ENE AUREL
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1995 x 20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut. Pe un x20xev (Calibra) am senzorul care Mctoto l-a notat cu knock --- nelegat ... Are mufa in aer si in capat pusa o siguranta de 20A. Asa a fost de cand am luat masina acum 2 ani. Acum nu mai porneste si am tot umblat pe la ea... Am observat ca acel senzor este anulat ca sa zic asa. Iar la masuratoarea cu multimetrul, cel notat cu RPM, nu raspunde la test in ohmi...
Intrebarea mea este... Unde ar trebui sa fie conectat senzorul Knock? In grila de plastic care adaposteste firele de la instalatie, care trec peste injectoare, exista un lacas pentru mufa, dar nu are conexiuni. Exceptatnd acest lucru, mufa senzorului knock este cu 2 fire iar mufa din grila este pentru 3 conectori. Ma poate ajuta cineva cu o explicatie?
Multumesc.
×
URL-uri fotografii
https://uploadimage.ro/Pk7/20190306_113437.jpg
Intrebarea mea este... Unde ar trebui sa fie conectat senzorul Knock? In grila de plastic care adaposteste firele de la instalatie, care trec peste injectoare, exista un lacas pentru mufa, dar nu are conexiuni. Exceptatnd acest lucru, mufa senzorului knock este cu 2 fire iar mufa din grila este pentru 3 conectori. Ma poate ajuta cineva cu o explicatie?
Multumesc.
×
URL-uri fotografii
https://uploadimage.ro/Pk7/20190306_113437.jpg
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Senzorul de rotații vilbrochen este un senzor Hall, nu ai ce sã vezi la el cu ohmetrul, dar cred cã am vãzut ceva metodã de verificare, nu foarte complicatã, pe-aici...dacã nu fac confuzie...
La tine sunt 2 versiuni de knock sensor, în funcție de serie șasiu, ambele cu mufe cu 3 pini. De unde trag concluzia cã ce ai tu pe mașinã e pe post de mobilier, așa, ca sã fie la inventar.
La tine sunt 2 versiuni de knock sensor, în funcție de serie șasiu, ambele cu mufe cu 3 pini. De unde trag concluzia cã ce ai tu pe mașinã e pe post de mobilier, așa, ca sã fie la inventar.
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pai si nu ar trebui sa am macat unul Knock sensor? Si totusi, nu gasesc unde as putea sa-l conectez. Mufa din canaleta de plastic nu pare sa fie conectata mai departe si nici nu pare sa fi fost.
Ce este foarte curios, cand dau sa pornesc, martorul check engine nu se aprinde. Nu pot face nici testul cu agrafa. Acum o saptamana a facut la fel... Dupa 2 zile a pornit perfect... A mers 2 zile bine. Acum ma confrunt cu aceeasi problema. Nu pot sa-mi dau seama ce are. Imi trebuie o alta masina cu care sa compar... Cred ca ma duc sa cumpar un ecu...
Ce este foarte curios, cand dau sa pornesc, martorul check engine nu se aprinde. Nu pot face nici testul cu agrafa. Acum o saptamana a facut la fel... Dupa 2 zile a pornit perfect... A mers 2 zile bine. Acum ma confrunt cu aceeasi problema. Nu pot sa-mi dau seama ce are. Imi trebuie o alta masina cu care sa compar... Cred ca ma duc sa cumpar un ecu...
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Motorul tãu sigur are knock sensor din fabricã...ce mânãreli s-or fi fãcut de meșteri de cartier e greu de zis pe nevãzutelea...faptul cã nu se aprinde check engine niciodatã mã îndreptãțește sã spun asta.
Manifestãrile pot conduce la ideea unui senzor turație vilbrochen deficitar (el sau conectica lui)...intuitiv aș zice cã nu e ECU, dar e doar o speculație.
Manifestãrile pot conduce la ideea unui senzor turație vilbrochen deficitar (el sau conectica lui)...intuitiv aș zice cã nu e ECU, dar e doar o speculație.
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Masina a fost luata din Germania acum 2 ani. In Romania nu s-a umblat la ea. Dar uite ca au si nemtii Doreii lor.
Am schimbat chiar azi senzorul de vibrochen, Adica cel de mai sus notat cu RPM. Am aceeasi problema.
Voi mai verifica inca o data daca am tensiune pe firul care vine pana la sensor.
Check engine nu e ars sau scos becul... Pana sa patesc asta , mergea. Am dat bordul de 2 ori jos sa verific, becul e bun. Cand a facut figuri si dupa 2 zile a pornit, s-a aprins si check engine. Nu aveam erori pe el. Se aprindea la contact, se stingea la pornirea motorului. Adica vreau sa spun ce nu e manarit. Acum n ici cu agrafa nu merge, sta stins.
Am schimbat chiar azi senzorul de vibrochen, Adica cel de mai sus notat cu RPM. Am aceeasi problema.
Voi mai verifica inca o data daca am tensiune pe firul care vine pana la sensor.
Check engine nu e ars sau scos becul... Pana sa patesc asta , mergea. Am dat bordul de 2 ori jos sa verific, becul e bun. Cand a facut figuri si dupa 2 zile a pornit, s-a aprins si check engine. Nu aveam erori pe el. Se aprindea la contact, se stingea la pornirea motorului. Adica vreau sa spun ce nu e manarit. Acum n ici cu agrafa nu merge, sta stins.