motzoc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema si dupa cum se vede pe aici nu sunt singurul. odata cu venirea frigului am inceput sa ma lovesc de o problema care ma duce la exasperare ,motorul meu y22dth nu mai vrea sa porneasca normal dimineata ,adica porneste dpa vreo 5-6 chei. prima data am schimbat bujile ,nu sa rezolvat. a doua oara am schimbat bateria care avea sapte ani,cu toate ca nu dadea semne de slabiciune,tot nu sa rezolvat.
poate sa ma ajute cineva cu vreo idee ,un sfat? precizez ca dupa ce o pornesc dimineata nu mai am probleme toata ziua chiar daca sta mai mult timp nepornita (4-5 ore). mersi
poate sa ma ajute cineva cu vreo idee ,un sfat? precizez ca dupa ce o pornesc dimineata nu mai am probleme toata ziua chiar daca sta mai mult timp nepornita (4-5 ore). mersi
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bujuxp
- **
- 145 mesaje
- din 02 Mar 2007
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
bujuxp
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Bogeyman
- **
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
motzoc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
octav13 a scris:bujiile functioneaza....?
cand era caldutz,peste 3 grade,cum pornea?
cand era caldutz,peste 3 grade,cum pornea?
eu zic ca functioneaza deoarece daca nu functionau mi se aprindea becul galben in bord
asa o parere despre cum pornea cand era caldut di ce imi aduc aminte pornea bine
oricum bujiile le-am scimbat exact cand a dat primul frig adica sub 3 grade
ca atunci nu a mai vrut sa porneasca
nu stiu ce sa zic am vorbit cu un mecanic si mia zis ca tebuie sa masoare o presiune undeva si ca nu trebuie sa ma astept la ceva grav,acum sa vedem ce o fi ca mi-am facut programare pe la sfarsitul saptamanii
va tin la curent
mersi
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Fa exact ceea ce iti zic ca asa am patit si eu:
- schimba furtunasele de retur cu tot cu Turile de imbinare dintre ele, dar ia originale pe comanda;
- schimba SUPAPA de PRESIUNE, pe care o vei gasi ori originala pe comanda (BOSCH vreo 65 lei) ori iei una de Raba (vreo 20 lei);
- verifica pe computer la tester (OBD scan doar) daca iti apare vreo eroare legata de debitmetru aer (MAF sensor) si daca da, schimba-l;
- verifica functionarea valvei EGR prin desfacerea ei si apasarea pe pistonas concomitent cu obturarea/tragerea de aer pe la intrarea de vacuum;
- daca depistezi mizerie atunci cand dai EGR jos, e bine sa cureti si colectorul de evacuare impreuna cu clapetele, dar trebuiesc date jos cu un mecanic.
Ultimele 2 sunt mai complicate si iti recomand sa le faci doar daca primele nu dau rezultate. ma gasesti pe mess la secarianu@yahoo.com
- schimba furtunasele de retur cu tot cu Turile de imbinare dintre ele, dar ia originale pe comanda;
- schimba SUPAPA de PRESIUNE, pe care o vei gasi ori originala pe comanda (BOSCH vreo 65 lei) ori iei una de Raba (vreo 20 lei);
- verifica pe computer la tester (OBD scan doar) daca iti apare vreo eroare legata de debitmetru aer (MAF sensor) si daca da, schimba-l;
- verifica functionarea valvei EGR prin desfacerea ei si apasarea pe pistonas concomitent cu obturarea/tragerea de aer pe la intrarea de vacuum;
- daca depistezi mizerie atunci cand dai EGR jos, e bine sa cureti si colectorul de evacuare impreuna cu clapetele, dar trebuiesc date jos cu un mecanic.
Ultimele 2 sunt mai complicate si iti recomand sa le faci doar daca primele nu dau rezultate. ma gasesti pe mess la secarianu@yahoo.com