dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Buna...tuturor membrilor! la masina mea Opel kadett 1,6 an 89 becul de baterie si cel cu desenul frana(cerculetul cu semnul exclamarii in centru) raman aprinse si se sting in momentul in care o accelerez mai mult iar iar in timpul mersului se observa o luminita f slaba mai mult vizibila noaptea.Mentionez ca i-am schimbat cureau de la alternator i-am intins-o corespunzator si inca mai imi continua sa-mi ramana aprinse.Mentionez ca becurile au inceput sa se aprinda la inlocuirea bateriei (nu noua)pe care mi-au furat-o intr-o noapte si afectandu-mi putin si cablurile bornelor care le-au smuls pt a scoate bateria... la fel in momentul in care motorul este in functiune si aprind farurile sau fiolosesc motorasele geamurilor ...se simte cum isi piede din rotatiile/min ale motorului si de aici imi pot da seama ca pe undeva i se fura curent sau pirde .Mi-ati putea da o idee ce ar mai putea fii sau ce remedieri se pot aduce!?
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
si leai masurat?cum ai facut legaturile?doar nod sau leai cositorit?
daca nu cositorestele si nu doar arunca cositor cat mai mult pe fire ci 'inbibale' in fludor si asa sa le lipesti deoarece sunt groase firele si aruncand cositor pe el lipesti doar exteriorul iar interiorul firului se poate oxida.
vezi daca nu este pe undeva dezizolat cablul cum au smuls bateria.
pe alternator totul este in regula?adica contactele dale jos si curatale.
daca nu cositorestele si nu doar arunca cositor cat mai mult pe fire ci 'inbibale' in fludor si asa sa le lipesti deoarece sunt groase firele si aruncand cositor pe el lipesti doar exteriorul iar interiorul firului se poate oxida.
vezi daca nu este pe undeva dezizolat cablul cum au smuls bateria.
pe alternator totul este in regula?adica contactele dale jos si curatale.
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat