spectrus7
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2011 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Dupa aproape o luna de cand am luat masina asta si aproximativ 2000 km facuti am intampinat si eu intr-un final fenomenul regenerarii DPF-ului.
Cam la cati kilometri incepe regenerarea la voi? Ca din ce am vazut pe aici la majoritatea incepe la vreo 500... Sau ma insel?
Chiar dupa ce a inceput, masina scotea mult fum albastrui/gri dar asta nu a durat mult, maxim 1-2 minute dupa care nu a mai scos fum deloc. E clar insa ca regenerarea se intampla, pentru ca era consumul marit. Lipsa de putere nu era perceptibila (eram prin oras si nu prea aveam unde sa verific cat de bine trage, insa o tineam destul de turata). Dupa aproximativ 20-25 minute s-a oprit. E normal sa tina partea cu fumul doar 2 minute? Inseamna ca e curatel filtrul, sau nu are relevanta?
Alte sfaturi/sugestii?
Merci
Dupa aproape o luna de cand am luat masina asta si aproximativ 2000 km facuti am intampinat si eu intr-un final fenomenul regenerarii DPF-ului.
Cam la cati kilometri incepe regenerarea la voi? Ca din ce am vazut pe aici la majoritatea incepe la vreo 500... Sau ma insel?
Chiar dupa ce a inceput, masina scotea mult fum albastrui/gri dar asta nu a durat mult, maxim 1-2 minute dupa care nu a mai scos fum deloc. E clar insa ca regenerarea se intampla, pentru ca era consumul marit. Lipsa de putere nu era perceptibila (eram prin oras si nu prea aveam unde sa verific cat de bine trage, insa o tineam destul de turata). Dupa aproximativ 20-25 minute s-a oprit. E normal sa tina partea cu fumul doar 2 minute? Inseamna ca e curatel filtrul, sau nu are relevanta?
Alte sfaturi/sugestii?
Merci
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat