Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • avoicu00

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut!

Am o problema cu degivrarea lunetei la un Opel Corsa C (Z12XE din 2002, nu stiu daca e sau nu relevant)

Apas butonul acela de degivrare, se aprinde beculetul acela cu geamul, sta 5 secunde aprins si se stinge la loc.
Daca tin apasat pe butonul de degivrare, se intampla acelasi lucru, sta 5 secunde si se stinge.

Are cineva o idee de la ce ar putea fi problema asta?

Merci pt raspunsuri,
AV
Skip ads

  • avoicu00

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
nu are nimeni nicio idee?

Merci
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Ma gandesc ca poate "detecta un scurt"... Rolling Eyes

Nu stiu, daca e asa inteligenta masina... A mea e tot Corsa C din 2004 si nu face asa ceva, desi am avut si eu probleme cu luneta...

Poti sa verifici daca nu face scurt pe undeva... daca e buna siguranta, si daca functioneaza corect releul respectiv...

Succes!
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand verifica daca ai tensiune pe luneta , umbla cu atentie fiindca papucii de pe luneta se dezlipesc foarte usor . butonul pentru luneta este cu retinere ( deci nu trebuie tinut apasat )
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in final ai aflat cauza problemei? Ceva de povestit?
  • avoicu00

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut!

n-am avut timp sa fac nimic...saptamana viitoare vreau s-o duc la service pentru o bieleta, o bucsa, etc si sa vad cum rezolv si cu degivrarea.

AV
  • avoicu00

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am fost cu ea la service pentru altele si i-am rugat pe baieti sa se uite si la problema asta.

au zis ca degivrarea functioneaza, doar ca e cald afara acum si e normal sa stea doar 5 secunde pornita pentru ca are senzorul de temperatura care o opreste...

nu stiu daca e corecta explicatia lor. luneta a fost schimbata la un moment dat (nu mai e originala GM), si automat si sistemul de degivrare
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai motive de ingrijorare si eu am inlocuit luneta din fabrica, care a crapat (cred ca de ciuda), cu una pilkington si nu am nici un fel de probleme cu degivrarea sau cu scurgeri de apa in masina. So don't worry, be happy!
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cum se verifica tensiunea pe luneta ? Presupun ca se foloseste voltmetrul, dar ce tensiune trebuie sa am pe luneta si intre ce puncte se masoara? (la mine, becul de degivrare se aprinde normal, dar geamul lunetei ramane aburit).
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Se demonteaza capacul hayon si acolo vei gasi doua lamele lipite pe luneta. Fixezi aparatul de masura pe scala 0-100Volti si masori tensiunea pe cele 2 lamele, fara sa scoti mufele instalatiei. Nu ar trebui sa fie mai mare de 12Volti. Intensitatea se masoara in serie nu in paralel asemeni tensiunii, adica se scoate mufa PLUS, identificata la masurarea tensiunii, din mufele instalatiei; se conecteaza firul rosu al multimetrului la mufa PLUS a instalatiei electrice si firul negru la acea lamela lipita pe luneta ce corespunde mufei Plus a instalatiei, scala multimetrului pe 0-100Amperi si se citeste valoarea curentului exprimata in Amperi.
Daca ai nevoie de foto spui si rezolvam.
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Capacul hayon este cel in care e montat stopul central ? Adica in partea de sus a geamului de la luneta? Si in alta ordine de idei... acum imi dau seama ca n-am verificat siguranta de la instalatia de dezaburire. N-ar trebui sa incep cu verificarea sigurantei ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ba sigur ca de acolo trebuie sa incepi, doar ca eu am fost atent la intrebare si nu la context. Capacul hayon-ului este bucata aceea mai mare de plastic montata pe interiorul hayonului asemanator cu fetele de usa.
  • daniel_mmc

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am observat ca nu-mi merge degivrarea dar am vazut ca circuitele care sunt lipite pe luneta sunt intrerupte ,ce pot face in aceasta situatie
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
In sfarsit am gasit un ohmmetru si am verificat sigurantele. Toate sigurantele din tablou sunt bune, ceea ce inseamna ca trebuie sa verific tensiunea pe luneta...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
daniel_mmc a scris:Si eu am observat ca nu-mi merge degivrarea dar am vazut ca circuitele care sunt lipite pe luneta sunt intrerupte ,ce pot face in aceasta situatie

alta luneta. La Corsa C eu am schimbat cu 350 de Ron un Pilkington.
negociator a scris:In sfarsit am gasit un ohmmetru si am verificat sigurantele. Toate sigurantele din tablou sunt bune, ceea ce inseamna ca trebuie sa verific tensiunea pe luneta...

daca ai nevoie de fotografii sa spui. eu acum am desfacut tot ce e plastic pe acolo si te ajut.
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
corsablue, nu cred ca am nevoie deocamdata de fotografii, dar ai putea totusi sa le postezi pentru alte persoane care vor avea aceeasi problema. eu am vazut ca (,) capacul hayonului pare prins cu niste suruburi torx. pe alea trebuie sa le desfac, nu? mai am si altceva de desfacut, inainte sa dau jos capacul hayonului ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu, doar cele 4 suruburi torx si are niste cleme vreo 6 daca tin bine minte.
  • marcu_andrei

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu degivrarea/dezaburirea lunetei in sensul ca nu apare nici macar o linie "activa", drept urmare, am dat jos capacul, am actionat butonul si am masurat tensiunea si surpriza , este nu mai retin dar peste 12 V , 12 si umpic, deci logic siguranta e ok , am incercat sa masor intre papucul de plus si pe fiecare linie in parte cam pe la mijloc , la unele sunt acei 12 V la unele nu ! am incercat sa masor continuitatea , cred ca la vreo 3 linii a sunat buzerul din multimetru ......... am sa aplic o alta metoda , am sa desenez pe o hartie luneta cu liniile numerotate si punctele unde am masurat sa fac o harta unde am tensiune si continuitate, sper sa gasesc "buba" , daca aveti ideii sau daca ati intampinat problema asta, astept sugestii si pareri!
  • catatibori

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am o Corsa C 2004. Zilele trecute am observat cã se exfoliazã stratul de argint de pe grila de degivrare. Dacã apãs cu degetul pe circuit, stratul de argint îmi rãmâne agãțat pe pielea degetului. Am porțiuni foarte mari de discontinuitate. Mie mi se pare foarte clar cã circuitul nu funcționeazã nemaîncãlzind luneta.

Am mai avut cineva problema asta? Cum a rezolvat-o?

Am tot citit despre nu știu ce substanțã ”Loctite” despre care unii zic cã ar rezolva problema. A utilizat-o cineva?

PS. Intuiția îmi spune cã, în cazul unei reparații, va trebui sã dau jos tot stratul argintat, pentru cã așa cum se prezintã el acum, foarte curând o sã pice de la sine sau de la cârpa de la spãlãtorie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta alta luneta
Vezi in dezmembrari.
Solutia aia e pentru reprata mici discontinuitati, sa incerci sa refaci traseul tu, nu recomand, sa apelezi la un emserias... o sa te coste mai mult decat alta luneta...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR