gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stiu ca a aparut noul model de Astra ... stiu si ce face, si cat costa, si ca-i faina ... insa am 2 probleme ... poate chiar 3 ...
- am inteles ca termenul de livrare e de pana la 4-5 luni (si creste! )
- e model nou ... as mai astepta ... plus ca un diesel m-ar duce cam sus, mai ales la dotarile pe care levreau ...
- nu am vazut-o in realitate decat de sus ... dar ma atrage mai mult (deocamdata) modelul Classic II ... chestie de gusturi ...
In fine ... ideea e ca ma pregatesc de comanda ... mai ales ca de curand am vazut pe site la DiBas ca au bagat si model 1.7 (c)dTI ... si is cam satul de trecut pe la pompa (nu de alta, dar am experiente destul de indelungate cu omega 2.6 hidramat, ascona 1.6 carburator, honda accord 2.0 ... toate benzina, toate cam sugative ... as trece pe diesel ... iar daca o sa vreau senzatii, o sa am o alternativa cat de cat la indemana
Discutii:
1. asa cum spuneam mai sus, la DiBas in oferta a aparut de curand ( max sapt) la sectiunea preturi la Astra Classic II, o echipare diesel: 1,7CDTi 80CP
http://www.opeldibas.ro/htm...stra_pret_cip.htm
am auzit niste discutii cum ca NU ar fi motorul cdti de pe noul Astra, ci vechiul motor dti de la opel (care, de fapt, ar fi de provenineta Isuzu - cam injurate pe ici - pe colo).
Ce stiti mai mult de motorizare asta si, eventual, de comportamentul masinii echipata cu 1.7 80 CP (din modelele mai vechi de astra G, evident).
2. Pretul e cu ~ 900 euro mai mare decat la modelul similar 1.6 16v benzina ... mi se pare just ...
in dotarea pe care as dori-o (baza + pachete: club, N'Joy si electric), pretul final ma duce cam in 13.500 (1.6i) ... cu echiparea diesel, sare in 14.700 euro pret final (DDP) ... adica approx 16.000 costuri totale fara CASCO la leasing pe 12 luni ...
Cum vi se pare pretul / dotari ... eu mi-am zis, dupa cateva zeci / sute de calcule, ca e ok ...
3. ce-mi puteti spune despre calitatea masinii - cei care aveti modelul G initial ... si mai ales cei care aveti modelul nou de G (Classic II) - (if any!)
4. ce BUBE au masinile astea ... trebuie sa fie si de-astea ...
5. Garantie - conditii, probleme, etc
Multam!
PS: sa nu deschid un nou thread, ce stiti despre CASCO in dauna TOTALA (furt/distrugere) pe perioada leasingului macar ... mai precis, cum se procedeaza in cazul inc are dupa 6 - 7 luni imi fura masina / am dauna totala, tinand cont ca deja am achitat 8-9000 de euro din contract?!
o sa mai caut info pe forum ... deocamdata tre' sa fug ...
Multam inca o data!
Toate Bune!
- am inteles ca termenul de livrare e de pana la 4-5 luni (si creste! )
- e model nou ... as mai astepta ... plus ca un diesel m-ar duce cam sus, mai ales la dotarile pe care levreau ...
- nu am vazut-o in realitate decat de sus ... dar ma atrage mai mult (deocamdata) modelul Classic II ... chestie de gusturi ...
In fine ... ideea e ca ma pregatesc de comanda ... mai ales ca de curand am vazut pe site la DiBas ca au bagat si model 1.7 (c)dTI ... si is cam satul de trecut pe la pompa (nu de alta, dar am experiente destul de indelungate cu omega 2.6 hidramat, ascona 1.6 carburator, honda accord 2.0 ... toate benzina, toate cam sugative ... as trece pe diesel ... iar daca o sa vreau senzatii, o sa am o alternativa cat de cat la indemana
Discutii:
1. asa cum spuneam mai sus, la DiBas in oferta a aparut de curand ( max sapt) la sectiunea preturi la Astra Classic II, o echipare diesel: 1,7CDTi 80CP
http://www.opeldibas.ro/htm...stra_pret_cip.htm
am auzit niste discutii cum ca NU ar fi motorul cdti de pe noul Astra, ci vechiul motor dti de la opel (care, de fapt, ar fi de provenineta Isuzu - cam injurate pe ici - pe colo).
Ce stiti mai mult de motorizare asta si, eventual, de comportamentul masinii echipata cu 1.7 80 CP (din modelele mai vechi de astra G, evident).
2. Pretul e cu ~ 900 euro mai mare decat la modelul similar 1.6 16v benzina ... mi se pare just ...
in dotarea pe care as dori-o (baza + pachete: club, N'Joy si electric), pretul final ma duce cam in 13.500 (1.6i) ... cu echiparea diesel, sare in 14.700 euro pret final (DDP) ... adica approx 16.000 costuri totale fara CASCO la leasing pe 12 luni ...
Cum vi se pare pretul / dotari ... eu mi-am zis, dupa cateva zeci / sute de calcule, ca e ok ...
3. ce-mi puteti spune despre calitatea masinii - cei care aveti modelul G initial ... si mai ales cei care aveti modelul nou de G (Classic II) - (if any!)
4. ce BUBE au masinile astea ... trebuie sa fie si de-astea ...
5. Garantie - conditii, probleme, etc
Multam!
PS: sa nu deschid un nou thread, ce stiti despre CASCO in dauna TOTALA (furt/distrugere) pe perioada leasingului macar ... mai precis, cum se procedeaza in cazul inc are dupa 6 - 7 luni imi fura masina / am dauna totala, tinand cont ca deja am achitat 8-9000 de euro din contract?!
o sa mai caut info pe forum ... deocamdata tre' sa fug ...
Multam inca o data!
Toate Bune!
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
salut.
despre motor 1.7cdti iti spun ca nui rau. eu l-am incercat pe astra nou acu 1 sapt. nu stiu daca pe Classic II se pune motoru vechi sau asta nou!
ca pret eu zic ca nui chiar mic dar nici mare. eu acum 1an am luat 1.6 16V automatic, Elegance, Full (xenon, climatronioc, scaune/geamuri/oglinzi elecrtice, incalzire in scaune/oglinzi) cu 19.200 + FULL CASCO 880EURO/AN! deci imi statea in 20000euro (bani jos, fara leasing)!
Despre masina... in primu rand estetic arata mai bine HATCBACK'u si nu SEDAN'u!!! in rest: deci scaune din astra G SUX BIG TIME! sa uiti de comfort daca vrei sa faci un drum de 1000km (chiar si un drum tg-mures - bucuresti (350km) ma oboseste enorm (dureri de spate etc))! daca poti sa faci comanda la model cu scaune sport ... ar fi ideal! poate macar alea is mai comfortabile (desi am citit revew la astra bertone si nici acolo nu is foarte bune). alta prostie la astra G - SUSPENSII. is prea moi! deci la viteza de 60 km/h deja incepe sa faca balans masina. ma refer daca prinzi o denivelare! si nici stabilitate nu are foarte mare. tot din cauza suspensiei! am noroc ca am jenti mai late vara si si cat de cat se mai tine pe drum! eu acuma ma gandesc sa-mi pun arcuri sport pt rigidizare. iarasi daca ai posibilitatea sa cumperi cu suspensii sport - recomand!
CASCO: eu am full casco si iti recomand si tie! merita. la 16000 o sa ai cam 800euro/an ... dar nu ai nici o problema. daca nu folosesti casco 1 an ai reducere destul de mare. eu de la 880euro am primit reducere de 120euro ... acuma dau 760euro/an! dar si daca folosesti de mai multe ori iti creste dar nu asa de mult (vreo 10-20euro/an). in cazul furtului primesti 80%! (16000 - 80% = 12800euro) (80% din valoarea masinii. primu an ai masina evaluata 100%, al 2-a an mai putin si tot asa!). in cazul 'daune totale' primesti masina noua! si sa faci CASCO la ALLIANT TIRIAC! aia nici nu discuta. vin, constateaza, fac comanda DE LA DEALER OPEL!!! si ai toate piese noi-noute! alte asigurari incep cu "luam 5 oferte, gasim aia mai ieftina (deobicei piese facute in turcia) si apoi facem comanda! nu cred ca ai vrea!
bafta la cumparae!!!
despre motor 1.7cdti iti spun ca nui rau. eu l-am incercat pe astra nou acu 1 sapt. nu stiu daca pe Classic II se pune motoru vechi sau asta nou!
ca pret eu zic ca nui chiar mic dar nici mare. eu acum 1an am luat 1.6 16V automatic, Elegance, Full (xenon, climatronioc, scaune/geamuri/oglinzi elecrtice, incalzire in scaune/oglinzi) cu 19.200 + FULL CASCO 880EURO/AN! deci imi statea in 20000euro (bani jos, fara leasing)!
Despre masina... in primu rand estetic arata mai bine HATCBACK'u si nu SEDAN'u!!! in rest: deci scaune din astra G SUX BIG TIME! sa uiti de comfort daca vrei sa faci un drum de 1000km (chiar si un drum tg-mures - bucuresti (350km) ma oboseste enorm (dureri de spate etc))! daca poti sa faci comanda la model cu scaune sport ... ar fi ideal! poate macar alea is mai comfortabile (desi am citit revew la astra bertone si nici acolo nu is foarte bune). alta prostie la astra G - SUSPENSII. is prea moi! deci la viteza de 60 km/h deja incepe sa faca balans masina. ma refer daca prinzi o denivelare! si nici stabilitate nu are foarte mare. tot din cauza suspensiei! am noroc ca am jenti mai late vara si si cat de cat se mai tine pe drum! eu acuma ma gandesc sa-mi pun arcuri sport pt rigidizare. iarasi daca ai posibilitatea sa cumperi cu suspensii sport - recomand!
CASCO: eu am full casco si iti recomand si tie! merita. la 16000 o sa ai cam 800euro/an ... dar nu ai nici o problema. daca nu folosesti casco 1 an ai reducere destul de mare. eu de la 880euro am primit reducere de 120euro ... acuma dau 760euro/an! dar si daca folosesti de mai multe ori iti creste dar nu asa de mult (vreo 10-20euro/an). in cazul furtului primesti 80%! (16000 - 80% = 12800euro) (80% din valoarea masinii. primu an ai masina evaluata 100%, al 2-a an mai putin si tot asa!). in cazul 'daune totale' primesti masina noua! si sa faci CASCO la ALLIANT TIRIAC! aia nici nu discuta. vin, constateaza, fac comanda DE LA DEALER OPEL!!! si ai toate piese noi-noute! alte asigurari incep cu "luam 5 oferte, gasim aia mai ieftina (deobicei piese facute in turcia) si apoi facem comanda! nu cred ca ai vrea!
bafta la cumparae!!!
gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
aha ... multam fain ... (damn, you'r fast! )
pe rand: cam multe "negre" ... mai ales faza cu scaunele ... nu de alta, da' is invatat cu scaunele din omega si ascona - LUX! ... nush cat sux alea din G (sincer, mie mi s-au parut comode in drive-test, dar distanta a fost mult prea scurta ca sa-mi fac o parere clara), dar alea din Honda m-au terminat dupa numai 400 KM ... suportul lombar mi-a rupt lombele ...
cat despre suspensii, cativa le laudau ... nu am avut cum sa-mi dau seama in drive-test prea bine, ca oricum Fundeniu' e o groapa-ridicatura continua .... oricum, daca e, stiu ca au posibilitatea de inlocuire suspensii cu un alt tip ... contra-cost, evident ... dar daca or sa ma deranjeze prea tare, asta e ... ce e scris si pentru noi ...
CASCO - alliantz ... lucrez cu o firma de brokeraj de asigurari ... stiu situatia ... in schimb nu am reusit sa aflu care e conditia de dauna totala in caz de leasing (unde, din cate stiu, firma de leasing e proprietarul masinii pana la achitarea ultimului euroi) ... In cazul asta specific m-ar interesa ...
Nu de alta, dar am auzit niste dume la Daewoo, unde au avut oamenii dauna totala in leasing, si creditorul a incercat o faza de genul: mata ai inchiriat masina de la noi ... etc ... intrasera in focuri ... nu ami stiu ce s-a intamplat dupa (aberant, in orice caz ... ca daca, Doamne-Fereste, am dauna totala dupa ce deja am dat 9 - 10.000 de euroi - sa zicem avans 50% + inca 5-6 rate de 500 - si-mi spune leasingu' ca am inchiriat si io o masina 6 luni cu aproape 11000 de euro, a doua zi ma prezint cu geanta de Molotoave in fata sediului )
Darkness: multam, e genul de informatie pe care o asteptam ... nu am nevoie sa ma convinga cineva sa o cumpar, ci sa stiu la ce ma astept ... sa nu plang prea rau dupa ... Ramana dator ...
10x!
Tyby.
PS: sa nu te superi, da-mi place si sedanul ... as spune mai mult chiar decat hatch ... dar nu zic, ca dintr-un anumit unghi imi place mai mult cel din urma ... parca e mai ... "agresiv" (nu e termenul cel mai potrivit pentru o Astra G, dar oricum ... cred ca intelegeti ce vreau sa zic ... )
pe rand: cam multe "negre" ... mai ales faza cu scaunele ... nu de alta, da' is invatat cu scaunele din omega si ascona - LUX! ... nush cat sux alea din G (sincer, mie mi s-au parut comode in drive-test, dar distanta a fost mult prea scurta ca sa-mi fac o parere clara), dar alea din Honda m-au terminat dupa numai 400 KM ... suportul lombar mi-a rupt lombele ...
cat despre suspensii, cativa le laudau ... nu am avut cum sa-mi dau seama in drive-test prea bine, ca oricum Fundeniu' e o groapa-ridicatura continua .... oricum, daca e, stiu ca au posibilitatea de inlocuire suspensii cu un alt tip ... contra-cost, evident ... dar daca or sa ma deranjeze prea tare, asta e ... ce e scris si pentru noi ...
CASCO - alliantz ... lucrez cu o firma de brokeraj de asigurari ... stiu situatia ... in schimb nu am reusit sa aflu care e conditia de dauna totala in caz de leasing (unde, din cate stiu, firma de leasing e proprietarul masinii pana la achitarea ultimului euroi) ... In cazul asta specific m-ar interesa ...
Nu de alta, dar am auzit niste dume la Daewoo, unde au avut oamenii dauna totala in leasing, si creditorul a incercat o faza de genul: mata ai inchiriat masina de la noi ... etc ... intrasera in focuri ... nu ami stiu ce s-a intamplat dupa (aberant, in orice caz ... ca daca, Doamne-Fereste, am dauna totala dupa ce deja am dat 9 - 10.000 de euroi - sa zicem avans 50% + inca 5-6 rate de 500 - si-mi spune leasingu' ca am inchiriat si io o masina 6 luni cu aproape 11000 de euro, a doua zi ma prezint cu geanta de Molotoave in fata sediului )
Darkness: multam, e genul de informatie pe care o asteptam ... nu am nevoie sa ma convinga cineva sa o cumpar, ci sa stiu la ce ma astept ... sa nu plang prea rau dupa ... Ramana dator ...
10x!
Tyby.
PS: sa nu te superi, da-mi place si sedanul ... as spune mai mult chiar decat hatch ... dar nu zic, ca dintr-un anumit unghi imi place mai mult cel din urma ... parca e mai ... "agresiv" (nu e termenul cel mai potrivit pentru o Astra G, dar oricum ... cred ca intelegeti ce vreau sa zic ... )
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
NP ... scaune din astra G nu-mi plac nicicum. in curbe ai tendinta sa zbori din masina asta la 60-80km/h ... suspensii is buine pt drumuirle noastre dar nu inspira siguranta la 100 km/h cand masina e pe cale de a sari de pe drum! am patit-o chiar cu 100 km/h ... o intrat in balans si m-o vazut admin'u din spate cum era sa FLY HIGH!
P.S. ... marfa astra asta din poza. jante am, mai lipsesc suspensii sport, kit exterior si un sticker pe usa
P.S. ... marfa astra asta din poza. jante am, mai lipsesc suspensii sport, kit exterior si un sticker pe usa
gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
Castaneda
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Sunt o soferita care tocmai se hotarase sa isi schimbe Matiz-ul cu un Opel Astra Classic. Ce am citit pe acest site m-a lasat total nedumerita. Credeam ca imi cumpar o masina foarte buna dar aud numai despre probleme. Ca nu este buna frana, ca nu este buna alarma etc etc + mecanici de la service-uri care nu cunosc meserie ! Cu Matizul nu am avut absolut nici o problema in 3 ani ! M-au descurajat cele citite pe acest forum. Oare nu am ales bine ?
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
@Castenada, nu te speria. Gandeste-te ca suntem aproape 6000 useri pe forum, majoritate cu masini second, trecute (unle chiar bine) de 100.000 km, ca multi dintre useri au ajuns aici ca soferi de Opel in cautare de remedii pentru problemele care le au
Orice masina are probleme. Mai mici sau mai mari. Unele din erori de proiectare, altele din greseli de fabricatie, altele din exploatare neglizenta.
Eu zic (si majoritatea celor de pe forum cred ca sunt de acord cu mine) ca Opel-urile sunt niste masini cinstite. Care iti ofera din plin pentru cat dai pe ele.
Orice masina are probleme. Mai mici sau mai mari. Unele din erori de proiectare, altele din greseli de fabricatie, altele din exploatare neglizenta.
Eu zic (si majoritatea celor de pe forum cred ca sunt de acord cu mine) ca Opel-urile sunt niste masini cinstite. Care iti ofera din plin pentru cat dai pe ele.
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Poate ajut si eu: am Astra G din 2005, 1,7 CDTi, overclock la 110 CP, roti de 16, clima automata si multe altele. Sedan. In 33 000 km nu am avut nici macar un deranj, a vazut doar doua drumuri la revizii pana acum, consum maxim in oras 6,5% si ii dau 4000 rpm fara jena. Stabilitatea este absolut ok daca stii sa conduci, suspensiile sunt FOARTE TARI in comparatie cu orice altceva, deci cam zdruncina. Scaunele sunt proaste asa cum s-a scris si mai sus, dar in nici un caz asa de rele cum isi imagineaza unii. Despre faza cu intratul in balans - si Golf V GTI intra in balans - atentie cum conduceti.
Dupa opinia mea de specialist, Astra G este una din cele mai bune masini construite vreodata, alaturi de Ford Focus si Golf IV. Cine se mai plange de probleme la Astra G uita sa precizeze cate sute de mii de km are masina respectiva inainte de a ceda ceva. Un Astra G nou pana la 150 000 km ii prezinti decat statia peco si service la revizie. Restul sunt povesti.
Dupa opinia mea de specialist, Astra G este una din cele mai bune masini construite vreodata, alaturi de Ford Focus si Golf IV. Cine se mai plange de probleme la Astra G uita sa precizeze cate sute de mii de km are masina respectiva inainte de a ceda ceva. Un Astra G nou pana la 150 000 km ii prezinti decat statia peco si service la revizie. Restul sunt povesti.
gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
heh ... ca mult a mai trecut de atunci (daca va uitati, posturile initiale sunt de mai bine de trei ani!
Castaneda - stai linistita, masina este OK, daca as fi limitat la bani la momentul actual mi-as lua fara sa ma gandesc prea mult. Ce a spus jE mai sus este cat se poate de corect!
In fine, update de caz. Am lasat-o moale cam juma' de an dupa discutia de la inceputul topicului (cred ca banii au fost problema, desi nu mai stiu exact), dupa care am reinceput. Intr-un final am ajuns la Galati, la dealer, si am facut acolo un drive test cu dieselul de 1.7 / 80 CP, care mi s-a parut OK. Eram hotarat sa o iau (1.7 CDTi in dotare full, cam cu toate pachetele etc). ... Facusem calculele, configuratia, ramanea sa dau comanda si sa astept cam 3 saptamani ...
INSA am ajuns in show-room la Ford, fiind relativ aproape de dealerul Opel din oras ... si am vazut masina "in vitrina". Era acolo, era inalta, era nervoasa ... in fine, asta era pe 30 sau 31 decembrie, cu o juma' de ora inainte de inchidere ... Pe 3 ianuarie 2005 m-am intors la dealer pentru aprofundare, pe 4 am depus actele, pe 7 noaptea la 9 si ceva mi-au venit numerele pe un trailer, pe 8 dimineata s-a facut receptia & shit ...
Ce am luat? Un Ford Fusion Ghia, 1.6 benzina, 100 CP, garda la sol 191 - 204 mm - o configuratie excelenta pentru Bucuresti ... La momentul de fata am aproape 70.000 km si sunt la fel de incantat de masina ca in prima zi ... cu o exploatare jegoasa din partea mea si cu un minim de probleme si cam lipsa la capitolul greieri!
Detalii am dat destule, insa fiind un forum Opel, nu vreau sa plictisesc pe nimeni!
Castaneda - stai linistita, masina este OK, daca as fi limitat la bani la momentul actual mi-as lua fara sa ma gandesc prea mult. Ce a spus jE mai sus este cat se poate de corect!
In fine, update de caz. Am lasat-o moale cam juma' de an dupa discutia de la inceputul topicului (cred ca banii au fost problema, desi nu mai stiu exact), dupa care am reinceput. Intr-un final am ajuns la Galati, la dealer, si am facut acolo un drive test cu dieselul de 1.7 / 80 CP, care mi s-a parut OK. Eram hotarat sa o iau (1.7 CDTi in dotare full, cam cu toate pachetele etc). ... Facusem calculele, configuratia, ramanea sa dau comanda si sa astept cam 3 saptamani ...
INSA am ajuns in show-room la Ford, fiind relativ aproape de dealerul Opel din oras ... si am vazut masina "in vitrina". Era acolo, era inalta, era nervoasa ... in fine, asta era pe 30 sau 31 decembrie, cu o juma' de ora inainte de inchidere ... Pe 3 ianuarie 2005 m-am intors la dealer pentru aprofundare, pe 4 am depus actele, pe 7 noaptea la 9 si ceva mi-au venit numerele pe un trailer, pe 8 dimineata s-a facut receptia & shit ...
Ce am luat? Un Ford Fusion Ghia, 1.6 benzina, 100 CP, garda la sol 191 - 204 mm - o configuratie excelenta pentru Bucuresti ... La momentul de fata am aproape 70.000 km si sunt la fel de incantat de masina ca in prima zi ... cu o exploatare jegoasa din partea mea si cu un minim de probleme si cam lipsa la capitolul greieri!
Detalii am dat destule, insa fiind un forum Opel, nu vreau sa plictisesc pe nimeni!
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
Exista oare vreo diferenta intre Astra2G comercializat in Germania si cele pentru Romania?Ma refer la calitatea dotarilor, configuratia masinii, inclusiv arcurile si scaunele, respectiv stabilitate, vis a vis de balansul mentionat anterior?Ma rog, poate stie cineva, si ii multumesc anticipat pentru raspuns.
- Marian79
- **
- 114 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Astra 2007 C16XEP
- Bucuresti
Marian79
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 C16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
Din cate stiu Astra Classic II nu se produce pentru Germania; este o varianta pentru tarile mai slab dezvoltate.
m-am uitat pe www.opel.de si nu am vazut modelul asta.
(sau poate ma insel)
m-am uitat pe www.opel.de si nu am vazut modelul asta.
(sau poate ma insel)
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
Opel Astra Clasic 2 asa este, nu se comercializeza in Germania, in schimb Opelul Astra 2, da.Stiu ca Clasicul 2 este fabricat in Polonia pt tarile din est.Din surse sigure stiu ca VW sau Skoda fabrica separat masini pt Germania si vestul Europei inclusiv, si altele pt Europa de Est.Pretul si calitatea difera la ambele.Ma gandeam ca la fel este si cu Opelul Astra 2.De aici probabil treaba cu suspensiile si poate si cu confortul scaunelor.Masina mea este un Opel Astra 2, 1,7CDTI, model 2004, si a fost adusa din Germania.Eu am gasit-o pe net si am comandat-o, si am platit un tip sa mi-o aduca.Omul zicea ca a piscat-o pe autostrada cu peste 150km/h, si masina are stabilitate, merge foarte bine,silentios.Tipul nu avea niciun motiv sa ma minta.
swiss
- Mesaje scrise: 65
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
acum ca tot a reinceput discutia despre astra classic 2 , sa-mi spun si eu parerea :
am masina de noua de 1 an, am peste 24000 de km si serviceul l-a vazut doar la revizia de 15000 km.
am mers anul trecut cu masina pana in spania cu trecere prin germania. toata bucata de autostrada din germania nu a vazut viteza sub 160 de kmh. nici urma de instabilitate, iar chestia cu balansul e valabila doar la suspensii vechi de 500.000 km. suspensiile sunt cam tari as putea spune, dar nici nu mi-as dori mai moi ca imi place stabilitatea masinii. poate ca suspensiile tari se trag de la faptul ca am pe masina pachetul de drumuri grele...
in week-end am mers cam toata autostrada spre pitesti cu ~150 kmh si la fel nici urma de instabilitate.
despre motorizare: orice diesel de 1,7 pus pe opel este de provenienta isuzu (deci inclusiv astra new). pe mine acest diesel m-a convins sa iau classic in loc de astra new de 1,4 benzina. oricand mi-as lua un diesel cu tehnologie japoneza. chiar sunt curios la cate dieseluri scrie in carte ca turatia maxima a motorului, care poate fi mentinuta este 5000 rpm . sa nu creada lumea ca tin masina numai in 5000rpm, dar asta ma face sa cred ca daca o duc spre 4000rpm la un demaraj ma incadrez in limitele normale de exploatare
cutia de viteze: dupa mine are o etajare excelenta si in combinatie cu motorul putin cam prea turat pentru un diesel iti ofera niste reprize excelente. care inca ma mai incanta.
hai sa pun si cateva parti mai rele ca sa nu zica lumea ca nu sunt echilibrat:
greierasi la grila de aer spre parbriz(sper sa-mi fac timp si sa il rezolv ca am citit pe forum ca mere cu burete), si cred ca si prin zona cdplayerului. greierasii de la geamurile electrice pe fatza.
daca dechizi radioul ai o masina excelenta
ps: mai am o corsa new pe benzina si pot spune ca astra este mai stabila pe autostrada decat corsa. la drive test cu astra new nu m-a impresionat stabilitatea. astra new cu esp trebuie fie mai stabila, dar fara esp sunt comparabile.
am masina de noua de 1 an, am peste 24000 de km si serviceul l-a vazut doar la revizia de 15000 km.
am mers anul trecut cu masina pana in spania cu trecere prin germania. toata bucata de autostrada din germania nu a vazut viteza sub 160 de kmh. nici urma de instabilitate, iar chestia cu balansul e valabila doar la suspensii vechi de 500.000 km. suspensiile sunt cam tari as putea spune, dar nici nu mi-as dori mai moi ca imi place stabilitatea masinii. poate ca suspensiile tari se trag de la faptul ca am pe masina pachetul de drumuri grele...
in week-end am mers cam toata autostrada spre pitesti cu ~150 kmh si la fel nici urma de instabilitate.
despre motorizare: orice diesel de 1,7 pus pe opel este de provenienta isuzu (deci inclusiv astra new). pe mine acest diesel m-a convins sa iau classic in loc de astra new de 1,4 benzina. oricand mi-as lua un diesel cu tehnologie japoneza. chiar sunt curios la cate dieseluri scrie in carte ca turatia maxima a motorului, care poate fi mentinuta este 5000 rpm . sa nu creada lumea ca tin masina numai in 5000rpm, dar asta ma face sa cred ca daca o duc spre 4000rpm la un demaraj ma incadrez in limitele normale de exploatare
cutia de viteze: dupa mine are o etajare excelenta si in combinatie cu motorul putin cam prea turat pentru un diesel iti ofera niste reprize excelente. care inca ma mai incanta.
hai sa pun si cateva parti mai rele ca sa nu zica lumea ca nu sunt echilibrat:
greierasi la grila de aer spre parbriz(sper sa-mi fac timp si sa il rezolv ca am citit pe forum ca mere cu burete), si cred ca si prin zona cdplayerului. greierasii de la geamurile electrice pe fatza.
daca dechizi radioul ai o masina excelenta
ps: mai am o corsa new pe benzina si pot spune ca astra este mai stabila pe autostrada decat corsa. la drive test cu astra new nu m-a impresionat stabilitatea. astra new cu esp trebuie fie mai stabila, dar fara esp sunt comparabile.
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
swiss a scris:acum ca tot a reinceput discutia despre astra classic 2 , sa-mi spun si eu parerea :
am masina de noua de 1 an, am peste 24000 de km si serviceul l-a vazut doar la revizia de 15000 km.
am mers anul trecut cu masina pana in spania cu trecere prin germania. toata bucata de autostrada din germania nu a vazut viteza sub 160 de kmh. nici urma de instabilitate, iar chestia cu balansul e valabila doar la suspensii vechi de 500.000 km. suspensiile sunt cam tari as putea spune, dar nici nu mi-as dori mai moi ca imi place stabilitatea masinii. poate ca suspensiile tari se trag de la faptul ca am pe masina pachetul de drumuri grele...
in week-end am mers cam toata autostrada spre pitesti cu ~150 kmh si la fel nici urma de instabilitate.
despre motorizare: orice diesel de 1,7 pus pe opel este de provenienta isuzu (deci inclusiv astra new). pe mine acest diesel m-a convins sa iau classic in loc de astra new de 1,4 benzina. oricand mi-as lua un diesel cu tehnologie japoneza. chiar sunt curios la cate dieseluri scrie in carte ca turatia maxima a motorului, care poate fi mentinuta este 5000 rpm . sa nu creada lumea ca tin masina numai in 5000rpm, dar asta ma face sa cred ca daca o duc spre 4000rpm la un demaraj ma incadrez in limitele normale de exploatare
cutia de viteze: dupa mine are o etajare excelenta si in combinatie cu motorul putin cam prea turat pentru un diesel iti ofera niste reprize excelente. care inca ma mai incanta.
hai sa pun si cateva parti mai rele ca sa nu zica lumea ca nu sunt echilibrat:
greierasi la grila de aer spre parbriz(sper sa-mi fac timp si sa il rezolv ca am citit pe forum ca mere cu burete), si cred ca si prin zona cdplayerului. greierasii de la geamurile electrice pe fatza.
daca dechizi radioul ai o masina excelenta
ps: mai am o corsa new pe benzina si pot spune ca astra este mai stabila pe autostrada decat corsa. la drive test cu astra new nu m-a impresionat stabilitatea. astra new cu esp trebuie fie mai stabila, dar fara esp sunt comparabile.
am masina de noua de 1 an, am peste 24000 de km si serviceul l-a vazut doar la revizia de 15000 km.
am mers anul trecut cu masina pana in spania cu trecere prin germania. toata bucata de autostrada din germania nu a vazut viteza sub 160 de kmh. nici urma de instabilitate, iar chestia cu balansul e valabila doar la suspensii vechi de 500.000 km. suspensiile sunt cam tari as putea spune, dar nici nu mi-as dori mai moi ca imi place stabilitatea masinii. poate ca suspensiile tari se trag de la faptul ca am pe masina pachetul de drumuri grele...
in week-end am mers cam toata autostrada spre pitesti cu ~150 kmh si la fel nici urma de instabilitate.
despre motorizare: orice diesel de 1,7 pus pe opel este de provenienta isuzu (deci inclusiv astra new). pe mine acest diesel m-a convins sa iau classic in loc de astra new de 1,4 benzina. oricand mi-as lua un diesel cu tehnologie japoneza. chiar sunt curios la cate dieseluri scrie in carte ca turatia maxima a motorului, care poate fi mentinuta este 5000 rpm . sa nu creada lumea ca tin masina numai in 5000rpm, dar asta ma face sa cred ca daca o duc spre 4000rpm la un demaraj ma incadrez in limitele normale de exploatare
cutia de viteze: dupa mine are o etajare excelenta si in combinatie cu motorul putin cam prea turat pentru un diesel iti ofera niste reprize excelente. care inca ma mai incanta.
hai sa pun si cateva parti mai rele ca sa nu zica lumea ca nu sunt echilibrat:
greierasi la grila de aer spre parbriz(sper sa-mi fac timp si sa il rezolv ca am citit pe forum ca mere cu burete), si cred ca si prin zona cdplayerului. greierasii de la geamurile electrice pe fatza.
daca dechizi radioul ai o masina excelenta
ps: mai am o corsa new pe benzina si pot spune ca astra este mai stabila pe autostrada decat corsa. la drive test cu astra new nu m-a impresionat stabilitatea. astra new cu esp trebuie fie mai stabila, dar fara esp sunt comparabile.
Sa inteleg ca ai si tu motorizarea 1,7CDTI 80C.P.Este posibil ca acest motor sa ruleze pe autostrada cu 180km/h?Care este consumul masinii?Eu sunt propietarul unui Astra 2 G din 2004, cu aceiasi motorizare ,abia de cateva zile, si inca nu am rulat cu masina suficient ca sa imi dau seama de consumul real.
swiss
- Mesaje scrise: 65
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
la 160 masina se simte bine, nu e turata peste masura, si ai senzatia ca sta pe drum. eu n-am ajuns decat la 170 anul trecut. sigur putea mai mult dar era prea noua masina si n-am exagerat, dar cred ca 180 o sa ating doar in vreo depasire, sau de proba. asa ca nu te pot lamuri.
despre consum...afara cam 5-5,5 in oras (bucuresti) 7-8 depinde de trafic, temperatura, sper sa reusesc vreodata sa imi consume si sub 7 in oras(...sa vedem vara asta)
despre consum...afara cam 5-5,5 in oras (bucuresti) 7-8 depinde de trafic, temperatura, sper sa reusesc vreodata sa imi consume si sub 7 in oras(...sa vedem vara asta)
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
edit
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
sunt un pic off topic.
am si eu un astra classic 1.7cdti.
mi-am pierdut cheia originala. am scapat-o intr-un canal.
mai am o cheie de rezerva , dar este fara telecomanda pentru inchidere centralizata si alarma. aveti idee cat ma costa o cheie la fel cu cea originala, de baza?
de asemenea masina este luata in leasing. stie cineva daca cei de la leasing au si ei un exemplar de cheie? stiu ca pe vremuri asa se proceda. ma gandesc ca daca au si ei o cheie, cu siguranta este o cheie cu telecomanda si as putea sa fac schimb cu ei si sa le-o dau pe asta de rezerva.
am si eu un astra classic 1.7cdti.
mi-am pierdut cheia originala. am scapat-o intr-un canal.
mai am o cheie de rezerva , dar este fara telecomanda pentru inchidere centralizata si alarma. aveti idee cat ma costa o cheie la fel cu cea originala, de baza?
de asemenea masina este luata in leasing. stie cineva daca cei de la leasing au si ei un exemplar de cheie? stiu ca pe vremuri asa se proceda. ma gandesc ca daca au si ei o cheie, cu siguranta este o cheie cu telecomanda si as putea sa fac schimb cu ei si sa le-o dau pe asta de rezerva.
paspalica
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2006
- Mesaj Privat