CGeana
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2019
- Mesaj Privat
Salutare, detin un opel astra g, 1.6 8 valve, 84 cp si intampin o problema la pornire si se manifesta astfel :
Eu fac naveta la serviciu, nu am nicio problema cu ea in cursul saptamanii, iar daca o tin nepornita 1 zi jumatate, 2 nu mai porneste decat impinsa, mentionez ca pun cheia in contact, se aprind martorii si nu invarte, claxon am, lumini am, i-am cumparat chiar si baterie noua si tot degeaba. Am fost la un prieten sa se uite, mi-a curatat niste contacte, a verificat electromotorul si mi-a spus ca invarte perfect. Posibil sa am vre-o pierdere de curent? Nu știu ce sa schimb la ea, as vrea sa o pun pe tester dar nu sunt sigur daca imi arata problema. Ma puteti ajuta cu vre-un sfat va rog? Mulțumesc!
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.6/ 8 v / 84 Cp
Eu fac naveta la serviciu, nu am nicio problema cu ea in cursul saptamanii, iar daca o tin nepornita 1 zi jumatate, 2 nu mai porneste decat impinsa, mentionez ca pun cheia in contact, se aprind martorii si nu invarte, claxon am, lumini am, i-am cumparat chiar si baterie noua si tot degeaba. Am fost la un prieten sa se uite, mi-a curatat niste contacte, a verificat electromotorul si mi-a spus ca invarte perfect. Posibil sa am vre-o pierdere de curent? Nu știu ce sa schimb la ea, as vrea sa o pun pe tester dar nu sunt sigur daca imi arata problema. Ma puteti ajuta cu vre-un sfat va rog? Mulțumesc!
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.6/ 8 v / 84 Cp
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Poate fi contactul cu cheie defect pe poziția de pornire electromotor, sau firul acela subtire care vine la el are contacte imperfecte/întrerupt.
Sau (și eu mizez mult pe asta) electromotorul defect, chiar dacã ți s-a spus cã e in regulã.
Sincer, l-aș da jos și aș schimba din prima bucsile si cãrbunii.(neaparat bucsile!).
Gindeste-te cînd le-ai schimbat ultima datã...
Poate fi contactul cu cheie defect pe poziția de pornire electromotor, sau firul acela subtire care vine la el are contacte imperfecte/întrerupt.
Sau (și eu mizez mult pe asta) electromotorul defect, chiar dacã ți s-a spus cã e in regulã.
Sincer, l-aș da jos și aș schimba din prima bucsile si cãrbunii.(neaparat bucsile!).
Gindeste-te cînd le-ai schimbat ultima datã...