Nicu_78
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema cu un opel vectra c16nz: motorul si rece si cald da rateuri in momentul in care incerc sa o accelerez. mntionez ca am schimbat urmatoarele piese la masina :
-pompa benzina
-capac delco
-bobina delco
-fise
-bujii(BOSCH wr7dc)
Am masurat senzorul de temperatura si imi ca valori normale la toate temperaturile.
Becul pt. avarii nu mi se aprinde.
Mai mentionez faptul ca la inceput aceste probleme au aparut doar la cald ca mai apoi sa se intample si cu mutorul rece.
Astept sfaturi. Va multumesc.
-pompa benzina
-capac delco
-bobina delco
-fise
-bujii(BOSCH wr7dc)
Am masurat senzorul de temperatura si imi ca valori normale la toate temperaturile.
Becul pt. avarii nu mi se aprinde.
Mai mentionez faptul ca la inceput aceste probleme au aparut doar la cald ca mai apoi sa se intample si cu mutorul rece.
Astept sfaturi. Va multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nicu_78
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
adybinder
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
rateurile apar in general din cauza amestecului sau aprinderii.Daca zici ca ai verificat scanteia si e ok pe toti cilindrii verifica debit benzina,functionare injectoare,filtru benzina.In cazuri mai grave--f rare--rateurile apar de la distributie sarita de la punct--curea slabita sau uzata prematur-- sau supapa ' ciupita' care nu mai calca pe scaun
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adybinder a scris:Se poate o explicatie mai detaliata unde este modulul de aprindere?
Si eu am aceleasi probleme cu aprinderea. Apar intreruperi aleator ... in special daca este umezeala in aer.
Va multumesc, Ady
Si eu am aceleasi probleme cu aprinderea. Apar intreruperi aleator ... in special daca este umezeala in aer.
Va multumesc, Ady
Daca apar cind este umezeala verifica capacul delcou/lulea/fise mai intii.
modul aprindere (amplificator impulsuri mai spun unii) se da CAUTARE :
https://www.clubopel.com/vie...dere&start=40
https://www.clubopel.com/vie...t=modul+aprindere
mai cauta si tu ca mai gasesti.....
adybinder
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Motorul merge super bine ... 135.000 km.
Dar are intreruperi ... nu rateuri. Si intreruperile astea apara aleator... am observat ca daca este umezeala in aer sunt mai accentuate.
Modulul de aprindere e piesa neagra cu 7 sau 8 picioruse din delcou?
Am schimbat fisele de buji, bujiile si tot asa face.
Am data capacul de la delcou jos si l-am curatat si nu se vede nici o fisura.
Se mai aude cateodata daca asculti la delcou ca si cum ar fura scanteie (pacaituri)
Ady
Dar are intreruperi ... nu rateuri. Si intreruperile astea apara aleator... am observat ca daca este umezeala in aer sunt mai accentuate.
Modulul de aprindere e piesa neagra cu 7 sau 8 picioruse din delcou?
Am schimbat fisele de buji, bujiile si tot asa face.
Am data capacul de la delcou jos si l-am curatat si nu se vede nici o fisura.
Se mai aude cateodata daca asculti la delcou ca si cum ar fura scanteie (pacaituri)
Ady
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nicu_78
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cauta sa pui de proba un modul de aprindere, este la delcou...
Multumesc pentru sfat! Am schimbat modulul de aprindere si s-a schimbat si mersul motorului, (nu mai sunt acele rateuri), in schimb acum se aprinde becul galben si conform testului imi da cand cod eroare 14 (senzorul de temperatura-tensiune prea mica, cand cod eroare15-acelasi senzor-tensiune prea mare. Si bine inteles motorul are un mers neregulat. deci cred ca trebuie schimbat si senzorul de temperatura.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nicu_78
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Verifica mai intii contactele la senzor, normal ca din cauza lui are un mers mai neregulat : i se pare ca e motorul rece si baga mai multa benzina dupa care i se pare ca e cald si scade cantitatea de benzina...
Multumesc foarte mult inca o data. Acum ma duc sa verific si chestia asta si vreau sa verific din nou si valorile senzorului.
Nicu_78
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cumpara altul ca nu e o avere.
Totusi mai bine il iei in casa si te joci cu el in ibric, eventual ceva socuri termice...dar la cit costa il schimbi si nu mai pierzi timpul. Daca tot te pricepi dupa cum vad curata si IAC=regulator de ralanti, da o CAUTARE si citeste, il pui cu virful in benzina ca sa curga mizeria, nu folosi spray ca bagi mizeria adinc in el, fara solventi tari ca are si ceva plastic....
Fa ceva poze ca iar incep baietii cu intrebarile : da aia unde, da la stinga sau sub....
Totusi mai bine il iei in casa si te joci cu el in ibric, eventual ceva socuri termice...dar la cit costa il schimbi si nu mai pierzi timpul. Daca tot te pricepi dupa cum vad curata si IAC=regulator de ralanti, da o CAUTARE si citeste, il pui cu virful in benzina ca sa curga mizeria, nu folosi spray ca bagi mizeria adinc in el, fara solventi tari ca are si ceva plastic....
Fa ceva poze ca iar incep baietii cu intrebarile : da aia unde, da la stinga sau sub....
Nicu_78
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cumpara altul ca nu e o avere.
Totusi mai bine il iei in casa si te joci cu el in ibric, eventual ceva socuri termice...dar la cit costa il schimbi si nu mai pierzi timpul. Daca tot te pricepi dupa cum vad curata si IAC=regulator de ralanti, da o CAUTARE si citeste, il pui cu virful in benzina ca sa curga mizeria, nu folosi spray ca bagi mizeria adinc in el, fara solventi tari ca are si ceva plastic....
Fa ceva poze ca iar incep baietii cu intrebarile : da aia unde, da la stinga sau sub....
Totusi mai bine il iei in casa si te joci cu el in ibric, eventual ceva socuri termice...dar la cit costa il schimbi si nu mai pierzi timpul. Daca tot te pricepi dupa cum vad curata si IAC=regulator de ralanti, da o CAUTARE si citeste, il pui cu virful in benzina ca sa curga mizeria, nu folosi spray ca bagi mizeria adinc in el, fara solventi tari ca are si ceva plastic....
Fa ceva poze ca iar incep baietii cu intrebarile : da aia unde, da la stinga sau sub....
Multumesc pentru ajutor "dancuciureanu" . Am sa dau maine dimineata comanda de unul nou la noi in Focsani e 190Ron . In legatura cu IAC-ul sa stii ca l-am curatat cu spray si cred ca am sa il mai demontez o data pentru curatarea normala pe care mi-ai recomandat-o. Am sa fac si poze daca e nevoie.
Multumesc inca o data.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kovikahe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna!
Am si eu o problema cu un vectra A 2.0 8v.
Se porneste greu, trebuie apasat pedala de acceleratie putin cand o pornest. Iar in relant tremura motorul, si se opreste de cateva ori pe zi in relant. Iar daca accelerezi merge/trage bine.
Am fost la un service si au pus-o la un tester, si a aratat ca e ok motorul.
Nu mai stiu ce sa mai fac
Daca puteti ajutati-ma.
Am si eu o problema cu un vectra A 2.0 8v.
Se porneste greu, trebuie apasat pedala de acceleratie putin cand o pornest. Iar in relant tremura motorul, si se opreste de cateva ori pe zi in relant. Iar daca accelerezi merge/trage bine.
Am fost la un service si au pus-o la un tester, si a aratat ca e ok motorul.
Nu mai stiu ce sa mai fac
Daca puteti ajutati-ma.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
komi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat