- dalilavictor
- OP
- 4 mesaje
- din 10 Dec 2007
dalilavictor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
As vrea sa-mi cumpar un Opel Vectra 2005, 1.9 GTS, dar cand bag in drive masina smuceste putin, apoi nu mai are nici o problema.Am inteles ca problema este de la uleiul de la cutia de viteze, daca nu este schimbat cum trebuie sau nu este pus acelasi tip de ulei face acest lucru. Poate cineva sa ma ajute, are vreo idee de acest lucru sau este o alta problema la cutie, ceea ce mi se pare destul de grav.
Si inca un lucru cutia automata are probleme in general?
Si inca un lucru cutia automata are probleme in general?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa smuceasca.
Ai cautat info si nu ai gasit?
https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata
https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata
https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata
tot sa citesti.
Ai cautat info si nu ai gasit?
https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata
https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata
https://www.clubopel.com/vie...ht=cutie+automata
tot sa citesti.
- dalilavictor
- OP
- 4 mesaje
- din 10 Dec 2007
dalilavictor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
DoubleG
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2007
- Mesaj Privat
Si eu am exact aceiasi problema.
Dar numai cand e rece motorul/cutia.
La cuplarea in "D", smuceste cam tare, pot spune ca destul de tare.
Si cateodata, cand pun in "D", cupleaza direct in treapta a 5-a. S-a intamplat doar de 2 ori.
Am facut o programare la service, pentru schimbarea uleiului si filtrului. Sper ca asta sa fie problema.
Am inteles ca pentru schimbarea filtrului, trebuie demontata cutia. Nu stiu cantitatea de ulei necesara, insa o sa va comunic.
Ah, masina mea, VectraC, 1.9CDTI Z19DTH cu C/A.
O sa va spun impresii dupa schimbare. O sa fie undeva pe 27 Decembrie.
Dar numai cand e rece motorul/cutia.
La cuplarea in "D", smuceste cam tare, pot spune ca destul de tare.
Si cateodata, cand pun in "D", cupleaza direct in treapta a 5-a. S-a intamplat doar de 2 ori.
Am facut o programare la service, pentru schimbarea uleiului si filtrului. Sper ca asta sa fie problema.
Am inteles ca pentru schimbarea filtrului, trebuie demontata cutia. Nu stiu cantitatea de ulei necesara, insa o sa va comunic.
Ah, masina mea, VectraC, 1.9CDTI Z19DTH cu C/A.
O sa va spun impresii dupa schimbare. O sa fie undeva pe 27 Decembrie.
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dalilavictor
- OP
- 4 mesaje
- din 10 Dec 2007
dalilavictor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- francesa2008
- *
- 6 mesaje
- din 14 Jun 2008
- Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Constanta
francesa2008
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2008
- Mesaj Privat
- francesa2008
- *
- 6 mesaje
- din 14 Jun 2008
- Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Constanta
francesa2008
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2008
- Mesaj Privat
DoubleG a scris:Si eu am exact aceiasi problema.
Dar numai cand e rece motorul/cutia.
La cuplarea in "D", smuceste cam tare, pot spune ca destul de tare.
Si cateodata, cand pun in "D", cupleaza direct in treapta a 5-a. S-a intamplat doar de 2 ori.
Am facut o programare la service, pentru schimbarea uleiului si filtrului. Sper ca asta sa fie problema.
Am inteles ca pentru schimbarea filtrului, trebuie demontata cutia. Nu stiu cantitatea de ulei necesara, insa o sa va comunic.
Ah, masina mea, VectraC, 1.9CDTI Z19DTH cu C/A.
O sa va spun impresii dupa schimbare. O sa fie undeva pe 27 Decembrie.
Dar numai cand e rece motorul/cutia.
La cuplarea in "D", smuceste cam tare, pot spune ca destul de tare.
Si cateodata, cand pun in "D", cupleaza direct in treapta a 5-a. S-a intamplat doar de 2 ori.
Am facut o programare la service, pentru schimbarea uleiului si filtrului. Sper ca asta sa fie problema.
Am inteles ca pentru schimbarea filtrului, trebuie demontata cutia. Nu stiu cantitatea de ulei necesara, insa o sa va comunic.
Ah, masina mea, VectraC, 1.9CDTI Z19DTH cu C/A.
O sa va spun impresii dupa schimbare. O sa fie undeva pe 27 Decembrie.
ai reusit sa rezolvi problema?si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
.[/quote]si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii[/quote]
da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?
da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?
- francesa2008
- *
- 6 mesaje
- din 14 Jun 2008
- Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Constanta
francesa2008
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2008
- Mesaj Privat
buna mariani.vad aici ca tu esti din cta.ne putem intalni sa disciutam cate ceva despre cutia automata.?
da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?[/quote]
mariani a scris:.
si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii[/quote]
da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?[/quote]
- francesa2008
- *
- 6 mesaje
- din 14 Jun 2008
- Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Constanta
francesa2008
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2008
- Mesaj Privat
buna mariani.vad aici ca tu esti din cta.ne putem intalni sa discutam cate ceva despre cutia automata.?
da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?[/quote]
mariani a scris:.
si masina mea smuceste cand o pun in D prima oara si cupleaza un pic mai greu .ma poti ajuta cu niste ionformatiii[/quote]
da-ne mai multe informatii
ce model de masina ?
eventual modelul cutiei?
pina acum nu sa comportat la fel ?
eu am AF 33 modelul cutiei
normal asa ar trebuii sa schimbe:
cind duci maneta din P in R nu trebuie sa smuceasca deloc
DAR daca nu muti maneta din R inapoi in P sau in N in 1,5/2 secunde intra in viteza si atunci smuceste putin
cind muti maneta din N in D nu trebuie sa smuceasca deloc,
cind muti maneta din D in N smuceste numai in cazul cind nu apesi frina
daca apesi frina si astepti cca 1,5/2 secunde iese din viteza si nu mai smuceste deloc.
nici eu nu stiam la inceput cum ar trebuii sa se manifeste masina
credeam ca smuceste cind mutam maneta din R in P si are cutia probleme
dar am descoperit singur cauza,
cind esti in viteza si apesi frina,dupa ce retrogradeaza in treptele inferioare iese din viteza
dar cind mergi in marsarier si apesi frina nu iese din viteza doar se opreste masina si asta este cauza smucituri la mutarea manetei din R in P .
daca am gresit undeva sau daca unui detinator de cutie automata se manifesta altfel la mutarea manetei de viteze asteptam si alte pareri
poate cutia mea are probleme si eu nu stiu?[/quote]
- francesa2008
- *
- 6 mesaje
- din 14 Jun 2008
- Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Constanta
francesa2008
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
DoubleG
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2007
- Mesaj Privat
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut..Azi am pãtit ceva ciudat la masina mea..Opel signum 1.9. Cdti...automat...Mi a aparut eroare de bec ars la frânã si masina abea se misca in R sau D..trãgeam efectiv de ea..Are vreo legãturã cu becul de frânã?..Am repornit masina si pare ca si a revenit...dar nu am mai mers cu ea..doar am verificat in parcare se pare ca se miscã normal..Eroare de bec ars nu a mai aparut..Are cumva legatura cu becul de la frânã?Sau este ceva mai grav?
DoubleG
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Poate fi Switch-ul de la pedala de frana.
Mie mi-a picat (a rams pe deschis - ca si cand frana era apasata), si nu mai tragea peste 2.000 rpm.
Pe interfata a returnat peste 10 erori (turbo, egr, ECU, dpf, cim, etc) erori care nu prea au legatura una cu cealalta.
L-am luat de la GTT cu 150 ron (pentru ca ma gabeam sa rezolv problema si era Sambata).
La Radacini, mi-au spus ca il aveau in depozit si costa cam 80 ron. O diferenta enorma, insa cand te grabesti si vrei sa rezolvi ......
De schimbat l-am schimbat singur in parcare, cu un pic de efort pentru ca nu stiam cum se scoate cel vechi.
Pana la urma, i-am rupt de tot sigurantele din plastic si a iesit usor.
Cel nou se calibreaza singur la prima apasare de pedala de frana.
Poate fi Switch-ul de la pedala de frana.
Mie mi-a picat (a rams pe deschis - ca si cand frana era apasata), si nu mai tragea peste 2.000 rpm.
Pe interfata a returnat peste 10 erori (turbo, egr, ECU, dpf, cim, etc) erori care nu prea au legatura una cu cealalta.
L-am luat de la GTT cu 150 ron (pentru ca ma gabeam sa rezolv problema si era Sambata).
La Radacini, mi-au spus ca il aveau in depozit si costa cam 80 ron. O diferenta enorma, insa cand te grabesti si vrei sa rezolvi ......
De schimbat l-am schimbat singur in parcare, cu un pic de efort pentru ca nu stiam cum se scoate cel vechi.
Pana la urma, i-am rupt de tot sigurantele din plastic si a iesit usor.
Cel nou se calibreaza singur la prima apasare de pedala de frana.
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat