu nu folosesc butonul decat at. cand vreau sa trec in modul ECO sau invers
nu am nevoie nici de ventilator....de ce ?!pt ca setez in felul urmator?
initial am setat AUTO....dupa care am intrat in meniu si am ales ventilatie sus, fata si picioare(iarna) fata si picioare(vara)
asta e tot ...tu nu mai trebuie decat sa setezi din cele 2 butoane decat temperatura,care o data setata v-a fi reglata automat de clima...
daca ai nevoie de ventilatirie fortata de ex. cand fumezi si nu vrei(poti)sa deschizi geamul ..apesi dezaburire parbriz....
restul o face clima...se regleaza automat ventilatorul,fortat la inceput pana se ajunge la temperatura dorita ,apoi numai o mentine
in asa fel nu mai este nevoie sa butonezi toata ziua respectivul modul......
eu nu folosesc butonul decat at. cand vreau sa trec in modul ECO sau invers
nu am nevoie nici de ventilator....de ce ?!pt ca setez in felul urmator?
initial am setat AUTO....dupa care am intrat in meniu si am ales ventilatie sus, fata si picioare(iarna) fata si picioare(vara)
asta e tot ...tu nu mai trebuie decat sa setezi din cele 2 butoane decat temperatura,care o data setata v-a fi reglata automat de clima...
daca ai nevoie de ventilatirie fortata de ex. cand fumezi si nu vrei(poti)sa deschizi geamul ..apesi dezaburire parbriz....
restul o face clima...se regleaza automat ventilatorul,fortat la inceput pana se ajunge la temperatura dorita ,apoi numai o mentine
in asa fel nu mai este nevoie sa butonezi toata ziua respectivul modul......
- Cris.M.
- OP
- 101 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Cris.M.
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Se repara, poate fi si modulul de comanda a ventilatorului, si ala se rezolva, interesant ar fi daca are cod stocat .
Vii la intilnirile de la Palat si vedem.
Vii la intilnirile de la Palat si vedem.
La intalnirile de la Palat tot am zis sa vin,insa nu am reusit,in schimb sper sa ajung sambata asta.Cat despre "cod stocat",habar nu am ce este..
octav13,asa e,toata vara am folosit metoda spusa de tine si de cele mai multe ori e atat de eficienta ca practic nu-ti mai trebuie rotita din mijloc.
Frustrant a devenit cand am vrut sa fixez ventilatia cu caldura catre picioare (era absolut necesar atunci) caci in modul automat baga 80% sus si nu am reusit sa intru in modul de setari decat dupa multe incercari si nervi.
edit: revin la ce am afirmat mai sus si anume,chiar si la solutia oferita de octav13 tot e un bai.Odata dat pe auto,intr-adevar turatia ventilatorului poate fi fixata in functie de temperatura care se regleaza de la celelalte doua rotite,DAR cand sa o opresc,tot imi trebuie sa aduc la zero din rotita din mijloc si sa vezi veselie pana opresc chestia asta,ca sare de parca imi face in ciuda.
Dupa ce apasati pe auto,ca sa opriti clima,voi cum faceti?Aduceti turatia la zero sau tot pe butonul auto,iar la mine e si asta defect si nu merge!?
- Six
- **
- 107 mesaje
- din 15 Aug 2005
- Vectra 2002 Z22SE
Six
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Cris.M. a scris:DAR cand sa o opresc,tot imi trebuie sa aduc la zero din rotita din mijloc si sa vezi veselie pana opresc chestia asta,ca sare de parca imi face in ciuda.
Dupa ce apasati pe auto,ca sa opriti clima,voi cum faceti?Aduceti turatia la zero sau tot pe butonul auto,iar la mine e si asta defect si nu merge!?
Dupa ce apasati pe auto,ca sa opriti clima,voi cum faceti?Aduceti turatia la zero sau tot pe butonul auto,iar la mine e si asta defect si nu merge!?
pt. ce trebuie sa opresti clima?!
daca nu ai nevoie de cald sau rece pur si simplu dai mai cald sau rece...astfel incat ventilarorul aproape ca abia functioneaza....
la un "studiu " propriu am ajuns la concluzia ca setarea unei temperaturi de 23/24 grade iarna,ventilatorul abia daca se aude /simpte....iar vara ,22/23;iar temperatura interioara creata este mai mult decat confortabila..
aaa,un lucru inportant ...senzorul de calitate al aerului sa fie activ...in asa fel nu mai ai treaba cu dezaburirea parbrizului sau a lunetei(in timpul mersului)
dupa ce apesi auto....nu mai apesi din nou tot auto...pt ca anulezi directiile aerului......
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Din simpla curiozitate..am verificat si eu la Vectra C-ul meu...se pare ca e aceeasi problema...butonul central de la clima nu reactioneaza defel la apasare...in rest merge impecabil pe +/- si cele doua mai mici la fel...Acuma sincer sa fiu,n-am scos firu de pe baterie,nici la service n-am mers...dar oricum e ciudat si ma streseaza la culme ca nu pot accesa meniul...Cum sa-i spun sotiei ca pe timp de iarna nu va avea caldura la picioare in mega-ultra-superdotata limuzina Vectra...Toate butonelele merg impecabil si exact unu care e destul de important nu ..Incep sa regret ca posed asemenea rateu...Presupun ca mare remediu nu este oricum,decat schimbatu...fir-ar al dreaq(scuze dar se pare ca OPEL isi confirma statutul de marca nefiabila)
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
gevolleyball a scris:...Cum sa-i spun sotiei ca pe timp de iarna nu va avea caldura la picioare in mega-ultra-superdotata limuzina Vectra...Toate butonelele merg impecabil si exact unu care e destul de important nu ..Incep sa regret ca posed asemenea rateu...Presupun ca mare remediu nu este oricum,decat schimbatu...fir-ar al dreaq(scuze dar se pare ca OPEL isi confirma statutul de marca nefiabila)
mai gadila-l putin tre sa mearga
ti-e frica de nevasta ,arunca-i o paturica pe picioare.......glumesc
mega-ultra-superdotata....?columbeanu are o asemenea masina
opel nu e marca nefiabila....ci are cateva componente nefiabile marca VDO-SIEMENS...
sa vedem cat o sa tina i-drive si command de pa celelalte masini mai "superdotate"
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am bagat o jumate de tub de spray de contact pe langa butonul ala si nika...nici nu vrea sa se sinchiseasca
De scos butonu nu cred ca se scoate si nici nu am chef sa-l rup...de demontat bordu nu ma pricep...O sa mai sap...poate poate...In definitiv voi merge la "reprezentanta" sa-i intreb...imi iau si reportofonu ca sa-i inregistrez...sa auda lumea ce elucubratii debiteaza personalul "super calificat" din service-urile OPEL Romania ...Apoi o bag la vanzare...ma depaseste atata tehnica defecta
De scos butonu nu cred ca se scoate si nici nu am chef sa-l rup...de demontat bordu nu ma pricep...O sa mai sap...poate poate...In definitiv voi merge la "reprezentanta" sa-i intreb...imi iau si reportofonu ca sa-i inregistrez...sa auda lumea ce elucubratii debiteaza personalul "super calificat" din service-urile OPEL Romania ...Apoi o bag la vanzare...ma depaseste atata tehnica defecta
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
gevolleyball a scris:
De scos butonu nu cred ca se scoate si nici nu am chef sa-l rup...de demontat bordu nu ma pricep...
De scos butonu nu cred ca se scoate si nici nu am chef sa-l rup...de demontat bordu nu ma pricep...
ai acces la el f bine dupa ce scoti cass-ul si chestia aceea care seamana cu un difuzor. si asta iese dupa ce desfaci scrumiera impreuna cu husa de la schimbator...
trebuie sa ai rabdare si un pic de indemanare
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
octav13 a scris:
ai acces la el f bine dupa ce scoti cass-ul si chestia aceea care seamana cu un difuzor. si asta iese dupa ce desfaci scrumiera impreuna cu husa de la schimbator...
trebuie sa ai rabdare si un pic de indemanare
gevolleyball a scris:
De scos butonu nu cred ca se scoate si nici nu am chef sa-l rup...de demontat bordu nu ma pricep...
De scos butonu nu cred ca se scoate si nici nu am chef sa-l rup...de demontat bordu nu ma pricep...
ai acces la el f bine dupa ce scoti cass-ul si chestia aceea care seamana cu un difuzor. si asta iese dupa ce desfaci scrumiera impreuna cu husa de la schimbator...
trebuie sa ai rabdare si un pic de indemanare
E usor a scrie versuri...Cumva tot ii dau de cap..sau coada:).Merci
- Cris.M.
- OP
- 101 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Cris.M.
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
gevolleyball,este evident ca esti destul de intors impotriva opel ,dar parca ai fost prea dur totusi
Nici eu nu am reusit sa-i dau de cap inca...
Eu am reusit sa scot butonul prin..tragere.Am bagat niste spray de contact,am observat o imbunatatire,dar nu a rezolvat problema in sine.Daca problema e modulul din spatele bordului,cred ca mai departe nu ma mai bag.La service G&P am fost,dar m-am lamurit inca o data (oare a cata oara!?) ca au niste oameni angajati pe salarii mici si implicit se aduna toate ciurucurile care nu sunt in stare sa rezolve mai nimic in afara de ce am putea face si noi ca neprofesionisti,iar in schimb iti iau pielea de pe tine.Deviez de la subiect,dar cand nu ma pot abtine cand e vorba de G&P.
Nici eu nu am reusit sa-i dau de cap inca...
Eu am reusit sa scot butonul prin..tragere.Am bagat niste spray de contact,am observat o imbunatatire,dar nu a rezolvat problema in sine.Daca problema e modulul din spatele bordului,cred ca mai departe nu ma mai bag.La service G&P am fost,dar m-am lamurit inca o data (oare a cata oara!?) ca au niste oameni angajati pe salarii mici si implicit se aduna toate ciurucurile care nu sunt in stare sa rezolve mai nimic in afara de ce am putea face si noi ca neprofesionisti,iar in schimb iti iau pielea de pe tine.Deviez de la subiect,dar cand nu ma pot abtine cand e vorba de G&P.
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Cris.M.
- OP
- 101 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Cris.M.
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sunt si eu curios daca se vede la tester?Probabil vrei sa o vinzi,nu?
De fapt,nu pot spune ca am scos tot butonul afara.E vorba doar de capacul butonului,astfel usurandu-mi accesul pentru a da cu spray de contact.Am tras destul de tare,intr-un moment de frustrare maxima.Nu mai aveam acces absolut deloc la meniul ventilatiei.Dupa folosirea sprayului am observat o imbunatatire in sensul ca meniul a devenit iar accesibil,dar problema tot a ramas.Mai departe chiar nu stiu ce sa fac caci nu ma pricep.A ajunge la potentiometrul pomenit de murzick mi se pare imposibil fara a demonta bordul si deci deja treaba se complica.
Aceeasi problema o am si la butonul de la sunet care nu asculta decat intr-o mica masura de comada (rasucire) data.Nu am pomenit de el pana acum pentru ca nu a reusit sa ma oftice precum cel de la ventilatie;asta si datorita comenzilor de pe volan.
De fapt,nu pot spune ca am scos tot butonul afara.E vorba doar de capacul butonului,astfel usurandu-mi accesul pentru a da cu spray de contact.Am tras destul de tare,intr-un moment de frustrare maxima.Nu mai aveam acces absolut deloc la meniul ventilatiei.Dupa folosirea sprayului am observat o imbunatatire in sensul ca meniul a devenit iar accesibil,dar problema tot a ramas.Mai departe chiar nu stiu ce sa fac caci nu ma pricep.A ajunge la potentiometrul pomenit de murzick mi se pare imposibil fara a demonta bordul si deci deja treaba se complica.
Aceeasi problema o am si la butonul de la sunet care nu asculta decat intr-o mica masura de comada (rasucire) data.Nu am pomenit de el pana acum pentru ca nu a reusit sa ma oftice precum cel de la ventilatie;asta si datorita comenzilor de pe volan.
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cris.M. a scris:Sunt si eu curios daca se vede la tester?Probabil vrei sa o vinzi,nu?
De fapt,nu pot spune ca am scos tot butonul afara.E vorba doar de capacul butonului,astfel usurandu-mi accesul pentru a da cu spray de contact.Am tras destul de tare,intr-un moment de frustrare maxima.Nu mai aveam acces absolut deloc la meniul ventilatiei.Dupa folosirea sprayului am observat o imbunatatire in sensul ca meniul a devenit iar accesibil,dar problema tot a ramas.Mai departe chiar nu stiu ce sa fac caci nu ma pricep.A ajunge la potentiometrul pomenit de murzick mi se pare imposibil fara a demonta bordul si deci deja treaba se complica.
Aceeasi problema o am si la butonul de la sunet care nu asculta decat intr-o mica masura de comada (rasucire) data.Nu am pomenit de el pana acum pentru ca nu a reusit sa ma oftice precum cel de la ventilatie;asta si datorita comenzilor de pe volan.
De fapt,nu pot spune ca am scos tot butonul afara.E vorba doar de capacul butonului,astfel usurandu-mi accesul pentru a da cu spray de contact.Am tras destul de tare,intr-un moment de frustrare maxima.Nu mai aveam acces absolut deloc la meniul ventilatiei.Dupa folosirea sprayului am observat o imbunatatire in sensul ca meniul a devenit iar accesibil,dar problema tot a ramas.Mai departe chiar nu stiu ce sa fac caci nu ma pricep.A ajunge la potentiometrul pomenit de murzick mi se pare imposibil fara a demonta bordul si deci deja treaba se complica.
Aceeasi problema o am si la butonul de la sunet care nu asculta decat intr-o mica masura de comada (rasucire) data.Nu am pomenit de el pana acum pentru ca nu a reusit sa ma oftice precum cel de la ventilatie;asta si datorita comenzilor de pe volan.
Nu e chestia c-o vand sau nu...Mi se pare ciudat ce spui tu...ai scos butonu...ai dat cu spray...zici ca merge merge meniul de clima si totusi problema a ramas?!?!?Problema ta care este atunci...apasarea sau rotirea stg sau dreapta?!Am gasit un spray e contact uscat G30...o sa mai actionez prin zona butoanelor...in definitiv e o problema relativ minora...vroiam doar sa dirijez putina caldura direct la picioare..in rest no stres
- Cris.M.
- OP
- 101 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Cris.M.
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Deci,...
...inainte de a utiliza spray-ul problema statea in felul urmator: 1) nu mai puteam accesa meniul absolut deloc; 2) la rotire sau chair doar atingere,turatia ventilatorului o lua razna,in sus sau in jos,aleatoriu,iar dupa multe incercari,adica rotiri usoare si putin prin apsare,reuseam sa o fixez precum doream.
Dupa ce am pus putin spray,problema s-a rezolvat partial,adica: 1) meniul a re-devenit accesibil,dar doar ca trebuie sa apas ferm pe buton si/sau sa apas in acelasi timp in mai multe puncte. 2) aici singura schimbare e ca butonul nu mai pare la fel de sensibil ca inainte,dar continua sa faca fite;destul de serios.
Si eu acelasi lucru mi-l doresc,sa directionez in anumite cazuri,caldura direct catre picioare(si da,tot sotia,insarcinata fiind si dupa putin mers pe zapada ne-am dorit caldura la picioare).Toata vara nici nu cred ca l-am atins,dar cand am avut nevoie de el pur si simplu n-a mers,m-a disperat.
...inainte de a utiliza spray-ul problema statea in felul urmator: 1) nu mai puteam accesa meniul absolut deloc; 2) la rotire sau chair doar atingere,turatia ventilatorului o lua razna,in sus sau in jos,aleatoriu,iar dupa multe incercari,adica rotiri usoare si putin prin apsare,reuseam sa o fixez precum doream.
Dupa ce am pus putin spray,problema s-a rezolvat partial,adica: 1) meniul a re-devenit accesibil,dar doar ca trebuie sa apas ferm pe buton si/sau sa apas in acelasi timp in mai multe puncte. 2) aici singura schimbare e ca butonul nu mai pare la fel de sensibil ca inainte,dar continua sa faca fite;destul de serios.
Si eu acelasi lucru mi-l doresc,sa directionez in anumite cazuri,caldura direct catre picioare(si da,tot sotia,insarcinata fiind si dupa putin mers pe zapada ne-am dorit caldura la picioare).Toata vara nici nu cred ca l-am atins,dar cand am avut nevoie de el pur si simplu n-a mers,m-a disperat.