Corbu'
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 1.2 75CP Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2007
- Mesaj Privat
In primul rand salutare membrilor ClubOpel, primul post aici desi citesc de ceva vreme. Sa fiu scurt si sa nu va plictisesc. Se da una bucata Corsa Elegance 1.2 75CP din 2003 cu ~33.000 KM cu anumite probleme si ar cam trebui dusa la doctor. Vreau in principiu sa stiu la ce sa ma astept dpdv financiar poate identific cam ce s-ar putea face (asta inainte sa o duc in service):
1. Se simte cloncanit la gropi venind undeva de sub masina si prima impresie a fost ca ii trebuie bucse noi. Treaba e ca NU face mereu si se pare ca problema se manifesta in special la hopuri mai mult decat la gropi. Din experientele cu Solenza cand se auzea la hopuri cedau pivotii de pe fata, la Corsa este la fel? Imi e frica sa nu fie caseta de directie .....
2. Motorul electric din oglinda sofer nu mai muta oglinda pe verticala (sus si jos), doar pe orizontala. Cel din dreapta e OK, deci contact imperfect la joystick iese din discutie. In oglinda e un singur motor ce se ocupa de verticala si orizontala sau sunt 2 motoare separate? Si evident, oare exista reper doar pentru motor .... imi e frica sa nu imi zica ca nu se poate face si ca trebuie sa schimb toata oglinda (ma astept la orice, de aceea intreb).
3. Butonul de Power de pe CD Player (model VDO CDR 2005) merge cand are chef. Volumul e OK, dar ca sa pot opri radioul in mers trebuie sa apas intr-o anumita pozitie si e foarte greu de nimerit. Stiu ca pot sa il dau pur si simplu la minim si e liniste, dar ma agaseaza faza cu butonul. Asta ma gandesc sa il aranjez eu, numai ca odata scos playerul nu stiu cat este de usor de ajuns la buton. Si referitor la scos, merge cu 4 agrafe metalice in gaurelele alea, sunt adanci clemele de prindere?
4. Asta e un pic offtopic, dar sper sa nu fie cu mare suparare. Referitor la ulei, vad ca lumea recomanda 5W30 pe forumul asta, cu schimbare la 15.000KM. Daca tot ajung cu masina in service vreau sa il schimb preventiv, desi pe capacul de ulei e un fluturas pe care scrie GM 5W30 SUPER Syntetic (oare ce o insemna la ei super syntetic) si are doar 5.000KM. E OK uleiul norma GM ce il pun in serviceurile romanesti sau sa vin eu cu ceva la pachet? Si daca da ce anume sa iau? Ca o comparatie, pe Logan am Castrol TXT Softech 5W40 si sunt multumit, insa nu stiu daca uleiul asta merge si pe motorul din Corsa.
Cam atat, multumesc pentru raspunsuri.
1. Se simte cloncanit la gropi venind undeva de sub masina si prima impresie a fost ca ii trebuie bucse noi. Treaba e ca NU face mereu si se pare ca problema se manifesta in special la hopuri mai mult decat la gropi. Din experientele cu Solenza cand se auzea la hopuri cedau pivotii de pe fata, la Corsa este la fel? Imi e frica sa nu fie caseta de directie .....
2. Motorul electric din oglinda sofer nu mai muta oglinda pe verticala (sus si jos), doar pe orizontala. Cel din dreapta e OK, deci contact imperfect la joystick iese din discutie. In oglinda e un singur motor ce se ocupa de verticala si orizontala sau sunt 2 motoare separate? Si evident, oare exista reper doar pentru motor .... imi e frica sa nu imi zica ca nu se poate face si ca trebuie sa schimb toata oglinda (ma astept la orice, de aceea intreb).
3. Butonul de Power de pe CD Player (model VDO CDR 2005) merge cand are chef. Volumul e OK, dar ca sa pot opri radioul in mers trebuie sa apas intr-o anumita pozitie si e foarte greu de nimerit. Stiu ca pot sa il dau pur si simplu la minim si e liniste, dar ma agaseaza faza cu butonul. Asta ma gandesc sa il aranjez eu, numai ca odata scos playerul nu stiu cat este de usor de ajuns la buton. Si referitor la scos, merge cu 4 agrafe metalice in gaurelele alea, sunt adanci clemele de prindere?
4. Asta e un pic offtopic, dar sper sa nu fie cu mare suparare. Referitor la ulei, vad ca lumea recomanda 5W30 pe forumul asta, cu schimbare la 15.000KM. Daca tot ajung cu masina in service vreau sa il schimb preventiv, desi pe capacul de ulei e un fluturas pe care scrie GM 5W30 SUPER Syntetic (oare ce o insemna la ei super syntetic) si are doar 5.000KM. E OK uleiul norma GM ce il pun in serviceurile romanesti sau sa vin eu cu ceva la pachet? Si daca da ce anume sa iau? Ca o comparatie, pe Logan am Castrol TXT Softech 5W40 si sunt multumit, insa nu stiu daca uleiul asta merge si pe motorul din Corsa.
Cam atat, multumesc pentru raspunsuri.
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Corbu'
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 1.2 75CP Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2007
- Mesaj Privat
vw18t- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
A mea a vazut numai GM 5W30, in garantie. La primavara voi urma recomandarile baietilor de aici. Dan, de pe forumurile Agila & Corsa, recomanda Mobil1-ul. Merg pe mana lui, ca este un tip super! Mai prinde si afonul de mine cate o informatie de la el.
Pe forumul Corsa s-a tot discutat despre bucsa aceea de la caseta. Eu n-am avut probleme cu ea. Se mai uitase un Corsar (Puiu) la a mea, parerea lui fiind ca troncane un pic, dar nu e ingrijorator.
Toate ca toate. Poti pune bucsa de Dacie, se potriveste. Cat costa? 4-6RON, tocmai au cumparat baietii, gasesti pe acel subiect. Mai mult te costa manopera, schimbatul ei. Din cate am vazut, e foarte fragila si nu tine la gropi.
Nu cred ca e un motiv de ingrijorare.
Ce m-a invatat Puiu, vizavi de troncanitul casetei. Pe drum drept, in treapta a doua, o lasi sa mearga singura si virezi usor stanga-dreapta. Ar trebui sa simti/auzi un troncanit, daca trebuie schimbata.
La pct. 3 incearca niste andrele, sau sarma tapana.
Pe forumul Corsa s-a tot discutat despre bucsa aceea de la caseta. Eu n-am avut probleme cu ea. Se mai uitase un Corsar (Puiu) la a mea, parerea lui fiind ca troncane un pic, dar nu e ingrijorator.
Toate ca toate. Poti pune bucsa de Dacie, se potriveste. Cat costa? 4-6RON, tocmai au cumparat baietii, gasesti pe acel subiect. Mai mult te costa manopera, schimbatul ei. Din cate am vazut, e foarte fragila si nu tine la gropi.
Nu cred ca e un motiv de ingrijorare.
Ce m-a invatat Puiu, vizavi de troncanitul casetei. Pe drum drept, in treapta a doua, o lasi sa mearga singura si virezi usor stanga-dreapta. Ar trebui sa simti/auzi un troncanit, daca trebuie schimbata.
La pct. 3 incearca niste andrele, sau sarma tapana.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alin.stoica
- *
- 9 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Corsa 2001
- Bucuresti
alin.stoica
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alin.stoica
- *
- 9 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Corsa 2001
- Bucuresti
alin.stoica
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat