- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Intentionez sa iau un Astra Classic 4 usi, 1,7l CDTI echiparea urmatoare: ABS, Climatronic, geamuri fata si oglinzi electrice, dublu airbag, pachet drumuri grele (scut si garda la sol mai mare un pic), inchidere+alarma, pachet Beauty (oglinzi vopsite si manere usi interior cromate), vopsea metalizata, volan si scaun sofer reglabile, preechipare audio.
Cu discountul de rigoare ies la 13000 euro DDP (fara jante, fara proiectoare, fara parbriz cu protectie solara, fara audio - vreau MP3 si imi iau separat) dar masina e absolut noua, din fabrica. Alta optiune diesel noua nu prea am (ar fi VW Polo nou, 1,4l TDI 80 CP, dar e in trei cilindri - deci e varza! Cam tot la banii astia ar fi, dar mai bine echipat). Oricum sunt fan Opel, deci inclin spre Opel.
Astept niste pareri de pe la voi (nu ca nu m-as pricepe, ca sunt in bransa rau de tot...) dar e bine sa aflu si alte opinii. E bun pretul sau nu, e buna masina sau nu?
Sunt genul care ma atasez de masina - urmeaza evident tuning de calitate pe ea, inclusiv motor - si nu o dau decat dupa cativa ani, poate peste 6, cu kilometraj greu pe an (peste 50 000). De asemenea, ma deplasez cam repede pe fata pamantului, genul fast cruising - nu dobitoc care omoara masina.
Sa auzim de bine!
PS Daca va intrebati de ce sunt fan Opel, ei bine, am condus (temporar, la teste, fara a fi proprietar, dar destui km) toate modelele de Opel (si cam toate celelalte marci...). Am ramas placut impresionat de toate (in special Zafira, Vectra GTS si V6 CDTI, Astra Caravan 1,9 CDTI 150 CP). Visul meu e un Vectra OPC diesel, am si povestit la mine pe site, dar cel mai tare Opel, pe care l-am regretat amarnic, cand m-am despartit de el, a fost Opel Astra Coupe Turbo 190 CP (Bertone). Atunci am devenit cu adevarat un admirator al modelelor Opel.
Ultima modificare făcută de turatii la Lun 25 Jul, 2005 12:30 pm, modificat de 2 ori în total
Cu discountul de rigoare ies la 13000 euro DDP (fara jante, fara proiectoare, fara parbriz cu protectie solara, fara audio - vreau MP3 si imi iau separat) dar masina e absolut noua, din fabrica. Alta optiune diesel noua nu prea am (ar fi VW Polo nou, 1,4l TDI 80 CP, dar e in trei cilindri - deci e varza! Cam tot la banii astia ar fi, dar mai bine echipat). Oricum sunt fan Opel, deci inclin spre Opel.
Astept niste pareri de pe la voi (nu ca nu m-as pricepe, ca sunt in bransa rau de tot...) dar e bine sa aflu si alte opinii. E bun pretul sau nu, e buna masina sau nu?
Sunt genul care ma atasez de masina - urmeaza evident tuning de calitate pe ea, inclusiv motor - si nu o dau decat dupa cativa ani, poate peste 6, cu kilometraj greu pe an (peste 50 000). De asemenea, ma deplasez cam repede pe fata pamantului, genul fast cruising - nu dobitoc care omoara masina.
Sa auzim de bine!
PS Daca va intrebati de ce sunt fan Opel, ei bine, am condus (temporar, la teste, fara a fi proprietar, dar destui km) toate modelele de Opel (si cam toate celelalte marci...). Am ramas placut impresionat de toate (in special Zafira, Vectra GTS si V6 CDTI, Astra Caravan 1,9 CDTI 150 CP). Visul meu e un Vectra OPC diesel, am si povestit la mine pe site, dar cel mai tare Opel, pe care l-am regretat amarnic, cand m-am despartit de el, a fost Opel Astra Coupe Turbo 190 CP (Bertone). Atunci am devenit cu adevarat un admirator al modelelor Opel.
Ultima modificare făcută de turatii la Lun 25 Jul, 2005 12:30 pm, modificat de 2 ori în total
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Da, chestia cu Megane II o stiu. Are toate calitatile, mai putin: directia care e varza, nu are 16V, distributia e tot pe curea, la consum e mai slab ca Opelul, la tinuta de drum e sub Astra, il iau la 14800 (tot 80CP - mai ieftin nu e nici o varianta, iar Sedanul e la 15800) dar sarac in optiuni (fara climatronic, nemetalizata, etc). Ce e mai rau e ca Renault nu imi da discount deloc si apoi masina e Renault. Fara suparare, imi plac masinile franceze, sunt confortabile, ieftine, dar prefer sa am una nemteasca. Ca nemtii au inventat si dieselul si benzina...
O problema care ma deranjeaza la Di-Bas e ca au Casco la leasing doar prin Allianz, care iti impune aceeasi prima de asigurare pe toti anii de leasing. Adica eu in anul II de leasing platesc Casco la fel ca in primul an, ceea ce nu-i corect...
O problema care ma deranjeaza la Di-Bas e ca au Casco la leasing doar prin Allianz, care iti impune aceeasi prima de asigurare pe toti anii de leasing. Adica eu in anul II de leasing platesc Casco la fel ca in primul an, ceea ce nu-i corect...
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Bai da rai sunteti. Eu unul nu sunt adeptul masinii second hand, am uitat sa va zic. Pe urma o iau pe firma, deci mai scutesc un pic de TVA, adica pana la urma iese la 10000. Apoi in ceea ce priveste dinamica masinii, eu unul sunt foarte mutumit. Daca va fi sa ma faca vreunul cu un Astra de 200 de CP o sa inteleg, dar ca sa ma faca un Megane de 115 CP pe benzina si io sa fiu cu Astra diesel de 80 CP, ei bine, dati-mi voie sa ma indoiesc de treaba asta. Nu dau trei parale pe Meganele benzina. Respect pentru Megane Sport, da restul sucks.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu suntem rai, dar suntem realisti, pretul la Astra Clasic II de 13 mii euro este prea mare.
Atunci ia-ti astra de 80 cai, ai sa vezi ca te "face" o nova LEJEEEEEEER, sau o Vectra de 10 ani cu motor de 90 cai putere (1.8i), si crede-ma, stiu ce vorbesc.
Un Megane II de 1.6 16v 115 cai putere pur si simplu zboara pe langa Astra 1.7CDTI, nu ai nici cea mai mica sansa.
Atunci ia-ti astra de 80 cai, ai sa vezi ca te "face" o nova LEJEEEEEEER, sau o Vectra de 10 ani cu motor de 90 cai putere (1.8i), si crede-ma, stiu ce vorbesc.
Un Megane II de 1.6 16v 115 cai putere pur si simplu zboara pe langa Astra 1.7CDTI, nu ai nici cea mai mica sansa.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Sandubogdan, eu AM o nova GT supertare, a aparut in trei reviste, de la 0 la 140 ma bat cu masini "grele", mai departe nu am sanse ca e lunga rau a cincea. Daca umblu putin la Opel si il fac de 100 CP nu mai zic. Repet, Megane de 115 CP nu zboara pe langa Opel. Nici prin vis! Am condus si stiu ce zic, apoi mai apare si consumul, care nu e de neglijat. Acum intrebare (cu precizarea ca am condus inclusiv Porsche si Lamborghini): unde mergi in Ro cu peste 170 la ora in mod curent in conditii de siguranta? Nu prea ai unde... Opelul merge bine intre 0 si 170 la ora si in mainile unui profesionist e o scula eficace (na ca ma dau si rotund acum...)
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Hmmm, asa o fi, oricum il pot face lejer de 100. H-ul are in oferta 1,7 CDTI de 100 CP, care este exact acelasi motor. Si nu e foarte rau la performante. Daca am un regret la Classic-ul asta de care vorbim, e ca as fi vrut computer de bord si 6 trepte. Daca avea 6 trepte era vis. Pentru cine nu a condus, recomand cu caldura 1,3l CDTI 90CP cu 6 trepte (e disponibil pe H), se tureaza ca un motor pe benzina, ramai prost de ce misto poate sa mearga.
In fine, sper sa scot Classicul pe la 10000 de euro, ceea ce nu e rau. Ce dreaq, e 1000 peste Logan si nu se compara!
A, mai am o nelamurire. Scrie pe undeva printr-o revista ca un catalizator de Astra H e vreo 2000 si ceva de euro si ca e foarte scump la intretinere modelul H. Daca stiti care e treaba, bagati aici, ca mie nu prea imi vine a crede. Revista e AutoExpert, ii stiu pe baieti, dar mi-e jena sa ii intreb. Oricum, pretul care l-au dat e urias!
Daca sunt off topic, scuze, n-am citit regulamentul!
In fine, sper sa scot Classicul pe la 10000 de euro, ceea ce nu e rau. Ce dreaq, e 1000 peste Logan si nu se compara!
A, mai am o nelamurire. Scrie pe undeva printr-o revista ca un catalizator de Astra H e vreo 2000 si ceva de euro si ca e foarte scump la intretinere modelul H. Daca stiti care e treaba, bagati aici, ca mie nu prea imi vine a crede. Revista e AutoExpert, ii stiu pe baieti, dar mi-e jena sa ii intreb. Oricum, pretul care l-au dat e urias!
Daca sunt off topic, scuze, n-am citit regulamentul!
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic de pret, dar masina e misto, legata, cu allura sportiva, motorizarea e una ideala pentru drumurile noastre, si merge bine si afara (un prieten are versiunea caravan si face cu ea 4-5 drumuri Romania-Franta in fiecare an).
Totusi versiunea asta de motorizare este destinata unui stil de condus mai cuminte, daca nu-ti iei masina asta ca sa rupi asfaltul cu ea la liniute, eu zic ca e super-OK.
Totusi versiunea asta de motorizare este destinata unui stil de condus mai cuminte, daca nu-ti iei masina asta ca sa rupi asfaltul cu ea la liniute, eu zic ca e super-OK.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ce mai allura sportiva la 80 cai putere.
E printre cele mai slabe motoare diesel god damn it.
La 140km/h incepe sa gafaie si sa urle in acelasi timp, la 160-170km/h zici ca explodeaza, sau cel putin asta e senzatia mea pentru ca am mers si cu alte masini inafara da dacie din '70, fata de care intradevar, astra G 1.7dti este foarte sportiva, chiar F1.
Masina este foarte buna, dar pentru un mers linistit, viteza decenta, consum mic, etc..
Daca sa gusti putin din ce inseamna sport, roaga un posesor de Calibra sau Vectra cu motor de 2.0 10V sa te plimbe putin.
E printre cele mai slabe motoare diesel god damn it.
La 140km/h incepe sa gafaie si sa urle in acelasi timp, la 160-170km/h zici ca explodeaza, sau cel putin asta e senzatia mea pentru ca am mers si cu alte masini inafara da dacie din '70, fata de care intradevar, astra G 1.7dti este foarte sportiva, chiar F1.
Masina este foarte buna, dar pentru un mers linistit, viteza decenta, consum mic, etc..
Daca sa gusti putin din ce inseamna sport, roaga un posesor de Calibra sau Vectra cu motor de 2.0 10V sa te plimbe putin.
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cred ca am intrat pe forumul impatimitilor de F1. Mai oameni buni, acum conduc o Octavia Tour TDI de 90 CP, care e data cu 191 km/h viteza. N-am prins cu ea mai mult de 185 nici mort, de la 2500 rpm nu mai stai in masina de zgomot, iar la relanti vibreaza ca dracu.
Consum la forja 7,4, la lene 5,2. Nu as da Opelu pe ea, chit ca Skoda asta are in plus ESP si computer de bord. Cu Opelu am prins 175 si nu-i adevarat ca nu stai in ea de zgomot. E mult mai silentioasa. La 140 la ora in Opel nu auzi decat zgomotul oglinzilor, pe cand in Octavia parca mergi prin padure si treci printre craci.
A, apropo de mers tare, cu Octavia am facut Bucuresti-Pitesti in 38 de minute, azi 10-06, ajungeam si mai repede, dar pierdeam timp cu datul la o parte al romanilor nostri, care merg cu 110 pe banda de viteza. Erau masini pe benzina destul de tari, care la 170 la ora se dadeau la o parte.
Iar de Vectra de 2l n-am nimic de zis, dar prefer un BMW 330 Xi. Care vreti sa experimentati senzatii sportive incercati masini de peste 200 CP. Orice Passat diesel de 150 CP sparge toate Vectrele si Calibrele de 2l (respect pentru Calibra). Nu ma refer la ce scrie in fisa tehnica, ci la ce se intampla pe drum, de la 180 incolo, benzina isi pierde suflul.
Consum la forja 7,4, la lene 5,2. Nu as da Opelu pe ea, chit ca Skoda asta are in plus ESP si computer de bord. Cu Opelu am prins 175 si nu-i adevarat ca nu stai in ea de zgomot. E mult mai silentioasa. La 140 la ora in Opel nu auzi decat zgomotul oglinzilor, pe cand in Octavia parca mergi prin padure si treci printre craci.
A, apropo de mers tare, cu Octavia am facut Bucuresti-Pitesti in 38 de minute, azi 10-06, ajungeam si mai repede, dar pierdeam timp cu datul la o parte al romanilor nostri, care merg cu 110 pe banda de viteza. Erau masini pe benzina destul de tari, care la 170 la ora se dadeau la o parte.
Iar de Vectra de 2l n-am nimic de zis, dar prefer un BMW 330 Xi. Care vreti sa experimentati senzatii sportive incercati masini de peste 200 CP. Orice Passat diesel de 150 CP sparge toate Vectrele si Calibrele de 2l (respect pentru Calibra). Nu ma refer la ce scrie in fisa tehnica, ci la ce se intampla pe drum, de la 180 incolo, benzina isi pierde suflul.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Trebuie sa ii dau dreptate lui turatii. Am mers si eu cu 150km/h in a 5-a vreo 3 minute pe Tg.Frumos-Roman (mai mult nu am reusit ca incepea Romanu, in plus am carnet de numai 3 luni) si pot spune ca zgomotul nu e sensibil mai mare decat in a 4-a, la 90km/h. Daca nu ma uitam pe vitezometru nu as fi remarcat ca am 150km/h.