- VStoian739
- OP
- 6 mesaje
- din 21 Mar 2020
VStoian739
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua, vin si eu cu o problema, am fost la mai multi mecanici fiecare imi spunea total altceva. Inainte sa deschid aceasta problema am tot cautat pe forum dar nu prea am gasit exact cum se manifesta si masina mea. Sa incep povestea.
In ultima perioada masina mergea destul de greu, trebuia sa tin destul de tare apasat piciorul pe acceleratie sa se intample ceva, a trebuit sa merg intr-o zi mai agresiv cu masina si peste 3000 de rotatii aparea cheia cu masina si nu mai avea forta deloc masina. Am fost la mecanic, a schimbat debitmetrul. Intradevar, masina nu se mai blocheaza la 3000 de rotatii dar pana sa ajung la 2000 de rotatii ca masina sa prinda viata ma chinui cu ea.
La masina s-au schimbat urmatoarele si curatat.
- am schimbat debitmetrul cu unul nou, masina trage bine dar numai dupa 2000 rpm
-curatat senzor map
-anul trecut am pus egr nou
Masina de la 1000-1800 este puturoasa tare, de la 1800-2000 de turatii trepideaza foarte urat de zici ca se dezmembraza iar de la 2000 in sus masina trage bine
Ca si cod de eroare am sa adaug o poza, dupa ce am schimbat debitmetrul, adica acum o saptamana, aveam aceasta eroare din poza, mecanicul a sters apoi acea eroare, ea nu a mai aparut dar masina tot merge ciudat. Si pana prinde putere trebuie sa stau 2-3 secunde cu piciorul pe acceleratie sa prinda viata. Dupa ce am cautat pe forum am ajuns la concluzia ca ar fi convertorul de presiune turbo. Am verificat si cablurile, nu pare niciunul fisurat. Scriu aici pentru ca m-am plictisit sa tot schimb piese si sa nu rezolve problema.
Ca o mica paranteza, cand am fost cu mecanicul la un test si tineam masina in 1800 de rotatii si vedea cum trepideaza imi zicea ca e vina mea ca nu e bine sa tin asa piciorul pe acceleratie si ca trebuie sa-i dau...😄 pai eu ii dau, imi place sa merg turat cu masina chiar daca este motorul mic dar prin oras nu pot sa o tin mereu peste 2000 de rotatii.
MODEL: Opel Astra H
MOTOR: 1.3
In ultima perioada masina mergea destul de greu, trebuia sa tin destul de tare apasat piciorul pe acceleratie sa se intample ceva, a trebuit sa merg intr-o zi mai agresiv cu masina si peste 3000 de rotatii aparea cheia cu masina si nu mai avea forta deloc masina. Am fost la mecanic, a schimbat debitmetrul. Intradevar, masina nu se mai blocheaza la 3000 de rotatii dar pana sa ajung la 2000 de rotatii ca masina sa prinda viata ma chinui cu ea.
La masina s-au schimbat urmatoarele si curatat.
- am schimbat debitmetrul cu unul nou, masina trage bine dar numai dupa 2000 rpm
-curatat senzor map
-anul trecut am pus egr nou
Masina de la 1000-1800 este puturoasa tare, de la 1800-2000 de turatii trepideaza foarte urat de zici ca se dezmembraza iar de la 2000 in sus masina trage bine
Ca si cod de eroare am sa adaug o poza, dupa ce am schimbat debitmetrul, adica acum o saptamana, aveam aceasta eroare din poza, mecanicul a sters apoi acea eroare, ea nu a mai aparut dar masina tot merge ciudat. Si pana prinde putere trebuie sa stau 2-3 secunde cu piciorul pe acceleratie sa prinda viata. Dupa ce am cautat pe forum am ajuns la concluzia ca ar fi convertorul de presiune turbo. Am verificat si cablurile, nu pare niciunul fisurat. Scriu aici pentru ca m-am plictisit sa tot schimb piese si sa nu rezolve problema.
Ca o mica paranteza, cand am fost cu mecanicul la un test si tineam masina in 1800 de rotatii si vedea cum trepideaza imi zicea ca e vina mea ca nu e bine sa tin asa piciorul pe acceleratie si ca trebuie sa-i dau...😄 pai eu ii dau, imi place sa merg turat cu masina chiar daca este motorul mic dar prin oras nu pot sa o tin mereu peste 2000 de rotatii.
MODEL: Opel Astra H
MOTOR: 1.3
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat