ady_123
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Ascona 1983 1598
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua
De curand mi-am cumparat un opel ascona cu motor pe benzina de 1.6 cu carburator Pierburg 1B simplu corp si ma ingrozeste consumul, in oras imi consuma intre 16-18 %.
Mai am probleme si cu pornitul motorului mai ales dimineata cand tre sa ii trag socul de multe ori mi se ineaca. Ieri mi-am cumparat un set de bujii bosch super 4 WR 78 si parca imi merge mai bine. Cand am schimbat bujiile cele simple am constat ca una era uda cu ulei inseamna ca masina mergea cu 3 pistoane.
Va rog frumos sa imi spuna cineva daca se mai poate regla consumul din acest carburator si de ce se ineaca asa de des.
Stiu ca carburatorul are 2 reglaje aer si benzina, teoretic de acolo ar trebui sa il reglez ?
Cu multumiri
Adrian
Considerati ca ar trebui sa imi schimb carburatorul am Pierbug 1B sa imi pun unul cu dublu corp
Ultima modificare făcută de ady_123 la Lun 24 Dec, 2007 5:07 pm
De curand mi-am cumparat un opel ascona cu motor pe benzina de 1.6 cu carburator Pierburg 1B simplu corp si ma ingrozeste consumul, in oras imi consuma intre 16-18 %.
Mai am probleme si cu pornitul motorului mai ales dimineata cand tre sa ii trag socul de multe ori mi se ineaca. Ieri mi-am cumparat un set de bujii bosch super 4 WR 78 si parca imi merge mai bine. Cand am schimbat bujiile cele simple am constat ca una era uda cu ulei inseamna ca masina mergea cu 3 pistoane.
Va rog frumos sa imi spuna cineva daca se mai poate regla consumul din acest carburator si de ce se ineaca asa de des.
Stiu ca carburatorul are 2 reglaje aer si benzina, teoretic de acolo ar trebui sa il reglez ?
Cu multumiri
Adrian
Considerati ca ar trebui sa imi schimb carburatorul am Pierbug 1B sa imi pun unul cu dublu corp
Ultima modificare făcută de ady_123 la Lun 24 Dec, 2007 5:07 pm
bobo32
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut,
acceasi masina am avut-o si eu pana in vara, si cu greu am reusit sa gasesc pe cineva sa-mi regleze carburatorul
iti recomand pe domnul Zoli de la Schwartz Service (intersectia Plevnei cu Fabricii de Zahar). el mi l-a reglat in asa fel incat in oras imi consuma 10% si afara 8%... la cat de vechi era motorul si cat de mare e masina eu unu am fost multumit asa.
o sa-ti trimit pe PM un numar de telefon la care poti da de el.
in legatura cu socul dimineta, incearca sa-l tragi pana in capat doar pana cand porneste, si dupa aia sa-l lasi tras undeva mai jos de jumatate. asa nu se va mai inneca. oricum faza asta cu timpul de obisnuiesti, si eu l-am innecat de nenumarate ori
bafta
acceasi masina am avut-o si eu pana in vara, si cu greu am reusit sa gasesc pe cineva sa-mi regleze carburatorul
iti recomand pe domnul Zoli de la Schwartz Service (intersectia Plevnei cu Fabricii de Zahar). el mi l-a reglat in asa fel incat in oras imi consuma 10% si afara 8%... la cat de vechi era motorul si cat de mare e masina eu unu am fost multumit asa.
o sa-ti trimit pe PM un numar de telefon la care poti da de el.
in legatura cu socul dimineta, incearca sa-l tragi pana in capat doar pana cand porneste, si dupa aia sa-l lasi tras undeva mai jos de jumatate. asa nu se va mai inneca. oricum faza asta cu timpul de obisnuiesti, si eu l-am innecat de nenumarate ori
bafta
Predator
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 1984 13SB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat