marius_bz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
daca turez mai tare motorul miroase a fir ars si apa urca aproape de rosu si fierbe apa in vas. mentionez ca am luat masina de cateva zile.e o vectra din 93. aseara am venit din buzau la bucuresti. dupa ce am mers ceva timp prin buc cand am turat motorul mai tare ca intrasem zapada a inceput sa miroasa a fir ars si sa iasa aburi din motor. apa fierbea in vas. dupa ce am lasat motorul sa se raceasca am completat cu antigel si a mers normal pana in momentul cand am accelerat motorul mai tare.(peste 3000 turatii). ce poate fi si unde ma sfatuiti sa merg cu masina la o verificare?
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca fierbe apa in borcan atunci e de la garnitura. Daca sistemul de racire este etans apa n-are voie sa fiarba-este sub presiune. Scoate capacul de la vasul de expansiune cand este motorul rece dar cu masina pornita si urmareste daca ies bule de aer.
Daca ies atunci este de la garnitura. Te mai poti ''uita'' si la esapament daca gazele emanate au un miros dulceag( antigel).
Daca ies atunci este de la garnitura. Te mai poti ''uita'' si la esapament daca gazele emanate au un miros dulceag( antigel).
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca mirosea la turatie in zapada,poate fi de la ambreiaj,mai ales ca nu cunosti masina.Faptul ca apa clocotea,poate sa fie din cauza de termocupla,termostat ,un carton uitat in fata sau radiator infundat.Asta ar fi cel mai ferice caz,dar poa` sa fie si garnit,si asta e mai naspa.Dar daca lichidul din vas a dat pe afara cand ai deschis capacul,asta nu inseamna ca fierbea.Daca-clocotea inainte sa-l deschizi,atunci e mai groasa.Dar nu te grabi sa desfaci mot.,asta-i ultimul lucru ce 3 facut
PS--Asta-i problema aici,pe forum,ca ai prea multe idei si sugestii de urmat.Ce spun eu sau altul sunt simple presupuneri,adunate in urma eternului "conflict" intre om si masina.Asa ca pana la urma alegerea tot tie iti apartine
PS--Asta-i problema aici,pe forum,ca ai prea multe idei si sugestii de urmat.Ce spun eu sau altul sunt simple presupuneri,adunate in urma eternului "conflict" intre om si masina.Asa ca pana la urma alegerea tot tie iti apartine
marius_bz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
marius_bz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
olly
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Radauti
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
Tot problema asta am avut-o si eu. A murit pompa de apa si mama venit asa cu ea vreo 20Km...ca nu s-a uitat la ceasuri. Cand s-a dat jos a simtit miros de ars si a rugat pe un coleg de servici sa vada ce e..cand a desfacut ala capacu de la bidon clocotea apa acolo..si jumate de bidon era gol...cand a pus apa distilata peste a aruncat toata apa pe capota. A trebuit sa schimb pompa de apa si garnitura de chiuloasa.