Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dalilavictor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
As vrea sa-mi cumpar un Opel Vectra 2005, 1.9 GTS, dar cand bag in drive masina smuceste putin, apoi nu mai are nici o problema.Am inteles ca problema este de la uleiul de la cutia de viteze, daca nu este schimbat cum trebuie sau nu este pus acelasi tip de ulei face acest lucru. Poate cineva sa ma ajute, are vreo idee de acest lucru sau este o alta problema la cutie, ceea ce mi se pare destul de grav.
Si inca un lucru cutia automata are probleme in general?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa smuceasca.

Ai cautat info si nu ai gasit?

https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata

https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata

https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata

tot sa citesti.
  • dalilavictor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
merci de ajutor, inca nu m-am lamurit nu e nimeni cu aceasta problema, dar o sa mai urmaresc
  • DoubleG

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am exact aceiasi problema.
Dar numai cand e rece motorul/cutia.
La cuplarea in "D", smuceste cam tare, pot spune ca destul de tare.
Si cateodata, cand pun in "D", cupleaza direct in treapta a 5-a. S-a intamplat doar de 2 ori.

Am facut o programare la service, pentru schimbarea uleiului si filtrului. Sper ca asta sa fie problema.
Am inteles ca pentru schimbarea filtrului, trebuie demontata cutia. Nu stiu cantitatea de ulei necesara, insa o sa va comunic.


Ah, masina mea, VectraC, 1.9CDTI Z19DTH cu C/A.

O sa va spun impresii dupa schimbare. O sa fie undeva pe 27 Decembrie.
  • mihait

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@DoubleG

Cand pleaca cu a V-a deja ti-a intrat in avarie cutia.

@DoubleG
@dalilavictor

Mergeti in service si puneti testerul pe masina ca sa vedeti/aflati daca exista coduri de eroare.
  • dalilavictor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am auzit de la cineva ca avea aceiasi problema, a dus-o in service si nu am inteles exact am inteles ca i-au resetat ceva mecanici aia?
  • francesa2008

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
buna.imi poti spune daca ai rezolvat problema de la cuitie si cum ai rezolvat-o?
  • francesa2008

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
DoubleG a scris:Si eu am exact aceiasi problema.
Dar numai cand e rece motorul/cutia.
La cuplarea in "D", smuceste cam tare, pot spune ca destul de tare.
Si cateodata, cand pun in "D", cupleaza direct in treapta a 5-a. S-a intamplat doar de 2 ori.

Am facut o programare la service, pentru schimbarea uleiului si filtrului. Sper ca asta sa fie problema.
Am inteles ca pentru schimbarea filtrului, trebuie demontata cutia. Nu stiu cantitatea de ulei necesara, insa o sa va comunic.


Ah, masina mea, VectraC, 1.9CDTI Z19DTH cu C/A.

O sa va spun impresii dupa schimbare. O sa fie undeva pe 27 Decembrie.

ai reusit sa rezolvi problema?si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
.[/quote]si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii[/quote]


da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?
  • francesa2008

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
buna mariani.vad aici ca tu esti din cta.ne putem intalni sa disciutam cate ceva despre cutia automata.?

mariani a scris:.
si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii[/quote]


da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?[/quote]
  • francesa2008

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
buna mariani.vad aici ca tu esti din cta.ne putem intalni sa discutam cate ceva despre cutia automata.?

mariani a scris:.
si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii[/quote]


da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?[/quote]
  • francesa2008

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vectra C GTS 1.9CDTi 150 de cai din 2005.are cineva o masina la fel .ma intereseaza daca si cutia e tiptronica la fel ca a mea.am ceva pb cu ea ca smuceste cand o bag pe drive.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
din cite stiu modelul de cutie automata AF 33 este pe vectra c
mai este si modelul easytronic care nu stiu cum arata
dar pun o poza cu schimbatorul modelului AF 33

daca si la tine este la fel sigur ai AF 33
  • DoubleG

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mariani, pe Vectra C s-au mai montat si cutiile AF40 (asa cum am eu).
Si arata la fel ca poza
Se poate citi direct pe cutie prin compartimentul motor.
Undeva in masini (partea soferului), pe langa motor in jos, se poate vedea cutia.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut..Azi am pãtit ceva ciudat la masina mea..Opel signum 1.9. Cdti...automat...Mi a aparut eroare de bec ars la frânã si masina abea se misca in R sau D..trãgeam efectiv de ea..Are vreo legãturã cu becul de frânã?..Am repornit masina si pare ca si a revenit...dar nu am mai mers cu ea..doar am verificat in parcare se pare ca se miscã normal..Eroare de bec ars nu a mai aparut..Are cumva legatura cu becul de la frânã?Sau este ceva mai grav?
  • DoubleG

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Poate fi Switch-ul de la pedala de frana.
Mie mi-a picat (a rams pe deschis - ca si cand frana era apasata), si nu mai tragea peste 2.000 rpm.
Pe interfata a returnat peste 10 erori (turbo, egr, ECU, dpf, cim, etc) erori care nu prea au legatura una cu cealalta.

L-am luat de la GTT cu 150 ron (pentru ca ma gabeam sa rezolv problema si era Sambata).
La Radacini, mi-au spus ca il aveau in depozit si costa cam 80 ron. O diferenta enorma, insa cand te grabesti si vrei sa rezolvi ......

De schimbat l-am schimbat singur in parcare, cu un pic de efort pentru ca nu stiam cum se scoate cel vechi.
Pana la urma, i-am rupt de tot sigurantele din plastic si a iesit usor.
Cel nou se calibreaza singur la prima apasare de pedala de frana.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Merci pentru raspuns..Tie ti-a aparut ceva pe bord....pe display?..Tu ai tot vectra automata?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR