Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salutare !!!
Am si eu o mare problema cu pornirea la opelul meu(Kadett 1.6D 1985).Ce se intampla mai exact:
Cand e cald afara porneste de n-am treaba;cum se raceste vremea ma rog de ea.Adica:ii pun bujiile,cand dau la automat si mai are putin sa porneasca scapa bendixul o secunda.Daca sa intamplat treaba asta nu mai porneste la automat.Daca nu-mi scapa bendixul (ocazie f rara cand e frig) porneste.
Acum vine partea interesanta.....
Daca nu-mi porneste la automat nu-mi ramane decat o varianta(mai exact doua):
-tractata
-impinsa
De obicei cand fac chestia asta ma ajut decat de tractiune.Adica:
-cuplez treapta a treia,las bujiile normal,iar cand s-au stins ii dau la automat;ii dau drumu' f putin la ambreiaj (cca 1/4 din cursa) si porneste f usor.Cel care ma tracteaza nici nu simte cand porneste.
Din cate am dibuit eu pe la ea am exclus mai multe variante si am ramas doar cu cateva dintre care cea mai plauzibila ar fi reglarea avansului (sau mai bine zis reglarea si curatirea intregii instalatii de alimentare)ori neetansarea corespunzatoare a sistemului de alimentare. Am uitat sa mentionez ca i-am montat o pompa de amorsare de la un Golf.Vara nu umblu la ea.....iarna dau de-mi sar capacele si tot degeaba!!!
Rugamintea mea catre voi e urmatoarea....
Recomandati-mi un pompagiu bun,un service diesel bun.Orice numai sa scap de beleaua asta ca m-am saturat!
In speranta ca nu v-am plictisit cu atata scris va multumesc anticipat si astept raspunsuri!!!
P.S.
SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!! Very Happy
Skip ads

  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Recunusc ca nu sunt un avizat in ale mecanicii.
Probleme asemanatoare am avut si eu la un 1,7D , un motor asemanator cu al tau , ce avea pompa Bosch , in schimb la mine nu face faza cu bendixul dau la automat pana moare bateria , deci acolo zic eu sa mai vezi ce are , la pompa daca nu a umblat nimeni eu zic sa nu te bagi sa umbli la avans daca nu stii eu am umblat la el si nu am mai reusit sa o pun calumea la punct. In galati e un service daca vrei iti las un numar de telefon , 0236 468 565 , 0722 244 778 , pe cartea de vizita scrie Alexandru Catalin , personal nu am reparat nimic la ei dar sunt foarte laudati am ajuns la ei dar nu am mai avut nevoie de interventia lor ca am schimbat motorul. Si mai am unu care e la fel de laudat pe la Sinaia dar din pacate nu am numarul de telefon.
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate am umblat la pompa.Mi-am facut RK-ul la motor si i-am schimbat si pompa.Cand am cumparat-o pe asta ala de la SH n-a avut sa-mi dea si fulia ei si a trebuit sa o pun pe cea veche,motiv pentru care nu s-a mai potrivit la semne.Eu am reglat-o dupa"ureche"ca sa zic asa dar d-aia am zis ca e nevoie de un meserias.
Multumesc frumos ptr raspuns.Cat despre service din pacate nu ma ajuta ptr ca sunt din Buc.
Oricum multumesc inca odata ptr intentie!!!
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
ca sa nu mai ai probleme trebuie neaparat sa pui distributia la punct adica iti trebuie o trusa speciala se pune in acelasi timp axa cu came si pompa la valoarea scrisa in carte
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Sunt de acord.....
Problema e urmatoarea:Nu am carte.Si ar mai fi ceva....Nu e prima masina care am pus-o la semne.
Parerea mea e ca daca nu era bine la semne apareau alte efecte(care o parte din ele le-am si patit):
-nu porneste
-porneste dar nu se accelereaza
-porneste dar ii bat injectoarele
-porneste dar scote fum in draci
Majoritatea efectelor enumerate e la diferenta de 1 max 2 dinti inainte/inapoi(la fulia pompei de injectie) de cum este montata cureaua acum...
Eu am reglat-o in functie de vechiul semn,de momentul cand "scuipa" motorina pe la diuza corespunzatoare pistonului nr.1 din pompa de injectie si in functie de PMS al pistonului nr.1
Dupa cum am specificat si la inceput,masina porneste f usor cand e cald afara sau daca a fost pornita intr-un interval de 6-7 ore cand e frig afara!!!
Asta e cel mai dubios...De ce porneste cand e cald si cand e frig nu?Iar daca o tractez de ce porneste asa usor?
Eu tind sa cred ca este tot din avans pentru ca daca n-ar avea compresie n-ar pornii asa usor nici tractata.
In schimb cand o tractez,ii dau la automat,motorul se invarte normal;iar cand i-am dat un "impuls" din ambreiaj porneste imediat.
Ce am uitat sa mentionez este ca in rest motorul merge f bine,are viata in el(demaraj bun),nu scoate fum(decat cand se intampla sa merg subturat),consuma f bine;deci e totul OK.!!!
Sunt in ceata total!!!!
M-am gandit sa fie oare de vina electrovalva....
Dar n-are nici o legatura.Daca ar fi defecta ,ar face probleme si iarna si vara;ar putea sa se opreasca motorul in mers...etc
La reglajele astea nu ma pricep si chiar daca m-as pricepe n-am ustensilele necesare ptr asa ceva,din acest motiv am dedus ca e posibil sa fie din avans cu toate ca am incercat cateva variante/combinatii(un dinte in spate si avansul la jumatate,unul in fata si avansul maxim etc...),dar cel mai bun rezultat e tot asta.Ce stiu sigur e ca avansul acum e la maxim!!!!
K.........
Cred ca am scris destul incat sa va plictisesc...... Very Happy
Cu multumirile de rigoare ca incercati sa ma ajutati,va salut cu respect si va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi,multe bucurii si impliniri in noul an!!!!
Astept vesti!!!
LA MULTI ANI TUTUROR!!!! Very Happy
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
daca ai avansul la maxim cind tragi avansul pompei se aude tzacanit ca un injector care nu lucreaza iar toate rotile dintate ale pompelor de injectie sunt identice mai verifica si etanseitatea la circuitul de alimentare cu motorina pina in filtru si de la filtru la pompa daca poti sa montezi niste furtune transparente atunci poti vedea mai bine daca trage aer verifica si bujiile daca sunt bune daca erai din constanta te ajutam eu verifica si injectoarele ca daca nu rup la 135 bari porneste greu din cauza ca mai mult curg bateria trebuie sa fie buna ptr ca daca se dezamorseaza in timp la pornire pina se amorseaza porneste mai greu si porneste ca si cum ar merge in doua trei injectoare adica lung de tot
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
daca ai avansul la maxim cind tragi avansul pompei se aude tzacanit ca un injector care nu lucreaza iar toate rotile dintate ale pompelor de injectie sunt identice mai verifica si etanseitatea la circuitul de alimentare cu motorina pina in filtru si de la filtru la pompa daca poti sa montezi niste furtune transparente atunci poti vedea mai bine daca trage aer verifica si bujiile daca sunt bune daca erai din constanta te ajutam eu verifica si injectoarele ca daca nu rup la 135 bari porneste greu din cauza ca mai mult curg bateria trebuie sa fie buna ptr ca daca se dezamorseaza in timp la pornire pina se amorseaza porneste mai greu si porneste ca si cum ar merge in doua trei injectoare adica lung de tot
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am uitat sa te intreb daca pompa cumparata S.H. ai verificato pe un banc de probat pompe daca era electrovalvula nu pornea nici trasa iar daca nu ai probato sar putea sa fie si supapa de presiune a pompei se afla in spatele conductei de alimentare a pompei
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut!!!
Cand trag avansul nu se intampla absolut nimic!!!
Furtunele sunt aproape toate noi.....
Bateria are o luna de cand am cumparat-o.
Bujiile verificate acum doua saptamani(una singura era arsa)
Pompa a fost verificata pe banc si baga mai mult decat necesar;150 daca-mi amintesc eu bine.
Singura varianta ar fi cu injectoarele ,sau....ce-am mai observat eu,pompa de injectie este umeda.
Trebuie sa gasesc pe cineva care se pricepe cum trebuie.Am fost si la erebus si degeaba.Mi-au zis ca ei nu repara diesel....
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut vezi daca poti sa vezi unde umezeste pompa sar putea deasupra la capac pe la tija de acceleratie si inca ceva verifica si furtunul de retur adica scoate-l din partea care intra in conducta de retur (din plastic) si lasa-l sa curga intr-o sticla Returul trebuie sa curga normal adica furtunul sa fie plin daca gasesti pe unde curge pompa de injectie si rezolvi problema OK DACA NU VERIFICA SI INJECTOARELE astept raspuns EU TOT OPEL KADETT l-am cumparat in 1990 si meserie pe el am invatat asa ca cit pot te ajut cu un sfat si inca ceva ce ai facut la R.K. LA MOTOR eu pina nu mi-am cumparat toate trusele ptr opel diesel dupa ce mi-a scimbat cureaua de distributie am avut probeme cu ea asa sunt unii mecanici doar chei au si vorba multa
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
K!!
Mersi mult...
Dupa sarbatori am sa vad treaba cu returul si cu capacul de la pompa.
Cu injectoarele tre sa gasesc pe careva priceput...
Cu R.K.-ul e poveste lunga.....
Am vrut sa plec la Sinaia si pe la jumatatea drumului dintre Ploiesti si Comarnic a inceput sa aiba un zgomot f ciudat .Am tras pe dreapta am mai asteptat putin si degeaba.Am hotarat sa fac cale intoarsa....
Cum am iesit de pe soseaua de centura a Ploiestiului pe undeva pe la lukoil-ul ala de la intrare sa auzit un zgomot si mai puternic si mi-a dat in nas...Am calcat ambreiajul si s-a oprit motorul.Am tras pe dreapta.
N-a mai vrut sa porneasca....
Mi-am sunat toti prietenii care stiam ca m-ar putea ajuta si degeaba....(am uitat sa mentionez ca treaba asta se intampla undeva f tarziu si-n week-end;toti dormeau sau erau matoi)Eram si cu prietena;ce mi-a trecut mie prin cap....am pus-o pe ea sa dea la pompa de amorsare iar eu i-am dat la automat.A PORNIT AMARATA!!!
Asa am ajuns cu ea acasa mai bine de 60 de km.
Ziua urmatoare m-am apucat si i-am facut motorul bucati!!!!Imi sarise un cuzinet de la biela!!!
Arborele cotit trecuse de cota 5!!!!
Pornind de la treaba asta am facut tot motorul ptr ca eu abia o cumparasem atunci si motorul era terminat deja.Mai facusem vreo 30.000km cu o segmentare (ceea ce la diesel nu prea se face).
Cat ptr.reparatii n-am avut nevoie de cine stie ce scule sau carti ptr ca am lucrat mai bine de doi ani in service si stiam motoarele destul de bine .
TIN SA-TI SPUN CA DE ATUNCI OPELUL ARE UN LOC SPECIAL IN INIMA MEA!!!!
Nu mai exista alta masina care sa poti face asa ceva cu ea!!!
Chit ca a costat o gramada de bani reparatia ii merita.Motorul n-a avut nimic altceva in afara de arbore si biela!!!
Restul m-am hotarat eu sa-i fac ptr ca am ramas impresionat!!
Numai bine!!!
  • lucis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
ceau luci, am si eu un opel kadett 1.6d din 84 puteti sa-mi spuneti la cat ar trebui sa deschida injectoarele ca a mele deschid la 125 si nu stiu daca ii bun , ca nu stiu ce sa ma mai fac cu ea ca nu vrea sa porneasca
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
OK NE VEDEM DUPA SARBATORI SI O REZOLVAM DACA TII LA FEL CA MINE LA MOTOARELE OPEL CLASICE LA MULTI ANI
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
lucis , nu stiu la al tau la cat trebuie dar astia pe la mine vad ca le regleaza la 115

costel - apropo de motoare clasice si eu tot unu deasta am , mere de inebunesti totul e sa nu umbli la reglaje etc.
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
la motoarele 1,6D DIUZE NOI 14O+8 bari minim 135 bari iar la motoarele 1,7 D DIUZE NOI 135 + 8 bari minim 130 bari presiunea de lucru al injectoarelor au un rol important la pornire si mersul motoarelor pe timp de iarna vara este alceva
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
la schimbarea curelei de distributie a pompei de apa a garniturii de chiuloasa distributia se pune la punct numai cu trusa speciala compusa din mai multe kituri si 2 comparatoare
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ce inseamna 140+8/135+8?!
  • costel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2005

  • Mesaj Privat
motor 16D (diuze noi) intre 140 - 148 bari - Uzate 135 bari. Motor 1,7D sau 1,7 DR (diuze noi) intre 135 - 143 bari - Uzate intre 130 - 138 bari
  • Johnny

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Am inteles...
Merci frumos!!! Very Happy
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Costel ai ideie de unde se poate procura instrumentul acela de masura ?
Sau spui de ce scrie in manualul de service?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR