maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salutare utilizatorilor forumului!
Am un Opel Kadett pe care e montat un motor de Astra (C14NZ).
Dupa ce volanta uzata mi-a distrus capacul cu bucsa de la electromotor si a trebuit sa duc masina la un mecanic sa imi schimbe coroana si electomotorul acum nu mai reusesc sa pornesc masina: parca se supraalimenteaza motorul - se uda bujiile si pur si simplu nu porneste.
Pe retur am un pahar decantor care era plin tot timpul iar acum am observat ca este gol - nu e infundat returul (nu se evacueaza surplusul de benzina din carburator- sau cum i-o fi zicand ca am inteles ca e motor pe injectie monopunct).
Aveti vreo idee? (nici nu pot duce masina la un service serios - nu porneste). Mersi mult.
(cred ca stiti cum e fara masina si sa dai bani pe taxi)
Am un Opel Kadett pe care e montat un motor de Astra (C14NZ).
Dupa ce volanta uzata mi-a distrus capacul cu bucsa de la electromotor si a trebuit sa duc masina la un mecanic sa imi schimbe coroana si electomotorul acum nu mai reusesc sa pornesc masina: parca se supraalimenteaza motorul - se uda bujiile si pur si simplu nu porneste.
Pe retur am un pahar decantor care era plin tot timpul iar acum am observat ca este gol - nu e infundat returul (nu se evacueaza surplusul de benzina din carburator- sau cum i-o fi zicand ca am inteles ca e motor pe injectie monopunct).
Aveti vreo idee? (nici nu pot duce masina la un service serios - nu porneste). Mersi mult.
(cred ca stiti cum e fara masina si sa dai bani pe taxi)
ManiacuV6
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2005
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
Bujiile sunt ok(se uda -cu benzina cand vreau sa pornesc-); ordinea la aprindere e ok(verificata)capacul de la delcou e ok si nici nu e umed;am injectie momopunct deci pompa in rerervor care baga benzina (verificat)
Am inteles ca returul se deschide abia dupa ce porneste motorul.
uneori cand da semne sa porneasca parca ii da cineva un sut si apoi iar parca dau la polizor.
Am inteles ca returul se deschide abia dupa ce porneste motorul.
uneori cand da semne sa porneasca parca ii da cineva un sut si apoi iar parca dau la polizor.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ok, sa o luam in ordine...
Iinteleg ca ai schimbat electromotorul... ce inseamna "parca dau la polizor" sunt zgomote ciudate sau asa suna electromotorul la tine?
"uneori da semne sa porneasca" incearca sa pornest impingand masina ca poate sa fie doar "innecata", iar electromotorul nu are suficeinta forta. Innecata - prea multa benzina in camera de ardere, se umezesc bujiile (ajuta sa le demontezi pe toate si sa le lasi sa se usuce)
Rog completeaza in profil si loc de unde esti poate se va gasi cineva sa iti sara in ajutor...
Iinteleg ca ai schimbat electromotorul... ce inseamna "parca dau la polizor" sunt zgomote ciudate sau asa suna electromotorul la tine?
"uneori da semne sa porneasca" incearca sa pornest impingand masina ca poate sa fie doar "innecata", iar electromotorul nu are suficeinta forta. Innecata - prea multa benzina in camera de ardere, se umezesc bujiile (ajuta sa le demontezi pe toate si sa le lasi sa se usuce)
Rog completeaza in profil si loc de unde esti poate se va gasi cineva sa iti sara in ajutor...
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am verificat cand si cum da scanteie delcoul ; nu o da tot timpul in acelasi loc si se pare ca dand scateia mai repede sau mai tarziu imi da peste cap toata aprinderea. Daca reusesc sa pornesc ; motorul merge parca in 3 sau mai rau... se scutura toata de zici ca se dezmembreaza ....
(electromotorul e ok ; dau la polizor=dau la automat si nici un semn de pornire)
Avansul e la semn, motorul (ordinea de aprindere si implicit fisele) sunt toate la loc (verificat).
Din cand in cand da rateuri si scoate pe carburator un norisor fain de benzina ...
(electromotorul e ok ; dau la polizor=dau la automat si nici un semn de pornire)
Avansul e la semn, motorul (ordinea de aprindere si implicit fisele) sunt toate la loc (verificat).
Din cand in cand da rateuri si scoate pe carburator un norisor fain de benzina ...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
Asta iarna cica era sarita distributia... s-a rezolvat intr-un tarziu - iar de cand mi-am schimbat si intinzatorul de curea masina a mers o vreme bine.
Acum: masina e la un service (au si piese second hand) - mi-au spus ca e dus computerul si ca ei nu au si nici nu au de unde face rost. (baga mult prea multa benzina - consuma undeva la ~ 30% ) Cam cat e un computer?(second bineinteles)
Intrebarea mea este daca se poate rescrie computerul sau daca pot gasi undeva unul compatibil.
Mersi mult!
Acum: masina e la un service (au si piese second hand) - mi-au spus ca e dus computerul si ca ei nu au si nici nu au de unde face rost. (baga mult prea multa benzina - consuma undeva la ~ 30% ) Cam cat e un computer?(second bineinteles)
Intrebarea mea este daca se poate rescrie computerul sau daca pot gasi undeva unul compatibil.
Mersi mult!
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
alecsstan
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2006
- Mesaj Privat
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
- alinnicola
- **
- 78 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Ascona 1988 E18NV
- Salaj
alinnicola
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Salaj
- Masina: Ascona 1988 E18NV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
maflorin a scris:chestia e ca nu am gasit
Ma bate gandul sa trec motorul pe aprindere clasica (carburator, delcou, pompa benzina 1.3 clasic) -
stie cineva cam la ce suma le-as putea cumpara de la dezmembrari?
Ma bate gandul sa trec motorul pe aprindere clasica (carburator, delcou, pompa benzina 1.3 clasic) -
stie cineva cam la ce suma le-as putea cumpara de la dezmembrari?
sal.
- poti trece pe carburator ( trecerea este foarte simplu ) eu asa am c14nz pe carburator
- trebuie modificat alimentarea din rezervor si remontata pompa de benzina mecanica, schimbata galeria de injectie cu una pe carburatie,
delcoul ramane acelasi
- cauta un carburator 2e2 cu galerie si mai discutam dupa (carb. 2e2 se preteaza la motor 1,4)