atlantys
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am un Opel Agila 1.2 din 2001 si nu reusesc sa- i dau de capat la urmatoarea problema.
Porneste la prima cheie dar dupa 2 - 3minute se opreste si apoi .....la revedere .Nu mai pot sa o pornesc vreo cateva ore .Am fost cu
ea la service nu stiu cum au scos-o la capat dar a functionat 2 luni . De vreo doua zile problema a revenit si nu mai stiu ce sa fac VA ROG SA IMI DATI O MANA DE AJUTOR CU POSIBILA PROBLEMA
Porneste la prima cheie dar dupa 2 - 3minute se opreste si apoi .....la revedere .Nu mai pot sa o pornesc vreo cateva ore .Am fost cu
ea la service nu stiu cum au scos-o la capat dar a functionat 2 luni . De vreo doua zile problema a revenit si nu mai stiu ce sa fac VA ROG SA IMI DATI O MANA DE AJUTOR CU POSIBILA PROBLEMA
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
@atlantys bine ai venit printre noi. Un motor ca sa functioneze are nevoie de trei lucruri esentiale: benzina, scanteie si compresie. Una dintre acestea nu exista la un moment dat.Cauzele? Nu stim, din moment ce nu dai nici un fel de date.Prima data nu ti-au spus ce s-a intamplat? Ai facut diagnoza? Ai coduri de eroare?Motorul se manifesta cu zgomote anormale?Sunt foarte multe intrebari si tot atatea necunoscute.Pentru a primi cat de cat un raspuns, trebuie date suplimentare sau fa intai o diagnoza.
atlantys
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri ./ Dar benzina este .Cand am fost cu ea la service nu mi-au spus ce are probabil nici ei nu stiau.La pornire se aude pompa , porneste merge cateva minute apoi se oprestre singura ,apoi nu mai pot sa o pornesc .Mentionez ca pompa se aude cum incarca ,dar motorul nu mai porneste. Daca o las cateva ore porneste din nou dar, tot se opreste dupa cateva minute .Sa pornesc cu ea la drum nici nu am curajul, pentru ca ma lasa in drum. Dupa ce se opreste singura daca pun contactul se aude un fluierat si un releu sau comutator care porneste sau incearca sa porneasca asta dupa ce se aude pompa ori ce-o fi ea
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
@atlantys eu as verifica releul pompei de alimentare.Acest releu este raspunzator si de alimentarea injectoarelor.Dupa ce te convingi ca este bun atunci o sa ne mai gandim. La bord se aprinde ceva in momentul dinaintea opririi motorului? Vezi in momentul oprii acest releu daca este incins. Se afla in cutia de sigurante de sub capota.
atlantys
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pana iti voi atasa despre releul in cauza citeste atent si :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11850
si
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586
Uite si localizarea releului si o schema
Aceste prezentari reprezinta inceputul pentru defectul tau. Daca releul este in regula (bine ar fi sa nu fie) atunci treaba se complica si obligatoriu ai nevoie de diagnoza pentru a vedea ce coduri stocate ai (daca ai). Ma gandesc serios si la defectul prezentat de mine si Dan Cuciureanu referitor la intrerupere senzor cranckshaft la cresterea temperaturii. Deci diagnoza.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11850
si
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586
Uite si localizarea releului si o schema
Aceste prezentari reprezinta inceputul pentru defectul tau. Daca releul este in regula (bine ar fi sa nu fie) atunci treaba se complica si obligatoriu ai nevoie de diagnoza pentru a vedea ce coduri stocate ai (daca ai). Ma gandesc serios si la defectul prezentat de mine si Dan Cuciureanu referitor la intrerupere senzor cranckshaft la cresterea temperaturii. Deci diagnoza.