- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
de cateva zile patesc un fenomem ciudat (ma gandesc ca o fi de la benzina proasta):
- la rece: dau cheie, motorul porneste si apoi se opreste imediat. a doua oara cand il pornesc il accelerez un pic si nu se mai opreste.
- la cald: se opreste la relanti(pb cunoscuta la opeluri)
ce ar putea fi?
Ps: filtrul de ulei, aer si benzina schimbate acu vreo 4-5mii km. bujii, fise noi
Ultima modificare făcută de CatalinE la Vin 20 Mai, 2005 2:04 pm
- la rece: dau cheie, motorul porneste si apoi se opreste imediat. a doua oara cand il pornesc il accelerez un pic si nu se mai opreste.
- la cald: se opreste la relanti(pb cunoscuta la opeluri)
ce ar putea fi?
Ps: filtrul de ulei, aer si benzina schimbate acu vreo 4-5mii km. bujii, fise noi
Ultima modificare făcută de CatalinE la Vin 20 Mai, 2005 2:04 pm
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Intai desfa capacul ala al lui si uitete la circuitele alea electrice pe care culiseaza patina aia sa nu fie intrerupte. Ar trebui sa fie gri sau negre pe tot semicercul ala unde are patina cursa(daca au dungi albe sunt mai mult ca sigur intrerupte).
Daca e asa acolo (adica cu gri/negru)mai dane niste detalii despre cum face motorul cand se opreste
Daca e asa acolo (adica cu gri/negru)mai dane niste detalii despre cum face motorul cand se opreste
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
CatalinE a scris:ce se poate face la el: curatat, schimbat?
Daca este DEBITMETRUL, nu poti decat sa-l schimbi. Verifica totusi prin deconectarea mufei acestuia, ECU va inlocui valorile lui cu valorile prestabilite. Nu te costa nimik. S-ar putea doar sa se aprinda becul check engine, dar nu neaparat.
Asta se strica de la ne-etansarea admisiei aer, cauza din care intra apa in filtru>>>debitmetru.
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
@pratmin: La mine la vectra am schimbat debitmetrul din cauza contactelor care sau uzat. Daca scoteam mufa de la el mergea motorul in 2 cilindri sau nu mai pornea deloc.
Eu zic ca se poate scoate capacul ala ca sa vezi ce e in el: apa, murdarie, contacte imperfecte. Asta daca nu vrei sa te duci cu ea la tester si sati spuna alaca e dus debitmetrul.
In alta ordine de idei se poate si curata putin scotand cele patru suruburi de sub capac. Eu am luat unu de la dezmembrari si era plin de praf (noroi) inauntru; lam pus pe masina acolo, a mers, am ajuns acasa lam curatat putin si iam dat cu wd40 si a inceput sa mearga ceva mai bine motorul si merge de vreun an foarte bine in conditiile in care nu mam mai uitat la el de atunci
Eu zic ca se poate scoate capacul ala ca sa vezi ce e in el: apa, murdarie, contacte imperfecte. Asta daca nu vrei sa te duci cu ea la tester si sati spuna alaca e dus debitmetrul.
In alta ordine de idei se poate si curata putin scotand cele patru suruburi de sub capac. Eu am luat unu de la dezmembrari si era plin de praf (noroi) inauntru; lam pus pe masina acolo, a mers, am ajuns acasa lam curatat putin si iam dat cu wd40 si a inceput sa mearga ceva mai bine motorul si merge de vreun an foarte bine in conditiile in care nu mam mai uitat la el de atunci
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Kappy a scris:@pratmin: La mine la vectra am schimbat debitmetrul din cauza contactelor care sau uzat. Daca scoteam mufa de la el mergea motorul in 2 cilindri sau nu mai pornea deloc.
Vorbesc din puctul de vedere al simptomelor masinii mele, care merge fara debitmetru si acum, pana ii cumpar altul.
Pe de alta parte, la mine debitmetrul este capsulat si nu stiu in ce masura se poate curata...
Scuze daca am generalizat prea mult, nu cunosc alte Opeluri atat de bine ca pe al meu...
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
chiciuc a scris:@pratmin tu ai stricat debitmetrul ? si masina e din 2002, vezi fa o vizita pe la opel service sau citeste in TIS, debitmetrele pana in 2001 se schimbau gratuit daca masina era veche de max 3 ani.
Intr-adevar, asa este, in TIS scrie asta... dar nu stiu daca este valabila si la Opel adusa din Belgia. Acum am pe ea 31000Km, treaba asta este valabila la masini <3 ani si <100000Km rulaj... dar poate ei nu cred ca are rulajul asta...
Voi incerca dar nu cred ca Opel Romania va admite asta, mai ales ca am facut verificarea la ei si nu au spus nimic...
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
As zice sa mai incerci si la alte service-uri, stiu pe cineva care a schimbat cilindrii de frana de pe spate gratuit la o Astra G Caravan 2.0 Dti SH adusa de afara din pacate nu stiu unde, la noi, a facut chestia asta... Poate te ajuta o spaga pe la service - off the record - la noi se poarta metoda asta numai ca trebuie sa stii unde sa o distribui...
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
am avut aceeasi problema!
in primu rand debitmetru de la c18xe nu culiseaza nimic,nu e acelasi ca la 20gsi(motronic)
problema ta este motorashul de relanti!
1.iti cumperi spray de curatzat degresat de la petrom, dupa care dai admisia de aer jos din cele 4 suruburi si curetzi tot deasupra si sub clapeta
2.dai motorashu pas cu pas jos si il curetzi fffff bine tot cu acelasi spray.
3.dupa ce montezi totul la loc scoti borna la baterie cca. 10 minute sa stergi codul de eroare din memorie
4.daca problema persista necesita schimbarea motorashului care la mine a costat in jur de 7 milioane acuma 2 ani!
multa bafta!
in primu rand debitmetru de la c18xe nu culiseaza nimic,nu e acelasi ca la 20gsi(motronic)
problema ta este motorashul de relanti!
1.iti cumperi spray de curatzat degresat de la petrom, dupa care dai admisia de aer jos din cele 4 suruburi si curetzi tot deasupra si sub clapeta
2.dai motorashu pas cu pas jos si il curetzi fffff bine tot cu acelasi spray.
3.dupa ce montezi totul la loc scoti borna la baterie cca. 10 minute sa stergi codul de eroare din memorie
4.daca problema persista necesita schimbarea motorashului care la mine a costat in jur de 7 milioane acuma 2 ani!
multa bafta!
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
debitmetru de la c18xe are 2 filamente,uitate prin el si vezi daca acele 2 filme nu sunt intrerupte,daca nu te prea pricepi mergi la un service ce este echipat cu computer ptr diagnoza kts de la bosch si o sa iti zica aia daca debitmetru e bun sau!
dar in prima faza fa ce am scris mai sus!simptomele ptr debitmetru ars la c18xe sunt altele!
dar in prima faza fa ce am scris mai sus!simptomele ptr debitmetru ars la c18xe sunt altele!
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
cortez a scris:relatiul e boala mai veche la motorul asta!
nici la mine nu sta la 875 la cat ar trebui sa stea el ci tot asa 600-700, dar se regleaza.
nici la mine nu sta la 875 la cat ar trebui sa stea el ci tot asa 600-700, dar se regleaza.
sa-mi spui si mie cum ai reusit!?! eu am fost de 2 ori la 2 reprezentante Opel (aveau Tech2 sau cum ii spune) si l-au reglat. Apoi nu m-a tinut decat vreo luna maxim doua
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat