Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ENE AUREL

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1995 x 20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am un vectra a 95, 2000cc 16v,am facut comanda pt senzorul care citeste rotatiile de la arbore,l-am montat si nu porneste deloc, cand ii pun contactul motorul da rateu instantaneu Shocked ,senzorul este un SIEMENS pe care am dat 350 ron !ce ar putea sa mai fie de vina ca m-a disperat masina asta ! Crying or Very sad
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Spune exact ce motor ai, C20XE sau X20XEV pt. ca senzorii RPM sunt diferiti la cele 2 variante si s-ar putea sa ti-l fi dat gresit la magazin. De asemenea, daca ceea ce ti-au dat se numeste CKP sensor si nu RPM senzor, atunci sigur nu e bun pt. ca este pt. Vectra B X20XEV (inteleg ca ai Vectra A).
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
daca e ecotec atunci e : x20xev

are si rpm si si knock senzor si cam shaft senzor integrat in delcou(cel putin la c20xe)

rpm


knock

  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Pe un x20xev (Calibra) am senzorul care Mctoto l-a notat cu knock --- nelegat ... Are mufa in aer si in capat pusa o siguranta de 20A. Asa a fost de cand am luat masina acum 2 ani. Acum nu mai porneste si am tot umblat pe la ea... Am observat ca acel senzor este anulat ca sa zic asa. Iar la masuratoarea cu multimetrul, cel notat cu RPM, nu raspunde la test in ohmi...
Intrebarea mea este... Unde ar trebui sa fie conectat senzorul Knock? In grila de plastic care adaposteste firele de la instalatie, care trec peste injectoare, exista un lacas pentru mufa, dar nu are conexiuni. Exceptatnd acest lucru, mufa senzorului knock este cu 2 fire iar mufa din grila este pentru 3 conectori. Ma poate ajuta cineva cu o explicatie?
Multumesc.


×
URL-uri fotografii
https://uploadimage.ro/Pk7/20190306_113437.jpg
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Senzorul de rotații vilbrochen este un senzor Hall, nu ai ce sã vezi la el cu ohmetrul, dar cred cã am vãzut ceva metodã de verificare, nu foarte complicatã, pe-aici...dacã nu fac confuzie...
La tine sunt 2 versiuni de knock sensor, în funcție de serie șasiu, ambele cu mufe cu 3 pini. De unde trag concluzia cã ce ai tu pe mașinã e pe post de mobilier, așa, ca sã fie la inventar.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai si nu ar trebui sa am macat unul Knock sensor? Si totusi, nu gasesc unde as putea sa-l conectez. Mufa din canaleta de plastic nu pare sa fie conectata mai departe si nici nu pare sa fi fost.
Ce este foarte curios, cand dau sa pornesc, martorul check engine nu se aprinde. Nu pot face nici testul cu agrafa. Acum o saptamana a facut la fel... Dupa 2 zile a pornit perfect... A mers 2 zile bine. Acum ma confrunt cu aceeasi problema. Nu pot sa-mi dau seama ce are. Imi trebuie o alta masina cu care sa compar... Cred ca ma duc sa cumpar un ecu...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Motorul tãu sigur are knock sensor din fabricã...ce mânãreli s-or fi fãcut de meșteri de cartier e greu de zis pe nevãzutelea...faptul cã nu se aprinde check engine niciodatã mã îndreptãțește sã spun asta.
Manifestãrile pot conduce la ideea unui senzor turație vilbrochen deficitar (el sau conectica lui)...intuitiv aș zice cã nu e ECU, dar e doar o speculație.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Masina a fost luata din Germania acum 2 ani. In Romania nu s-a umblat la ea. Dar uite ca au si nemtii Doreii lor.
Am schimbat chiar azi senzorul de vibrochen, Adica cel de mai sus notat cu RPM. Am aceeasi problema.
Voi mai verifica inca o data daca am tensiune pe firul care vine pana la sensor.
Check engine nu e ars sau scos becul... Pana sa patesc asta , mergea. Am dat bordul de 2 ori jos sa verific, becul e bun. Cand a facut figuri si dupa 2 zile a pornit, s-a aprins si check engine. Nu aveam erori pe el. Se aprindea la contact, se stingea la pornirea motorului. Adica vreau sa spun ce nu e manarit. Acum n ici cu agrafa nu merge, sta stins.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR