Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • laurenziu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Vectra 2.2 din 2003 si problema e ca uneori cand merg cu masina cad acele toate la 0 la bord. Daca-i dai un pumn uneori isi revin. O alta problema cand semnalizez stanga doar indica dar nu se mai aude sunetul semnalizarii. Stie cineva vreo rezolvare? Multumesc.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
2003,cred ca e vectra C,la masinile astea au fost MARI probleme cu CIM-ul,adica calculatorul de sub volan.de acolo sint si problemele cu acele si semnalizarea.totusi incearca sa scoti si sa pui ceasurile inapoi,adica sa le fixezi mai bine in cupla din bord.verifica totusi si in cartea de garantii daca nu a mai fost schimbat si in perioada de garantii.
  • laurenziu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat bateria.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cand schimb bateriile la masinile astea cu bc,cim si senzori,fac in felul urmator:
intai de toate iau o pereche de cabluri de incarcare si le conectez la firele masini si la bateria noua,dupa care demontez bateria veche si o dau jos de pe masina,iau bateria noua si o montez pe masina,conectez masina la borne si apoi scot cablurile....in asa fel masina nici nu simte ca am schimbat bateria....deh! sunt roman inventiv
  • castelino

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
laurenziu a scris:Am schimbat bateria.


Si ai mai avut probleme cu acele?
Eu am cam aceeasi problema. Dimineata la pornire e ok. Dupa ceva timp se reseteaza acele(merg la 0 si apoi revin) si se aprinde in bord semnul de ESP. Uneori mai face de citeva ori aceeasi chestie si apoi imi ia toate comenzile de la volan. Nu mai pot semnaliza, claxona, spala parbrizul, comenzile pe volan, tot ce inseamna comenzi de pe volan.
Am fost la diagnosticare la opel si mi-a spus ca este de vina CIM(calculatorul de sub volan).
Poate stie cineva cum pot sa o rezolv fara sa schimb CIM-ul. (costa 2132 ron doar piesa fara manopera)
  • castelino

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
laurenziu a scris:Am schimbat bateria.


Si ai mai avut probleme cu acele?
Eu am cam aceeasi problema. Dimineata la pornire e ok. Dupa ceva timp se reseteaza acele(merg la 0 si apoi revin) si se aprinde in bord semnul de ESP. Uneori mai face de citeva ori aceeasi chestie si apoi imi ia toate comenzile de la volan. Nu mai pot semnaliza, claxona, spala parbrizul, comenzile pe volan, tot ce inseamna comenzi de pe volan.
Am fost la diagnosticare la opel si mi-a spus ca este de vina CIM(calculatorul de sub volan).
Poate stie cineva cum pot sa o rezolv fara sa schimb CIM-ul. (costa 2132 ron doar piesa fara manopera)
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ia incerca sa pui un tester pe baterie si masoara tensiunea pe la vreo 3000 de ture. Daca nu e 14 - 15V vezi ca e de vina alternatorul.
  • castelino

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
comnic5 a scris:Ia incerca sa pui un tester pe baterie si masoara tensiunea pe la vreo 3000 de ture. Daca nu e 14 - 15V vezi ca e de vina alternatorul.

am verificat si alternatorul incarca bine
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
aceiasi problema am avut si eu azi , eram in pe un drum si aveam 110 km/h si am pus o frana un pik mai brusc si au cazut toate acele dar nu imediat asa rpd, treptat toate treptat de parca nu ar avea curent . eu mai am si probleme cu bateria dim cand pornesc masina acul de la motorina cade pe 0 in momentul cand dau la automat.
mentonez ca am dat intr o groapa atunci cand am pus frna sa fie vre un contact imperfect . e vreo prob daca plec la un drum lung cu ea asa pot sa raman in pana? eu am astra g
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel vectra A si am o problema la indicatoru de benzina cand e pe zero fdar benzina nu se aprinde si cand e full rezervocu nu indica 60 ci ramane la o linie sub 60 ce as putea face ?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
e dereglata sonda. ai umbalt la ea?
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nu am schimbat doar pompa de benzina ca mi s a ars sonda fiind cea din rezervor nu ?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
da. e plutitorul ala din rezervor.
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dar indicatoru de benzina cand ramai fara benzina nu se aprinde ?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai banuiesc ca fiind dereglat de accea nu se mai aprinde. dar mai mult ca sigur de acolo este buba.
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
deci trebuie sa soct iar pompa sa ma uit la plutitor si eventual schimbata ai idee se mai gaseste noua asa ceva ?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu neaparat sa o schimbi.
poate sa fie dereglata decat. uitate in rezervor si vezi cum atrebui sa stea. nu e greu
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cum ami dau sema cum ar trebuii sa stea ai o poza ceva ca in documentatiiile de vectra nu am gasit nimic de genu asta
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu am. eu am astra g si acu ceva timp mi am desfacut rezervorul sa il curat. si dup ace am pus sonda inapoi nu mia mai aratat la fel motorina in rezervor . de accea stiu asta. imi arata mai putin cu 3 litri dar imi convine ca nu raman in pana:D
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
o sa scot si eu plutitoru sa l curat sa vad daca mai indica asa prost
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR