- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Sal
As avea mare nevoie de un sfat pt a deschide usa stanga omega B.
Faza a fost urmatoarea: nu se deschideau de la clanta am remediat problema indepeptand tija(a fost indoita),partea dreapta totul ok si dupa aceea partea stanga,iar ok.
usa sa deschis inchis si dupa 1jumatate de ora ma suna ca nu poate iesi din masina se blocase usa...
parca tija nu vine suficient de sus pt a permite deschiderea dar nu sunt sigur(comparat cu partea dreapta cu 5mm este mai jos).
inchiderea centrala actioneaza iala si se asi aude ca se deschide/inchide dar nu pot deschide portiera!
Cum as putea sa o deschid(daca cunoasteti ceva metode) sau ce se putea intampla cu ea(el mia spus ca a dorit sa inchide usa cu cheia si nu sa mai deschis).
As avea mare nevoie de un sfat pt a deschide usa stanga omega B.
Faza a fost urmatoarea: nu se deschideau de la clanta am remediat problema indepeptand tija(a fost indoita),partea dreapta totul ok si dupa aceea partea stanga,iar ok.
usa sa deschis inchis si dupa 1jumatate de ora ma suna ca nu poate iesi din masina se blocase usa...
parca tija nu vine suficient de sus pt a permite deschiderea dar nu sunt sigur(comparat cu partea dreapta cu 5mm este mai jos).
inchiderea centrala actioneaza iala si se asi aude ca se deschide/inchide dar nu pot deschide portiera!
Cum as putea sa o deschid(daca cunoasteti ceva metode) sau ce se putea intampla cu ea(el mia spus ca a dorit sa inchide usa cu cheia si nu sa mai deschis).
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 293 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut ,
Acelasi lucru am patit si eu la Astra , nu puteam sa mai deschid usa stanga , decat din exterior.La sistemul de inchidere usii, cel putin la Astra, are un buton rosu care trebuie rasucit( acel buton pt siguranta copii).Daca reusesti sa deschizi usa, vezi daca nu cumva este dat pe inchis acel buton.
Acelasi lucru am patit si eu la Astra , nu puteam sa mai deschid usa stanga , decat din exterior.La sistemul de inchidere usii, cel putin la Astra, are un buton rosu care trebuie rasucit( acel buton pt siguranta copii).Daca reusesti sa deschizi usa, vezi daca nu cumva este dat pe inchis acel buton.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 293 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
pentru pozitii dificile exista acea surubelnita "flexibila".cele din dreptul bordului nu ai nici o sansa,dar cele de jos si din dreptul scaunului merg date jos,daca nu prin darea scaunului mai in fata sau in spate,demontarea scaunului.mai ieftin e sa dai un scaun jos decit sa cauti sa cumperi o tapiterie,asta e parerea mea.trebuie sa iti faci loc cit sa bagi mina intre tapiterie si usa sa o dechizi,nu neaparat sa o dai de tot jos.asta se face dupa ce ai deschis usa.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am reusit sal dau jos fara sa distrug tapiteria(mam chinuit mult dar a reusit).
Prima data am desfacut suruburile din lateral spre usa din spate, cu o surubenlita mai lata si dintro parte am desfacut cam 70grade,dupa ce sa desfacut un pic, am prins capul surubului cu un patent cu cioc si am reusit sal desurubez.
Suruburile au fost cam lungi si cand a dat de plastic(ce acopera stalpul separator) am ridicat in sus si asa lam desurubat.(pe bancheta din spate am stat, ca este mai acesabil.)scaunul de la sofer tras in fata.
Suruburile de jos au fost o joaca de dat jos(nu am scos scaunul)Primul surub cel din spate lam dat jos de pe bancheta din spate cu scaunul fata tras inainte.celelalte 2 surururi ramase de pe partea de jos, leam desurubat (eram asezat in partea din fata dreapta pe locul pasagerului si de acolo intins am desurubat suruburile..ca asa era mai acesibil).
Dupa aceea am desurubat surubul de la maner (unde prinzi sa deschizi/inchizi usa...era sub un plastic) si celalat surub care se afla langa 'clanta' din interior(tot mascat).
un surub nu am putut desface cel din fata deoarece acopera flansa de la bord...dar a fost deajuns ca sa indepartez tapireria ca sa incap cu mana.
Si cu o scheie inelara de 10 am slabit cele 2 piulite care tin manerul (clanta) exterior.Desurubarea completa am facuto cu o tubulara si un prelungitor scurt(in jur de 4cm lungime)fara maner.
Dupa ce am scos clanta(tot cu aparator) am reusit sa deschid usa.
Cauza:
Usa nu sa deschis doar cu clanta complet sus+tras usa in sus(smuls mai bine zis) si la neremediarea problemei se rupe 'tamponul'..amortizor sau cu i se spune(pe ce se 'reazama' arcul) de la clanta. in asa fel i se micsoreaza cursa pana la ruperea completa,clanta nu mai revine 100% la loc.+A fost indoit tija ce uneste clanta si yala.
Functionare:
Cand se ridica clanta in sus acea tija coboara si actioneaza ansamblul de deschidere a usi(yala).Daca ingheata(iarna in special cand uni baga vazelina de proasta calitate se coaguleaza+vazelina stange praful ce se face 'ca betonu') recomand uleiul de de cutie de buna calitate si la 4 ani ii destul sa se faca o revizie!NICI 1 DATA NU AM FOST NEVOIT SA FORTEZ CLANTA SAU SA AM PROBLEME CU DESCHIDEREA USI IARNA si totul era actionat din telecomanda+actuatoarele de pe yala.....! si nu cum spun uni ca inchiderea centala iarna nu functioneaza..trebuie decontectata ...etc == RAHAT acestia sunt niste 'tarani' prosti care nu sunt in stare sa isi ingrijeasca masina!.
Si la fortarea clantei cedeaza tija(este in forma de Z).
La indreptarea(indreptare inteleg aducerea lui in stare originala si nu indreptarea Z) lui se rezolva problema(asa sa intamplat la usa din stanga).Dar la usa dreapta era rupta clanta(adica acel tampon)+avea un joc in mecanismul de deschidere/yala.
Am readus tija in stare originala(am indreptat putin si am incercat pana nu a existat joc intre tija,adica partea de jos a tijei unde este o piulita de plastic si 'cupla' unde intra tija fara a apasa ansamblul de deschidere).
Rezultatul:
Ansamblul ce actioneaza deschiderea(cupla unde intra capatul tijei) se lasa in jos de propria greutate si nu de apasarea tijei(aici ii vb de catva mm) si in acest fel usa nu se putea inchide/deschide (teoretic),in mod normal cheia se invarte 90grade la deschidere/inchidere dar in acest canz doar 45grade si cum pe masina a fost cu inchidere centrala era destul sa actioneze intrepupatorul aflat in actuatorul inchiderii pt a inchide usa,dar sa deschida nu mai putea(a deschis un pic in sus dar nu a putut complet).==> Incercati sa deschideti cu cheia si sa trageti clanta in sus= aceeasi fenomen sa intamplat si aicea.
Toata aceasta povete ma invatat sa nu ma ocup de 'rable', masini neingrijite!
@Mishu05 repatati inainte de a distruge clanta!Dupa indreptarea tijei testul sal faci cu usa deschisa(limba sa fie inchisa), ai sa observi daca cheia are cursa normala+clanta nu trebuie sa deblocheze usa la o simpla tragere(catva mm) cam pe la 1sfert din cursa lui trebuie sa inceapa actionarea asupra ansamblului si aproape de jumatate sa o deschida complet.(daca mecanismul de deschidere a usi('limba' ce blocheaza) este in conditie buna si 1pic indeparteaza usa,adica il 'arunca' fara a fi tras)...asa ar trebui sa functioneze.Nu poti repara clanta ca este din fonta!
Clanta de pe aceasta masina a fost reparat 1x cu o placbanda in lateral dar care agata! cumpara altul dar verifica sa nu aiba o fisura(chiar un firisor de vopsea indepartata poate sa insemne ca este crapata)!
PS. cel mai usor de umblat la tija este da dai jos clanta exterioara (2 piulite) si actionezi clanta in mod deschis(casi cum ai deschide usa)pana iese tija din 'cupla' de pe yala in acest fel il scoti foarte usor fara a zgaia usa masini.
Prima data am desfacut suruburile din lateral spre usa din spate, cu o surubenlita mai lata si dintro parte am desfacut cam 70grade,dupa ce sa desfacut un pic, am prins capul surubului cu un patent cu cioc si am reusit sal desurubez.
Suruburile au fost cam lungi si cand a dat de plastic(ce acopera stalpul separator) am ridicat in sus si asa lam desurubat.(pe bancheta din spate am stat, ca este mai acesabil.)scaunul de la sofer tras in fata.
Suruburile de jos au fost o joaca de dat jos(nu am scos scaunul)Primul surub cel din spate lam dat jos de pe bancheta din spate cu scaunul fata tras inainte.celelalte 2 surururi ramase de pe partea de jos, leam desurubat (eram asezat in partea din fata dreapta pe locul pasagerului si de acolo intins am desurubat suruburile..ca asa era mai acesibil).
Dupa aceea am desurubat surubul de la maner (unde prinzi sa deschizi/inchizi usa...era sub un plastic) si celalat surub care se afla langa 'clanta' din interior(tot mascat).
un surub nu am putut desface cel din fata deoarece acopera flansa de la bord...dar a fost deajuns ca sa indepartez tapireria ca sa incap cu mana.
Si cu o scheie inelara de 10 am slabit cele 2 piulite care tin manerul (clanta) exterior.Desurubarea completa am facuto cu o tubulara si un prelungitor scurt(in jur de 4cm lungime)fara maner.
Dupa ce am scos clanta(tot cu aparator) am reusit sa deschid usa.
Cauza:
Usa nu sa deschis doar cu clanta complet sus+tras usa in sus(smuls mai bine zis) si la neremediarea problemei se rupe 'tamponul'..amortizor sau cu i se spune(pe ce se 'reazama' arcul) de la clanta. in asa fel i se micsoreaza cursa pana la ruperea completa,clanta nu mai revine 100% la loc.+A fost indoit tija ce uneste clanta si yala.
Functionare:
Cand se ridica clanta in sus acea tija coboara si actioneaza ansamblul de deschidere a usi(yala).Daca ingheata(iarna in special cand uni baga vazelina de proasta calitate se coaguleaza+vazelina stange praful ce se face 'ca betonu') recomand uleiul de de cutie de buna calitate si la 4 ani ii destul sa se faca o revizie!NICI 1 DATA NU AM FOST NEVOIT SA FORTEZ CLANTA SAU SA AM PROBLEME CU DESCHIDEREA USI IARNA si totul era actionat din telecomanda+actuatoarele de pe yala.....! si nu cum spun uni ca inchiderea centala iarna nu functioneaza..trebuie decontectata ...etc == RAHAT acestia sunt niste 'tarani' prosti care nu sunt in stare sa isi ingrijeasca masina!.
Si la fortarea clantei cedeaza tija(este in forma de Z).
La indreptarea(indreptare inteleg aducerea lui in stare originala si nu indreptarea Z) lui se rezolva problema(asa sa intamplat la usa din stanga).Dar la usa dreapta era rupta clanta(adica acel tampon)+avea un joc in mecanismul de deschidere/yala.
Am readus tija in stare originala(am indreptat putin si am incercat pana nu a existat joc intre tija,adica partea de jos a tijei unde este o piulita de plastic si 'cupla' unde intra tija fara a apasa ansamblul de deschidere).
Rezultatul:
Ansamblul ce actioneaza deschiderea(cupla unde intra capatul tijei) se lasa in jos de propria greutate si nu de apasarea tijei(aici ii vb de catva mm) si in acest fel usa nu se putea inchide/deschide (teoretic),in mod normal cheia se invarte 90grade la deschidere/inchidere dar in acest canz doar 45grade si cum pe masina a fost cu inchidere centrala era destul sa actioneze intrepupatorul aflat in actuatorul inchiderii pt a inchide usa,dar sa deschida nu mai putea(a deschis un pic in sus dar nu a putut complet).==> Incercati sa deschideti cu cheia si sa trageti clanta in sus= aceeasi fenomen sa intamplat si aicea.
Toata aceasta povete ma invatat sa nu ma ocup de 'rable', masini neingrijite!
@Mishu05 repatati inainte de a distruge clanta!Dupa indreptarea tijei testul sal faci cu usa deschisa(limba sa fie inchisa), ai sa observi daca cheia are cursa normala+clanta nu trebuie sa deblocheze usa la o simpla tragere(catva mm) cam pe la 1sfert din cursa lui trebuie sa inceapa actionarea asupra ansamblului si aproape de jumatate sa o deschida complet.(daca mecanismul de deschidere a usi('limba' ce blocheaza) este in conditie buna si 1pic indeparteaza usa,adica il 'arunca' fara a fi tras)...asa ar trebui sa functioneze.Nu poti repara clanta ca este din fonta!
Clanta de pe aceasta masina a fost reparat 1x cu o placbanda in lateral dar care agata! cumpara altul dar verifica sa nu aiba o fisura(chiar un firisor de vopsea indepartata poate sa insemne ca este crapata)!
PS. cel mai usor de umblat la tija este da dai jos clanta exterioara (2 piulite) si actionezi clanta in mod deschis(casi cum ai deschide usa)pana iese tija din 'cupla' de pe yala in acest fel il scoti foarte usor fara a zgaia usa masini.