- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am avut probleme cu Omega C20NE din 87. Nu mai pornea deloc. La un service au gasit problema: rezervor lovit, si mi-a infundat returul. S-a taiat o portiune din retur, insa acum trebuie sa am mereu destula benzina in rezervor ca sa nu prinda aer. Apropo, exista scut de protectie pt rezervor la Omega A?
Dar sa revin problema: de cand am luat-o de la service, la relanti masina tremura destul de tare, iar in mers, daca trebuie sa incetinesc si o scot din viteza turatia scade foarte mult si moare motorul. Trebuie sa incerc sa o tin turata in jur de 900-1000 rot. De altfel la relanti masina sta la undeva la 450 rot/m! Banuiesc ca nu e valoarea normala, nu? La cat trebuie sa stea? De altfel si cablul de acceleratie este destul de moale? Se poate regla din el sa stea mai turata sau e de altundeva problema?
Am avut probleme cu Omega C20NE din 87. Nu mai pornea deloc. La un service au gasit problema: rezervor lovit, si mi-a infundat returul. S-a taiat o portiune din retur, insa acum trebuie sa am mereu destula benzina in rezervor ca sa nu prinda aer. Apropo, exista scut de protectie pt rezervor la Omega A?
Dar sa revin problema: de cand am luat-o de la service, la relanti masina tremura destul de tare, iar in mers, daca trebuie sa incetinesc si o scot din viteza turatia scade foarte mult si moare motorul. Trebuie sa incerc sa o tin turata in jur de 900-1000 rot. De altfel la relanti masina sta la undeva la 450 rot/m! Banuiesc ca nu e valoarea normala, nu? La cat trebuie sa stea? De altfel si cablul de acceleratie este destul de moale? Se poate regla din el sa stea mai turata sau e de altundeva problema?
CMC
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
..si eu tot cu C20NE (tot din '87) am aceeeasi problema..
Am rotit de un surubel pe la clapeta de acceleratie pana s-a urcat cam in 900ture.. faceam asta prin incercari.. insurubam.. porneam.. vedeam la cat sta.. si dupa ce am reglat sa stea cam in 900 dupa pornire.. am lasat-o asa, dar in aceeasi zi, dupa cateva minute de mers prin trafic, s-a incalzit si motorul, si iar a scazut pe f aproape de 500.. un pic peste 500 sau chiar 500.. nu se opreste motorul, dar trepideaza
si tot asa face de atunci.. eu ma gandeam sa schimb si filtrul de benzina, ca fise, bujii, capac distribuitor, ulei le-am schimbat..
Ar fi frumos daca ne-ar lamuri si pe noi cineva..
LE: Autodata zice ca "idle speed: 720-880 rpm" ar trebui sa fie
Am rotit de un surubel pe la clapeta de acceleratie pana s-a urcat cam in 900ture.. faceam asta prin incercari.. insurubam.. porneam.. vedeam la cat sta.. si dupa ce am reglat sa stea cam in 900 dupa pornire.. am lasat-o asa, dar in aceeasi zi, dupa cateva minute de mers prin trafic, s-a incalzit si motorul, si iar a scazut pe f aproape de 500.. un pic peste 500 sau chiar 500.. nu se opreste motorul, dar trepideaza
si tot asa face de atunci.. eu ma gandeam sa schimb si filtrul de benzina, ca fise, bujii, capac distribuitor, ulei le-am schimbat..
Ar fi frumos daca ne-ar lamuri si pe noi cineva..
LE: Autodata zice ca "idle speed: 720-880 rpm" ar trebui sa fie
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
In cele din urma am dus-o la un service si au rezolvat-o baietii de acolo. Au fost ceva depuneri la motorasul de relanti, cel putin asa mi-au spus. Toata treaba m-a costat 25 ron deci nu a meritat sa-mi bat capul.
Stie cineva cum se schimba rulmentii spate? Dupa ce se da roata jos, se da jos si etrierul? Trebuie scos acel surub mic din disc, dar trebuie desfacut si acel capac, sau ce e, din mijloc?
Stie cineva cum se schimba rulmentii spate? Dupa ce se da roata jos, se da jos si etrierul? Trebuie scos acel surub mic din disc, dar trebuie desfacut si acel capac, sau ce e, din mijloc?
driver
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1986 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
driver
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1986 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Adyta- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2008
- Mesaj Privat
- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
In ultima perioada, cand poresc masina, un omega 2.0i, c20ne, in primele secunde merge totul bine, dupa care imi moare motorul... pornesc, degeaba, moare iar daca nu-l accelerez, si tot asa pana se incalzeste cat de cat, deci de pornit porneste fara probleme, doar ca nu sta la relanti. Inteleg ca e rece afara dar totusi nu ar trebui sa se comporte chiar asa. Are cineva vreo idee care ar fi cauza si cum s-ar putea remedia?
Ah si inca ceva, neregulat, imi da rateuri!
In ultima perioada, cand poresc masina, un omega 2.0i, c20ne, in primele secunde merge totul bine, dupa care imi moare motorul... pornesc, degeaba, moare iar daca nu-l accelerez, si tot asa pana se incalzeste cat de cat, deci de pornit porneste fara probleme, doar ca nu sta la relanti. Inteleg ca e rece afara dar totusi nu ar trebui sa se comporte chiar asa. Are cineva vreo idee care ar fi cauza si cum s-ar putea remedia?
Ah si inca ceva, neregulat, imi da rateuri!
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Se aprinde check enginu cand se opreste? Daca da fa-i o citire in acel moment.
https://www.clubopel.com/vie...light=cum++agrafa
Poti incerca si o curatare a regulatorului de relanti.
Poate fi si senzorul de temperatura al motorului.(asta tine loc de soc, si de obicei asa face la frig)
https://www.clubopel.com/vie...light=cum++agrafa
Poti incerca si o curatare a regulatorului de relanti.
Poate fi si senzorul de temperatura al motorului.(asta tine loc de soc, si de obicei asa face la frig)
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Curata IAC = motoras ralanti
Parca ti s-a mai spus aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21467 !?
Parca ti s-a mai spus aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21467 !?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat